milo222 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam - tak wiem temat rzeka i wałkowany wiele razy ale nic nie znalazłem o moim silniku czyli 1.8TBFB jeżeli ktoś zatem będzi emógł mi odpowiedzieć na parę pytań będę wdzięczny 1. Rozumiem, że zmiana zalecana jest co 90 tyś tak jak w dizelkach ( pytam bo co innego mówi serwis, co innego książka serwisowa a co innego jeszcze internet i forum) 2. Wymieniam wszytko co się da łącznie z pompą - części biorę z ASO chyba że są lepsze ??? ( w ASO mam dobrą cenę ) 3. Wymiana - na ile jest to skomplikowana rzecz - ASO rzuca kwotę ok 1100 zł za wymianę za to gwarancja na dwa lata z drugiej strony rozmawiałem z właścicielem www.volksklinika.com i powiedział że wymiana koło 350 zł innych serwisów w Poznaniu i okolicach nie ma a jak są to ogólne, a wolę aby robił to ktoś kto zna się na VW a zatem i na Audi - dobrze prawie ??? czy lecieć do serwisu ??? Pozdrawiam Milo222
ozi_wells Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 jesli masz dobrą cene za czesci w aso to nie ma co sie zastanawiac nad zamiennikami. co do ceny 1100zł za wymiane wszystkiego to moim zdaniem duzo i raczej bym im podzienkował. 1100 a 350 to jest duza róznica, przynajmniej jak dla mnie, a dodatkowo w serwisach autoryzowanych wcale nie jest lepiej niz w normalnych serwisach specjalizujących sie w vw, a to dlatego ze wiekszosc dobrych mechaników z aso otwiera własne warsztaty własnie takie jak piszesz.
Jarecki1978 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 srednio w warszawce ( wiem bo tydzień temu wymieniałem) za robocizne biora 200 zł , natomiast jesli jest to Audi cena wzrasta do 300-350 poniewaz jest duzo dłubaniny , musza zdejmowac cały przód
poziek Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 W wawie w dobrym zakładzie płacisz 400-450 zeta za robociznę. Jak chcesz to dawaj do wawy dam ci namiary. Cena 1100 jest kosmosem.
ozi_wells Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 dokładnie aso to zdziercy a robią tak samo albo gorzej.
Deszcz Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Jak już załatwisz sprawę to napisz co i jak z tymi kosztami wyszło, mnie również niedługo to czeka.
piotrcar Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 ja mam ten sam silnik i wcale nie musisz wymieniac przy 90tys.ksiazka mowi ze w tym silniku wymienia sie przy 180tys.z racji tego ze wszyscy w polsce mowia ze trzeba wymienic wczesniej to jak zrobisz to przy 130-140 tys to nic sie nie stanie.ja zmienilem przy 135 tys.uwierz mi ze wszyscy w szwecji wymieniaja przy 180-190 tys bez problemu.a teraz wracajac do rzeczy ja wymienialem we wrocku i czesci razem z robota wyszly jakos 1050zl(rozrzad pompa wody i do tego nowy plyn w chlodnicy i swiece)
milo222 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 ja mam ten sam silnik i wcale nie musisz wymieniac przy 90tys.ksiazka mowi ze w tym silniku wymienia sie przy 180tys.z racji tego ze wszyscy w polsce mowia ze trzeba wymienic wczesniej to jak zrobisz to przy 130-140 tys to nic sie nie stanie.ja zmienilem przy 135 tys.uwierz mi ze wszyscy w szwecji wymieniaja przy 180-190 tys bez problemu.a teraz wracajac do rzeczy ja wymienialem we wrocku i czesci razem z robota wyszly jakos 1050zl(rozrzad pompa wody i do tego nowy plyn w chlodnicy i swiece) no właśnie książka jedno - serwis drugie - forum trzecie - i bądź tu mądry Mam pewność co do przebiegu wiec teoretycznie mógłbym zaczekać ale teoria a praktyka w parze nie chodzi i nie chciałbym mieć niespodzianki w postacie remontu silnika z drugiej strony nie za bardzo mam teraz kasę
piotrcar Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 ja ci tylko moge powiedziec tyle.jak jestes pewny na 100000000% przebiegu to nie wymieniaj teraz.ja wymienilem przy 135tys i teraz troche zaluje ze zrobilem to tak wczesniej.pozdrawiam
milo222 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 sorki ze odświeżam swój stary wątek - ale jak jadę samochodem to nie mogę myśleć o niczym innym jak rozrządzie ..decyzja jest że wymieniam i teraz krótkie i szybkie pytanie i może wątek zamykać. Gdzie robić rozrząd 1. Autoryzowany serwis - cena 2300 2 lata pisemnej gwarancji 2. nie autoryzowany - wymiana 350 zl plus moje części ( mam zniżkę w serwisie) wymieniałbym u tego gościa http://www.volksklinika.com/ ( niewiele o nim w internecie jest ale słyszałem że jest dobry i złych opini nie znalazłem)
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Co jak co ale rozrząd bym akurat robił w ASO
piotrcar Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 a tam nie przesadzaj.poczekaj ktos na forum ci poleci kogos w okolicy.ja wymienilem ale we wroclawiu kompletny rozrzad z pompa wody plus swiece nowy plyn i zaplacilem jakos 1050zl wiec po co przeplacac
milo222 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 1050 zł z pompą wody ? mi niewiele mniej wychodzi za części z ASO po zniżce
poziek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 milo nie jedź do aso...kup wszystkie części i wymień w jakimś zakładzie byle nie aso...
