Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeładowanie, błąd 575-- logi


sux256

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Mam problem z przeładowaniem przy wyższych obrotach lub prędkości powyżej 140km/h.

Co zrobiłem:
-Czyściłem geometrie turbiny [na błysk turbo AWX],

-gruszka turbiny pracuje dobrze, jest szczelna

-wszystkie przewody podciśnieniowe sprawdzone

-zawór n75 nowy, n18 również podmieniałem

-EGR jest zaślepiony i kolektor dolotowy jest również z AWX-a

Dodam, że program był robiony na 135,6km, 284,6Nm

Opadam już sił. Podrzucam logi:

Dodaje log o którym zapomniałem:

BS 011
Edytowane przez sux256
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw jeszcze 11bs, na odpalonym jak zdejmiesz przewod z gruszki to sztanga opada a jak zalozysz to powoli sie chowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11BS jest pod cytatem. Dodałem go później, bo o nim zapomniałem. Tak po zdjęciu przewodu z gruszki sztanga opada, a po założeniu idzie w górę. Tylko zauważyłem, że po założeniu przewodu na gruszkę słychać "syczenie" z okolic turbiny. Po zdjęciu tego nie słychać. Gruszka szczelna. Czyżby nieszczelność turbiny? Wszystkie uszczelki na kolektor, wydech nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sztanga w gorze to jest max doladowanie i dlatego slychac swist.

Dziwna sprawa, sam czysciles turbo ? Wyglada jak by sie caly czas przycinalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sam czyściłem. Wyczyszczone jest na 100% dobrze. Myślę, że to wina gruszki. Skróciłem delikatnie ramię i maxymalne ciśnienie zmniejszyło sie o 30 mbar. Może wystarczy jeszcze delikatnie skrócić? Co wy na to? dołączam log:

http://vaglog.pl/log_255776.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to enty raz dlugosc sztangi to nie paramentr do regulacji, znajdz teraz pompke podcisnienia i ustaw dlugosc tak aby przy ok -0,65 sztanga dobijala do ogranicznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczyłem punkt korektorem i dopiero skracałem sztangę także mogę wrócić do pozycji wyjściowej. Przy skręcaniu gruszki do turbiny zauważyłem, że mocowanie gruszki ma delikatnie większe otwory niż śruby mocujące gruszkę. Stąd mój wniosek, że gruszka może być minimalnie przestawiona.

Jak dokonać tej regulacji i osiągnąć podciśnienie -0.65 by wyregulować sztangę? Obejdzie się bez wakumometra? Jedyne narzędzie którym aktualnie dysponuję to VAG.

Dodam, że po korekcie programu przez około rok było wporządku. Nie mam pojęcia co spowodowało te przeładowanie. Turbiny oraz sztangi nie ruszałem do czasu gdy zaczęły się problemy. Jakieś pomysły?


Zrobiłem wakuometr, ustawiłem tak aby przy -0.65 sztanga dobijała do ogranicznika [wcześniej dobijała przy około -0.50] i zrobiłem logi. Póki co auto nie wpadło w tryb awaryjny choć nie "butowałem":

BASIC SETTINGS:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256618.html

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_256606.html

Sprawdziłem ciśnienie na przewodzie do gruszki na biegu jałowym wynosi -0.62, natomiast po zalogowaniu 011 w BS wynosi -0.82.

Ciśnienie w logu dynamicznym przy 3.5tyś obrotów wciąż wynosi ponad 2.2k mbar... Przeładowuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak niby wakuometrem ustawiles sztange ???

Dalej przeladowuje ma byc ok 1900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy podcisnieniu 0,65 opiera się o ogranicznik. Tak jak pisałeś. Sprawdzałem 2x i tak jest. Teraz turbina ma pełen zakres logując BS 011. Większy niż wcześniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ustawienia długości sztangi potrzebne jest takie cos http://archiwum.allegro.pl/oferta/pompka-prozniowa-pompa-1-do-4bar-reczna-i3746315854.htmlnabijasz powiedzmy -0,65 i ustawiasz długość sztangi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje temat. Być może komuś pomoże.

