adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam wszystkich użytkowników jestem tu nowy na forum. mam problem z moim 1.9tdi z 2006r. jestem po regeneracji pompek i wymianie dwumasy i od tej pory zaczął się mój problem, jak jest zimny to wyststko ok ale jak ma temperature to buja silnikiem i przenoszą się drgania na cale auto nie wiem co jest grane. przed tym wszystkim tzn wymiana dwumasy i wtrysków było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 A co się działo, że robiłeś wtryski i dwumasę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomitdi07 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Sprawdź poduszki pod silnikiem i skrzynia A pompki jakie parametry mają po regeneracji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 co to pompek zaczął przydymiać przy odpaleniu i przy gwałtownym dodaniu gazu za czarno a co do dwumasy to przy ruszaniu szarpała właśnie we wtorek mam jechać na warsztat sprawdzić poduszki i go podpiąć pod kompa. ale to by wina była poduszek na ciepłym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Uszczelniacze na pompkach i śruby mocujące pompki wymienione na nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Najlepiej jakbyś zrobił logi pompek i wrzucił je nam tutaj do oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 uszczelniacze nowe ale mocowania pompek stare. jutro na kompie będę sprawdzal pompki jakie maja wartości. ale mi się to nie podoba jak wcześniej lały to z autem było ok a teraz na cieplym buja silnikiem a nie szaprie. chyba ze poduchy zle osadzone po wyjęciu skrzyni biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
discopolo2 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Wymiana uszczelniaczy pompek i zamiana miejscami ich powinna pomoc o ile gniazda OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 silnik dopiero ma 210tys km wiec przebiego orginalny wiec gniazda nie powinny być ok przy takim przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 A szklanki/wałek miałeś sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Egr sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Nie mialem sprawdzane ale bylo wszystko ok do wymiany. A po wymianie pompek i dwumasy szlak trafil Egr czyszczony wraz z dolotem plus przepustnica przemyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Skoro wcześniej było ok to mechanik mógł coś skopać, może jedź do niego niech sprawdzi co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Wlasnie jade jutro i zobaczymy co bedzie. A moze byc poducha pod skrzynia i tak robic ze silnik buja ale nie szarpie i ma moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 plus przepustnica przemytaSkąd tam przepustnice wytrzasłeś?Egr potrafi powodować przerywanie drgania dymienie i niekiedy czyszczenie niepomaga tylko zaślepienie ale nie całkowite bo błąd bedzie zaraz na blacie tylko zmniejszenie przepływu gazow spalinowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 kurde.... stawiał bym na popowtryska sprawdz je ale lepiej by było podmienic na 100% pewne. no chyba że kupiles nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi4433 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) pompki sa po regeneracji ale już wiem ze to ich wina ale będzie jeszcze jedna weryfikacja na vagu wyszło na biegu jałowym ze 2 pompki maja 2,99 a 2 -2,99 mg ja tam się na tym nie znam ale kumpel mowil ze pompki tragedia a z tego co mówili pomiary powinne wyjść 0.05 jak sa dobre Edytowane 29 Marca 2016 przez adi4433 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 tak myslalem. ja kiedys zajechałem popki paliwem z orlenu. po tankowaniu i przyjezdzie do domu auto juz nie chcialo odpalac, diagnoza ze pompki i regeneracja. ... która nic nie dała oprócz tego ze kosztowalo 1850zl. mechanik znowu ze wina pompowtryskow ale goscie od reg. ze na pewno nie. wiec mech dostał nerwa i zeby udowodnic wlozył ze swojego audi. panowie kase wrócili a (ja jak to bylo do tej pory z czymkolwiek) zaryzkowem kupno uzywanych. ale szukałem kompletu z jednego auta i od razu po wyciagnieciu. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 pompki sa po regeneracji ale już wiem ze to ich wina ale będzie jeszcze jedna weryfikacja na vagu wyszło na biegu jałowym ze 2 pompki maja 2,99 a 2 -2,99 mg ja tam się na tym nie znam ale kumpel mowil ze pompki tragedia a z tego co mówili pomiary powinne wyjść 0.05 jak sa dobre Ta na której jest -2.99 jest raczej sprawna. Ta która ma 2.99 jest nie za bardzo. Pytanie tylko skoro miałeś robione pompki to dlaczego takie masz korekcje? Mechanik puścił fuszerkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 ja bym byl raczej za tym kto je regenerował! bo tu jest duza loteria Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się