Skocz do zawartości
IGNOROWANY

klima hałasuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Szukałem na forum ale nie znalazłem. Mam problem z klimatyzacja mianowicie strasznie hałasuje coś tak jak by świszczenie, pukanie nie wiem jak to nazwać. Dzieje się tak tylko wtedy gdy jest w trybie econ, po włączeniu wszytko ustaje z nawiewów leci zimne powietrze i słychać tylko klekot silnika. Napinacz nowy i pasek również. Miał ktoś taki problem?? Filmik poniżej

Opublikowano (edytowane)

Skąd hałasy to nie wiem a i praktycznie nic nie słychać na tym filmiku.

Ale wiem, że na ECON sprężarka nie chodzi, więc raczej to nie samo sprzęgło sprężarki na luzie.

Przy rozłączonej sprężarce kręci się tylko koło wielorowkowe czy jak ono się tutaj nazywa a kręci się na łożysku, więc może szumi na luzie a hałasy po włączeniu sprężarki czyli obciążeniu koła pracą sprężarki ustają.

Większość obstawi łożysko.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Kolego gumki są wybite.Zadzwoń to wyjaśnię 667785930

Opublikowano (edytowane)

Nie, no weź wyjaśnij tutaj bo tak to każdy będzie musiał dzwonić zamiast przeczytać i naprawić co trzeba. :P

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Po wymianie łożyska wszytko ucichło. Zobaczymy co bedzie po nabiciu klimatyzacji:)

Opublikowano

Witam, teraz troszkę się skupiłem na klime bo wydaje mi się ze wolno mi schladza auto, przy temp na dworze wg fiz 23 stopnie klima na max na LO max nawiew i z kratek leci temp 9 do 10 stopni, czy aby nie za dużo? Druga sprawa słyszę jak lekko wyje sprężarka Prz ok 2 tys obrotach, na wolnych i wysokich obrotach cisza, czy to normalne?

Opublikowano

Witam wiem że podobne tematy się już przewijały.... ze zrywnym sprzeglem kompresora itp ale temat kilka razy poruszany ale nigdy nie wyjaśniony do końca

Audi A4 B7 2005 R

Mianowicie mam problem z klimatyzacją, dzisiaj po nabiciu klimy( klima szczelna) ale nie chłodzi econ można włączyć można wyłączyć żadnej zmiany, bezpieczniki sprawdzone, nie słychać żeby włączał się kompresor. Po podłączeniu kompa kod błędu jak w opisie 01320 Climatronic control module J255.

Tak więc proszę o pomoc gdzie zacząć szukać problem ?? przyznam się bez bicia żę nie zwróciłęm uwagi jak wygląda koło pasowe od kompresora i jak ewentualnie powinno wyglądać. Skupić się na kompresorze zaworze wysokiego ciśnienia czy na sterowniku klimatronica ??

Opublikowano

Czesc. Nie mam za bardzo czasu teraz przegladac forum wiec prosze o nakierowanie w sprawie klimy. Chodzi mi o dwa bledy 00716 . Chodzi wedlug mnie o pozycje silniczka od recyrkulacji powietrza. Zablokowany albo brak pradu..??Jak to sprawdzic i czy da sie to zrobic samemu? Plus druga sprawa blad 00819 czujnik od wysokiego cisnienia G65. Sygnal zbyt slaby? I to samo pytanie jak sprawdzic i co ewentualnie wymienic??? Aha czy da sie w warunkach domowo- garazowych sprawdzic szczelnosc ukladu. Mowa tu o b6 awx. tdi. 2001. Z gory dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Mam to samo jak wyłącze klime albo dam na econ to coś się tlucze....

Ile kosztowała Cie wymiana tego łożyska??

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem sam także płaciłem tylko za łożysko jakieś 36 zł. U mnie to nie pomogło, był spokój na jakiś czas ale problem wrócił dalej. Stawiam raczej na całe sprzęgło które kosztuje w granicach 250 zł

Edytowane przez djmesiu
Opublikowano

Witam wszystkich, mam taki mały problem w moim Audi A4 a mianowicie gdy wyłączę klimatyzacje naciskając przycisk ,,OFF" z pod maski dochodzą tak jakby świszczenie chrobotanie ale tylko na wyłączonej klimie gdy włączę ja przestaje to coś świszczeć i chrobotać jestem po wymianie z 2tyg temu całego kola pasowego kompresora klimatyzacji i napełnieniu układu dodam tylko że klima chodzi idealnie i że gdy wyjąłem ten środek z tego koła pasowego kompresora klimatyzacji co wchodzi na taki wieloklin i przykręcane jest śrubką na klucz 10mm, to świszczenie ustało i teraz mam do was pytanie czy to może być zatarty kompresor czy coś innego? moja maszyna to Audi A4 b6 Avant 1.9TDi 2002r. Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Klekot sprężarki w trybie econ to przeważnie gumki amortyzujące takie: http://allegro.pl/gumka-5seu12c-6seu14c-bmw-audi-vw-mercedes-6szt-i6303339121.html?reco_id=0a4fcdc1-5c06-11e6-b104-56847afe9799&ars_rule_id=201.
Ale jeśli jest też łożysko do wymiany to moim zdaniem lepiej cały komplet wymienić, tj. koło pasowe ze sprzęgłem, z zamiennika w intercarsie KTT040034 do 250 zł jak kolega wyżej napisał. Wymiana bez rozszczelniania klimy. No i do tego klucz żeby odkręcić sprzęgiełko.


Witam wszystkich, mam taki mały problem w moim Audi A4 a mianowicie gdy wyłączę klimatyzacje naciskając przycisk ,,OFF" z pod maski dochodzą tak jakby świszczenie chrobotanie ale tylko na wyłączonej klimie gdy włączę ja przestaje to coś świszczeć i chrobotać jestem po wymianie z 2tyg temu całego kola pasowego kompresora klimatyzacji i napełnieniu układu dodam tylko że klima chodzi idealnie i że gdy wyjąłem ten środek z tego koła pasowego kompresora klimatyzacji co wchodzi na taki wieloklin i przykręcane jest śrubką na klucz 10mm, to świszczenie ustało i teraz mam do was pytanie czy to może być zatarty kompresor czy coś innego? moja maszyna to Audi A4 b6 Avant 1.9TDi 2002r. Pozdrawiam :)

Jeśli bez sprzęgła jest cicho to skontroluj przerwę pomiędzy kołem pasowym a tarczą sprzęgła. Ma być minimum 1mm, reguluje się grubością podkładki.

Edytowane przez adamspeed01

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...