Jarecki1978 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 witam panowie wyskakuja mi nastepujace błędy 17544- rząd cylindrów 1 adaptacja mieszanki, system za ubogi 16684- rozpoznany brak spalania 16688- cylinder 4, rozpoznano brak spalania 18010- napiecie zasilajace zacisk 30 za mała wartosc napiecia moje pytanie brzmi czy te błedy moga byc spowodowane tyz ze samochód jezdzi na gazie? tydzień temu je wykasowałem a dzis znowu sie pojawiły jak sobie z tym poradzic?
Deszcz Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 To temat raczej do działu > VAG diagnostyka. Na temat 17544 i 17545 jest tam troche napisane. Przyczyna leży przeważnie w przepływomierzu lub/i sondzie lambda. Co do reszty błedów to sie nie wypowiadam, niech gazownicy piszą... A prowadzi się normalnie? nie zamula? nie ma utraty mocy?
mateogda Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 moje pytanie brzmi czy te błedy moga byc spowodowane tyz ze samochód jezdzi na gazie? Mogły ale nie musiały! 17544 - może wynikać z nieprawidłowej regulacji instalacji lpg, 16684 i 16688 - mogą być spowodowane nierównomiernym wydatkiem wtryskiwaczy gazowych. 18010 - to raczej słabiutki akumulator.
mateogda Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Cewki do wymiany Jeżeli na benzynie też wywala wypadanie zapłonu!
Jarecki1978 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 dzieki panowie w takim razie najpierw pojade do gazowników niech go dobrze wyreguluja a potem pomyslimy
kepasa Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 twż mi sie wydaje że cewki zaczynają klękać...
Jarecki1978 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 witam panowie dobry gaziarz go wyregulował i jest wszystko ok była za uboga mieszanka podawana spalanie spadło , check sie nie swieci i jestem cały w kwiatach
kowal30 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 witam panowie dobry gaziarz go wyregulował i jest wszystko ok była za uboga mieszanka podawana spalanie spadło , check sie nie swieci i jestem cały w kwiatach Napisz dokładnie co robili jeśli wiesz. Bo ja mam ten sam silnik i ten sam problem! Zapala się check i są te same błędy za uboga mieszanka. Po wykasowaniu błędów check włącza się po jakimś casie ponownie. Co gazownicy zrobili i ile zapłaciłeś. Będe się musiał do nich szybko wybrać bo mnie ten check kłuje w oczy!
michuNS Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jezeli mapy są zgrane idealnie a dalej wywala ten błąd i check-a zazwyczaj wystarczy rozwiercić nieco dysze by zejsc niżej z mnoznikiem (nawet poniżej 1) , lub nieco podkręcić ciśnienie na reduktorze aby na niskich obrotach i dużych obciążeniach silnik nie przechodził w ubogą mieszankę. jest to niestety przypadłośc wiekszosci audiczek, ze są wrażliwe na wahania mieszanki ,ale za to mamy zazwyczaj bardzo dobrze doregulowane instalacje .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się