Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Dziwny stukot i wibracje silnika przy pełnym skręcie kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moja audica tzn. przy pelnym skrecie kierownicy przy parkowaniu lub na postoju przewaznie na niskich obrotach silnika slysze dziwny stukot pod maska a kiedy ja otworze silnik dostaje dziwnych wibracj (przy pelnym skrecie kierownicy). Wymienilem napinacz paska i pompe wspomagania ale to pomoglo tylko na kilkadziesiat km. Nie mam pojecia co to moze byc??

Moze ktos mial podobny przypadek. Z gory dziekuje za pomoc

Opublikowano

a wymieniles plyn do wspomagania?

Opublikowano

Mialem cos podobnego u mnie piszczalo jak nie wiem gdy skrecilem na maksa w prawo lub w lewo a podczas jazdy wydobywal sie dziwny dzwiek.pojechalem do mechaniora wymienil mi kolo pasowe alternatora i jak reka odjal

Opublikowano

chyba czeka nie to samo a mieliście aż takie piszczace dzwieki ,ja mam tak ze przy skręcie lekko kierownicy słychać troszkę wyraźniej

Opublikowano

TESTIS:

no i jak sobie poradziłeś z tą usterką i co to było? mam dokladnie to samo przy pełnym skrecie przy niskich obrotach, jakie koszty mniej więcej poniosłeś?

z góry dzieki, pozdrawiam!:)[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 10:11_________________________________________________dobra, poradziłem sobie z tym sposobem domowym i o dziwo pomogło... wystarczyło nasmarować pasek alternatora czymś oleistym, nawet mydło wchodzi w grę:)

naprawą tego nazwać nie można, chociaż dało rade:)

Opublikowano

łoł przesadziłeś. pasek jak piszczy, wymienia sie na nowy, a nie zmniejsza tarcie. :thumbdown:

Opublikowano

Ja kupowałem w InterCars i za kolo INA zapłaciłem 150zl i 50zł za wymianę ale teraz jest miodzio :drool: :dance::banan::buhaha::punk::good:

U mnie to samo, wymiana koła zlikwidowała dziwne dźwięki

Opublikowano

a ktos mi moze powie przy pelnym skrecie czym spowodowane jest falowanie obrotow, spada tak do 500 i podciaga do 1000 zauwazylem ze wystepuje to przy pelnym skrecie :disgust:

Opublikowano

a ktos mi moze powie przy pelnym skrecie czym spowodowane jest falowanie obrotow, spada tak do 500 i podciaga do 1000 zauwazylem ze wystepuje to przy pelnym skrecie :disgust:

To sprawka wspomagania. Najprawdopodbniej pompa siada, sprawdź jeszcze płyn

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...