dawidt Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Witam! Pacjent to A4 B6 1.9 TDI AVF . Prosze o analize logów ,ogólnie auto jezdzi ok , tylko jest problem przy odpalaniu silnika na zimnym ,po odpaleniu chodzi nierówno przez pierwsze minuty i puszcza chmure na niebiesko . Oraz chciałbym sie też dowiedziec czy program jest seryjny czy modyfikowany. Z góry dziękuje i pozdrawiam . Poniżej wklejam logi ( mam nadziej że dobrze wykonałem ) Statyczne : -000 http://vaglog.pl/log_255939.html -001 http://vaglog.pl/log_255940.html -003 http://vaglog.pl/log_255941.html -004 http://vaglog.pl/log_255942.html -007 http://vaglog.pl/log_255943.html -013 http://vaglog.pl/log_255944.html -018 http://vaglog.pl/log_255945.html -023 http://vaglog.pl/log_255946.html Basic Settings : -000 http://vaglog.pl/log_255949.html -003 http://vaglog.pl/log_255947.html -011 http://vaglog.pl/log_255948.html Dynamiczne : -000 http://vaglog.pl/log_255950.html -001 http://vaglog.pl/log_255951.html -003 http://vaglog.pl/log_255952.html -004 http://vaglog.pl/log_255953.html -008 http://vaglog.pl/log_255954.html -010 http://vaglog.pl/log_255956.html -011 http://vaglog.pl/log_255955.html
dawidt Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) tzn ? mogłbyś rozwinąć Ogólnie to mam wrażenie że ma zbyt duże "uderzenie" mocy z dołu Edytowane 26 Marca 2016 przez dawidt
Jarol Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Właśnie chodzi o dół obrotów. Auto jest mocno podlane paliwem z dołu. Po za tym limiter dymu źle ustawiony. Żeby rozwiązać problem kiepskiego odpalania na zimnym silniku zacznij od wymiany oringów na pompkach na nowe. Edytowane 29 Marca 2016 przez Jarol
dawidt Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Czyli program do poprawki ? Silnik dostaje bardzo w d*pe przy takich nastawach?? Ogolnie to auto lyka troche oleju od wymiany do wymiany i niewiem czy to tez nie wina turbo .. A jeszcze pytanko odnosnie EGR... Czy pracuje poprawnie czy jest zaslepiony ? Patrząc na logi wydaje mi sie że nie ma żadnych zmian gdy sie wlacza lub wylacza Edytowane 29 Marca 2016 przez dawidt
spanky Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Czyli program do poprawki ? Silnik dostaje bardzo w d*pe przy takich nastawach?? Ogolnie to auto lyka troche oleju od wymiany do wymiany i niewiem czy to tez nie wina turbo .. A jeszcze pytanko odnosnie EGR... Czy pracuje poprawnie czy jest zaslepiony ? Patrząc na logi wydaje mi sie że nie ma żadnych zmian gdy sie wlacza lub wylacza do poprawki, szkoda motoru na takie wydumki wyglada ze EGR jest zaslepiony ...
dawidt Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Z takim prgramem juz kupilem auto niestety ..Tak ze niewiem ile juz czasu jezdzi na takim setupie ..EGR warto zostawic zaslepiony czy przywrocic do ori ?? Gdzie polecacie zrobic korekte softu malopolska /slask?
Jarol Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) EGR możesz zostawić zaślepiony, na poprawę softu możesz podjechać do mnie.Jak co dzwoń, telefon masz w podpisie. No niestety softu nie da się poprawić bo auto ma problem z turbosprężarka, która górą przeładowuje. Turbosprężarka nadaje się do czyszczenia bo geometria się przycina i nie otwiera do końca. A tu jak sobie w sprytny sposób ktoś poradziła z przeładowaniem: MAP sensor z C na końcu czyli 3 barowy. Zakres jego pomiaru został w sofcie zmniejszony przez co nie widać przeładowania i w logach wszystko jest ok. W rzeczywistości turbo ładuje sporo więcej. Można to potraktować jako ostrzeżenie przed wgrywaniem gotowców z internetu niewiadomego pochodzenia lub też wykonywania chiptuningu u garażowych "tunerów". Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Jarol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się