Paweł 1985 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Witam. od pewnego czasu borykam się ze spadkiem mocy podczas przyspieszania. Samochód strasnie muli jak jest powyżej 2500 rpm. podczas przyspieszania słychać dziwny dzwięk w trakcie pracy turbiny. proszę o analizę logów. Błędy jakie były 17535- Fuel Trim Bank (Mult) System Too Rich P 1127 - 002 - Lower Limit Exceeded- Intermittent http://vaglog.pl/log_255735.html http://vaglog.pl/log_255734.html
Łukasz13 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Błąd pojawią sie po jeżdzie na lpg? czy na pb też? logi w zasadzie sa ok, oprócz tego że turbina przeładowuje przy wstawaniu koło 2,5 tys obr. musisz sprawdzić stan węzyków od n75 czy nie sa uszkodzone i ogólnie szczelność dolotu, przepływka wygląda ok.
Paweł 1985 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Błąd pojawił się na lpg. Ostatnio wymontowalem N75 i trochę przeczyscilem używając WD40 chcąc naprawić problem. I wyszło jak zwykle . Podmienialem n75 od innego samochodu i efekt taki sam.
Paweł 1985 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Czy w grupie 120 jest podany moment obrotowy? Nie wiem. Nie wyglądały źle. Ale jutro wymienię na nowe. A czy możliwe jest żeby n75 przepuszczał powietrze od ciśnieniem? A czy możliwe jest żeby n75 przepuszczał powietrze od ciśnieniem? Posprawdzane wężyki od n75 i sam zawór (ładnie cyka) sprawdzona szczelność dolotu i nadal ten sam problem. Zrobiłem nowe logi dziś 115 118 http://vaglog.pl/log_255917.html 030 031 032 http://vaglog.pl/log_255916.html 115 118 http://vaglog.pl/log_255917.html Cały czas wyczuwalne są delikatne drgania całego samochodu na wolnych obrotach. jak jest około 1tys drgań nie ma. Proszę o ocenę logów.
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Turbina jest nowa? po regeneracji? jak szczelność ok na dwóch n75 jest tak samo to moze za mocno naciągnięta sztanga turbiny, ewentualnie nieszczelna gruszka, zrób jeszcze loga 118 z odpiętą wtyczką od n75.
Paweł 1985 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 Nie wiem czy była robiona jestem posiadaczem tego samochodu od pół roku. Spadek mocy był odczuwalny od zawsze. Po czyszczeniu n75 objaw się zasilił. Do gruszki połączyłam dużą strzykawkę i gruszka okazała się szczelna. 118 z odpiętą wtyczką od n75 http://vaglog.pl/log_256185.html
Łukasz13 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Log jest ok, turbina z odpiętą wtyczką ładuje ok, dla mnie jedynie problem może byc n75. Nie wiem, może przez problem z przeładowaniem wydaje Ci się że powinien jechac lepiej, jedzie napewno lepiej gdy turbina przeładowuje przy ok 2,5 tys, a potem gdy zbije przeładowanie do normalnego to odczuwasz brak mocy. W dobrze działającym aucie doładowanie jest równe 0,6 bar od ok 2,2 tys do wyższych obr i auto przyspiesza płynnie.
Paweł 1985 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 W okolicach 2,5tys obr czuć szarpniecie podczas przyspieszania taki sam efekt jak by szybko ujął i dodał gazu i po tym przyspiesza słabiej. A czy możliwe jest że sztanga jest źle ustawiona?
Łukasz13 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Sztanga jest ustawiona dobrze tak wynika z loga z odpiętą wtyczka n75, teraz jest szarpnięcie bo przeładowuje, ma przyspieszać płynnie i jeśli nie będzie przeładowania to pewnie nie będzie tego skoku momentu przy niskich obrotach i tak ma być. Jak chcesz żeby przyspieszał lepiej doprowadź doładowanie porządku i zrób program Edytowane 28 Marca 2016 przez ?ukasz13
Paweł 1985 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 Czym może być spowodowany ten skok? N75? Dlaczego dochodzi do przeładowania
Łukasz13 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Jeśli dolot jest szczelny, węzyki od nki nowe, gruszka jest dobrze ustawiona to nie pozostaje nic innego jak n75, podmień na inny i zrób loga z doładowaniem.
Paweł 1985 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 Jak sprawdzałem szczelność pod ciśnieniem to bulgotalo coś Ale to chyba ma tak być. Czy do sprawdzenia trzeba wyjac dv? Pojawił się błąd. 857 zawór ciśnienia regulacji turbiny- przerwa Czy ten błąd oznacza że uszkodzony jest zawór n75 czy trzeba problemu szukać gdzieś indziej? Wczoraj podczas tankowania zauważyłem jeszcze podwyższone spalanie. Problem rozwiązany przyczyną złej pracy silnika był N75 a więc diagnoza postawiona przez Łukasza13 była trafiona. Pomogło konkretne czyszczenie środkiem do czyszczenia hamulcy. Jak będę miał nowy to zrobię logi i wrzucę. Witam ponownie. Pojawił się nowy problem. Samochód zrobił się mułowaty albo ni się tylko wydaje :-) dla pewności zrobiłem logi proszę o ocenę http://vaglog.pl/log_261732.html http://vaglog.pl/log_261731.html http://vaglog.pl/log_261730.html http://vaglog.pl/log_261729.html
Paweł 1985 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 A czy w logu 020 ukazuje się nadająca cewka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się