Wymieniałem uszczelkę pod głowicą i przy okazji ponownie wyciągnąłem turbinę na stół. Po zdjęciu gruchy okazało się, że nadal geometria się przycina. Do czyszczenia tym razem użyłem czyścika do rur miedzianych oraz zrobiłem maszynkę do wkrętarki. Po porządnym wyczyszczeniu turbiny tym sprzętem sprawdziłem gruchę. Było ok -0.65. Auto już nie łapie trybu awaryjnego.

Za słabo "wypucowałem" turbinkę i szukałem dziury w całym :)

Podrzucam log:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Jak na turbo od AWX to cisnienie powinno byc zadane przynajmniej na poziomie 1,4 bara czyli w vagu pokaże np 2440 zadane. A Ty nie masz nic podniesione. dlatego wywala w TA bo sterowanie nie wyrabia i nie moze zbic cisnienia bo nie ma jak. masz poprostu zbyt wydajne tubo pod ten program co masz aktualnie w aucie. Jak masz program to masz zle zrobiony napewno nie pod to turbo. Ktos mogl tylko paliwo dowalic nie dajac wiecej doladowania a to oznacza ze ch..j nie program tylko jakies gowno. ktos cos robil nie majac pojecia jak sie to robi.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Program" robiłem w ProTurbo w Stoku Lackim 1.5 roku temu. Nie miałem laptopa, kabla od Viakena oraz VAGA. Ten "tuner" pewnie zabezpieczając się podlał tylko dawkę paliwa za UWAGA 700zł !!!

Jadąc tam miałem już założone i ustawione turbo od AWX, brak kata, kolektor ssący bez EGR od AWX a mimo to doładowanie nie jest ruszone. Głupi byłem, że tam pojechałem.

By nie zakładać nowego tematu. Znacie kogoś z województwa Lubelskiego kto by zrobił "normalny" program pod moje auto? Dodam, że zmieniony został wałek rozrządu o oznaczeniu 38E. Możliwe, że przed podjechaniem na korektę zdążę założyć wtryskiwacze 0.230. FMIC dopiero w wakacje jak będzie gotówka :decayed:

Edytowane przez sux256
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Program" robiłem w ProTurbo w Stoku Lackim 1.5 roku temu. Nie miałem laptopa, kabla od Viakena oraz VAGA. Ten "tuner" pewnie zabezpieczając się podlał tylko dawkę paliwa za UWAGA 700zł !!!

Jadąc tam miałem już założone i ustawione turbo od AWX, brak kata, kolektor ssący bez EGR od AWX a mimo to doładowanie nie jest ruszone. Głupi byłem, że tam pojechałem.

By nie zakładać nowego tematu. Znacie kogoś z województwa Lubelskiego kto by zrobił "normalny" program pod moje auto? Dodam, że zmieniony został wałek rozrządu o oznaczeniu 38E. Możliwe, że przed podjechaniem na korektę zdążę założyć wtryskiwacze 0.230. FMIC dopiero w wakacje jak będzie gotówka :decayed:

Jedz z logami do tej paly i niech poprawia. Jak nie umie to niech kase oddaje. Proste jak j.....e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem i powiedział, że jutro mogę przyjechać w ramach reklamacji. "Najważniejsze jest to, by klient był zadowolony".

Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać...

Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa?

Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem i powiedział, że jutro mogę przyjechać w ramach reklamacji. "Najważniejsze jest to, by klient był zadowolony".

Jakieś rady? Bo według niego wszystko zostało zrobione ok. Nie płacę za to więc co mi szkodzi podjechać...

Zwiększyć żądane ciśnienie, podnieść limit doładowania, a może podlać jeszcze dawkę paliwa? Dodam, że póki co jest seryjny IC, nie zabraknie paliwa?

Kąt wtrysku jest 57, dawka paliwa w grupie 001 3.8. Poddymia delikatnie przy mocnym depnięciu...

Poddymia. Bo paliwa dowalil. jest taki wskaznik co nazywa sie wspolczynnik zadymienia jak sie pisze programy to powinien o tym chlop wiedziec. 2 sprawa napewno masz za male cisnienie zadane. Tak jak pisalem w Twoim przypadku powinno byc w granicach 1440(2440 na vagu) z tego co masz bez problemu powinno wyjśc 150km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...