testis Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam Mam problem z moja audica tzn. przy pelnym skrecie kierownicy przy parkowaniu lub na postoju przewaznie na niskich obrotach silnika slysze dziwny stukot pod maska a kiedy ja otworze silnik dostaje dziwnych wibracj (przy pelnym skrecie kierownicy). Wymienilem napinacz paska i pompe wspomagania ale to pomoglo tylko na kilkadziesiat km. Nie mam pojecia co to moze byc?? Moze ktos mial podobny przypadek. Z gory dziekuje za pomoc
endriuu Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 a wymieniles plyn do wspomagania?
testis Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 chyba go wymienili przy wymianie pompy ale nie jestem pewien
bobusiek Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Sprawdź sobie czy działa sprzęgiełko na alternatorze bo chociaż jest takie niepozorne to stwarza wiele problemów
testis Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 ok zrobie to ale wydaje mi sie ze to maglownica
miru Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Mialem cos podobnego u mnie piszczalo jak nie wiem gdy skrecilem na maksa w prawo lub w lewo a podczas jazdy wydobywal sie dziwny dzwiek.pojechalem do mechaniora wymienil mi kolo pasowe alternatora i jak reka odjal
testis Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 sprawdze to skoro tak uwazacie, a jaki sa tego koszta ??? dzieki b
bobusiek Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Ja kupowałem w InterCars i za kolo INA zapłaciłem 150zl i 50zł za wymianę ale teraz jest miodzio :drool:
duluki Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 chyba czeka nie to samo a mieliście aż takie piszczace dzwieki ,ja mam tak ze przy skręcie lekko kierownicy słychać troszkę wyraźniej
testis Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2008 Tutj jest video z mojej audicy http://pl.youtube.com/watch?v=htzgPPbJ5zM
koolawy Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 TESTIS: no i jak sobie poradziłeś z tą usterką i co to było? mam dokladnie to samo przy pełnym skrecie przy niskich obrotach, jakie koszty mniej więcej poniosłeś? z góry dzieki, pozdrawiam![br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 10:11_________________________________________________dobra, poradziłem sobie z tym sposobem domowym i o dziwo pomogło... wystarczyło nasmarować pasek alternatora czymś oleistym, nawet mydło wchodzi w grę naprawą tego nazwać nie można, chociaż dało rade:)
endriuu Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 łoł przesadziłeś. pasek jak piszczy, wymienia sie na nowy, a nie zmniejsza tarcie.
koolawy Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 no właśnie problem w tym, że pasek był wymieniany jakieś 7tys temu...
domelq Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Ja kupowałem w InterCars i za kolo INA zapłaciłem 150zl i 50zł za wymianę ale teraz jest miodzio :drool: U mnie to samo, wymiana koła zlikwidowała dziwne dźwięki
bin Opublikowano 6 Stycznia 2009 Opublikowano 6 Stycznia 2009 a ktos mi moze powie przy pelnym skrecie czym spowodowane jest falowanie obrotow, spada tak do 500 i podciaga do 1000 zauwazylem ze wystepuje to przy pelnym skrecie
domelq Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 a ktos mi moze powie przy pelnym skrecie czym spowodowane jest falowanie obrotow, spada tak do 500 i podciaga do 1000 zauwazylem ze wystepuje to przy pelnym skrecie To sprawka wspomagania. Najprawdopodbniej pompa siada, sprawdź jeszcze płyn
testis Opublikowano 11 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wymienilem sprzeglo alternatora i wszystko wrocilo do normy Dzieki wszystkim za pomoc Mozna zamykac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się