kepasa Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 ja mam ten sam silnik i wcale nie musisz wymieniac przy 90tys.ksiazka mowi ze w tym silniku wymienia sie przy 180tys.z racji tego ze wszyscy w polsce mowia ze trzeba wymienic wczesniej to jak zrobisz to przy 130-140 tys to nic sie nie stanie.ja zmienilem przy 135 tys.uwierz mi ze wszyscy w szwecji wymieniaja przy 180-190 tys bez problemu.a teraz wracajac do rzeczy ja wymienialem we wrocku i czesci razem z robota wyszly jakos 1050zl(rozrzad pompa wody i do tego nowy plyn w chlodnicy i swiece) no właśnie książka jedno - serwis drugie - forum trzecie - i bądź tu mądry Mam pewność co do przebiegu wiec teoretycznie mógłbym zaczekać ale teoria a praktyka w parze nie chodzi i nie chciałbym mieć niespodzianki w postacie remontu silnika z drugiej strony nie za bardzo mam teraz kasę jak się rozleci rozrząd to wtedy będą łzy... ja mam wymieniany rozrząd w aso przy 120kkm, teraz przy 180kkm byłem na przeglądzie i pan przypomina że rozrząd do wymiany się zbliża, więc ja go pytam czy nie przy 240kkm, skoro auto jest cały czas serwisowane,a on że zalecałby przy maksimum 90 tysiącach wymianę pomimo fabrycznych deklaracji. Poprostu trzeba się oprzeć na doświadczeniu a nie na wpisach, widocznie lubia paski strzelać częściej... tym bardziej, że 1.8T podobno głowicy już nie da się wskrzesić.. więc ja dojadę 200kkm i wymieniam a nie patrzę kiedy się powinno... mam jeździć ze stresem że w każdej chwili mi strzeli jak pójdę ogniem? bez sensu. w dieslu wcześniej wymieniałem co 60kkm i nie było problemu, 500 zł raz na 60kkm to nie jest duży wydatek... chyba że ktoś uważa inaczej.
milo222 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 to że wymieniam nie podlega dyskusji jedyne pytanie jest to czy jest sens dokładać 1000 zł do roboty w ASO i 2 letniej gwarancji. Chyba że ktoś zna gdzieś w Wielkopolsce kogo można polecić do wymiany rozrządu w benzynie bo do diesli to jak mrówków
piotrcar Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 ja mam ten sam silnik i wcale nie musisz wymieniac przy 90tys.ksiazka mowi ze w tym silniku wymienia sie przy 180tys.z racji tego ze wszyscy w polsce mowia ze trzeba wymienic wczesniej to jak zrobisz to przy 130-140 tys to nic sie nie stanie.ja zmienilem przy 135 tys.uwierz mi ze wszyscy w szwecji wymieniaja przy 180-190 tys bez problemu.a teraz wracajac do rzeczy ja wymienialem we wrocku i czesci razem z robota wyszly jakos 1050zl(rozrzad pompa wody i do tego nowy plyn w chlodnicy i swiece) no właśnie książka jedno - serwis drugie - forum trzecie - i bądź tu mądry Mam pewność co do przebiegu wiec teoretycznie mógłbym zaczekać ale teoria a praktyka w parze nie chodzi i nie chciałbym mieć niespodzianki w postacie remontu silnika z drugiej strony nie za bardzo mam teraz kasę jak się rozleci rozrząd to wtedy będą łzy... ja mam wymieniany rozrząd w aso przy 120kkm, teraz przy 180kkm byłem na przeglądzie i pan przypomina że rozrząd do wymiany się zbliża, więc ja go pytam czy nie przy 240kkm, skoro auto jest cały czas serwisowane,a on że zalecałby przy maksimum 90 tysiącach wymianę pomimo fabrycznych deklaracji. Poprostu trzeba się oprzeć na doświadczeniu a nie na wpisach, widocznie lubia paski strzelać częściej... tym bardziej, że 1.8T podobno głowicy już nie da się wskrzesić.. więc ja dojadę 200kkm i wymieniam a nie patrzę kiedy się powinno... mam jeździć ze stresem że w każdej chwili mi strzeli jak pójdę ogniem? bez sensu. w dieslu wcześniej wymieniałem co 60kkm i nie było problemu, 500 zł raz na 60kkm to nie jest duży wydatek... chyba że ktoś uważa inaczej. 180 tys wziete z doswiadczenia a nie wpisow.to jest jesli chodzi o pierwsza wymiane,natomiast druga juz po jakis 60-70tys.tak ze jak chcesz to mozesz codziennie nawet sobie wymieniac.
milo222 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 czy ktoś może mi powiedzieć czy ja kuźwa żyję w innym świecie. Dzwonie do aso mówią 2300 i dają gwarancję na dwa lata. Dobra mówię kupa kasy dzwonię po Poznaniu i d*pa nie ma nikogo kto zna się na bęzynach więc dzwonię do Wrocławia do Jetronika i słyszę tak to będzie jakieś 3 tys za wymianę i częsci bo euro wysoko stoi jetronik jest droży od aso nie wiem czy dobrze numer wybrałem? :gwizdanie:
poziek Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 jetronik jest droży od aso :thumbdown słuchaj...oni trzepią kasę na evach czy imprezach...taki rozrząd to dla nich zawracanie d*py
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się