koles999 3 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Witam. Moje audi już dłuższy czas boryka się z problem ciężkiego odpalania po kilku godzinnym postoju trzeba pokręcić z 3-5 sekund. Nie ma znaczenia czy zimno czy ciepło. Świece wymienione, uszczelnienia PD, zaworek zwrotny też, nowy akumulator. Na diagnostyce nic nie wyszło jak już odpali i zgaszę ponownie pali od kopa. Trochę czytałem i z tego co się dowiedziałem może kąt wtrysku. Czy jest ktoś z okolic Wałbrzycha co by mi konkretnie sprawdził vagiem ustawienia. Może macie jakieś wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 W silnikach PD nie ma jako tako kąta wtrysku, ustawia się kąt synchronizacji. Jeśli masz vaga, vcdsa to 4 grupa, 4 okienko, powinno tam być koło zera, ew -1, -0.5. Na jakiej diagnozie byłeś skoro nie sprawdzili Ci kąta synchronizacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles999 3 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Podpiął Boscha nawet jeździł ze mną z podpiętym silnik jak nowy według pomiarów. I z resztą tak jest ciągnie ładnie nie kopci tylko te odpalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 A spróbuj przed odpaleniem silnika włączyć światła pozycyjne i dopiero kręć rozrusznikiem ale kąt synchronizacji i tak do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Możesz spróbować ze światłami, ale wtedy problem był by zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku, a nie tylko po postoju. Jakbyś robił logi to wrzuć też logi pompek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Pompke w baku słychać? Filtr paliwa kiedy wymieniany? Do sprawdzenia pompa vacum były przypadki ze zaworek zwrotny wbudowany w pompe tandem ulegał zepsuciu przez pekające sprężyny. Masz zapewne pompe luk-a jezeli ma już luźny kruciec to szukaj innej najlepiej bosha albo luka z końcówką N ( poprawiona wersja z krućcem wkrecanym) cena około 200-300zl za uzywke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles999 3 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Ze światłami już kiedyś próbowałem nic to nie dało. Pompa wymieniona na Boscha plus nowa uszczelka gumowa nic nie dało filtr paliwa wymieniony zero poprawy po tych wymianach. PD jak byłem na diagnostyce też były sprawdzane zapomniałem jak się to fachowo nazywa też był wszystko w normie ładnie pracowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animal 15 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 No to sprawdziłbym jeszcze ten kąt synchronizacji chociaż wygląda mi to na cofające się paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles999 3 Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 zaworek zwrotny wymieniony auto stawiane z górki nic nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 W starych 1.9 było chyba jednak lepiej jak były przeźroczyste wężyki Widać było co się dzieje. Może na jakiś czas wstaw takie i będziesz widział co się dzieje. Druga sprawa, skoro paliwo dochodzi i pompki OK to zostaje kompresja... Bo świece przy tych temperaturach chyba tylko chwilkę grzeją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 W starych 1.9 było chyba jednak lepiej jak były przeźroczyste wężyki Widać było co się dzieje. Może na jakiś czas wstaw takie i będziesz widział co się dzieje. Druga sprawa, skoro paliwo dochodzi i pompki OK to zostaje kompresja... Bo świece przy tych temperaturach chyba tylko chwilkę grzeją... Były przeźroczyste, a w nich czasami nawet bąbelki powietrza były, a te auta odpalały i jeździły mimo to Silniki PD też są bardzo dobre, tylko bardziej czułe. Kompresja to już ostateczność. Dużo oleju pije? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Pompke w baku słychać?Kiedy były uszczelnienia na pd wymieniane? Przez jakiś dobry serwis czy u jakiegoś stodołowego majstra? Problem był przed wymianą?Zrób logi 13 23 przy odpalaniu, Rozrusznik do sprawdżenia moze za wolno kreci. Akumulator moze już słaby Zrob loga grupy 004 A jak nic z tego to dawki rozruchowe do korekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles999 3 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Wężyki przed i za filtrem zwrotnym przezroczyste w celu obserwacji i nic. Uszczelniacze wymienione bo nie odpalał ON paliwo przepuszczały po wymianie ok. Kompresja też sprawdzana była jak pisałem silnik świetnie chodzi tylko odpalanie po postoju. O rozruszniku też myślałem tylko jak odpalę zgaszę to już odpala n widok kluczyka. osobiście sadze że coś z paliwem dawkami. Kabel mam tylko nie radzę sobie z obsługą tego jaki vag zainstalować gdzie pobrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się