Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Kilka błędów silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

panowie wyskakuja mi nastepujace błędy

17544- rząd cylindrów 1 adaptacja mieszanki, system za ubogi

16684- rozpoznany brak spalania

16688- cylinder 4, rozpoznano brak spalania

18010- napiecie zasilajace zacisk 30 za mała wartosc napiecia

moje pytanie brzmi czy te błedy moga byc spowodowane tyz ze samochód jezdzi na gazie?

tydzień temu je wykasowałem a dzis znowu sie pojawiły

jak sobie z tym poradzic?

Opublikowano

To temat raczej do działu > VAG diagnostyka. Na temat 17544 i 17545 jest tam troche napisane. Przyczyna leży przeważnie w przepływomierzu lub/i sondzie lambda. Co do reszty błedów to sie nie wypowiadam, niech gazownicy piszą... A prowadzi się normalnie? nie zamula? nie ma utraty mocy?

Opublikowano

moje pytanie brzmi czy te błedy moga byc spowodowane tyz ze samochód jezdzi na gazie?

Mogły ale nie musiały!

17544 - może wynikać z nieprawidłowej regulacji instalacji lpg,

16684 i 16688 - mogą być spowodowane nierównomiernym wydatkiem wtryskiwaczy gazowych.

18010 - to raczej słabiutki akumulator.

Opublikowano

Cewki do wymiany :decayed:

Opublikowano

Cewki do wymiany :decayed:

Jeżeli na benzynie też wywala wypadanie zapłonu!

Opublikowano

dzieki panowie

w takim razie najpierw pojade do gazowników niech go dobrze wyreguluja a potem pomyslimy

Opublikowano

twż mi sie wydaje że cewki zaczynają klękać... :confused4:

Opublikowano

witam panowie

dobry gaziarz go wyregulował i jest wszystko ok

była za uboga mieszanka podawana

spalanie spadło , check sie nie swieci i jestem cały w kwiatach :):good:

Opublikowano

witam panowie

dobry gaziarz go wyregulował i jest wszystko ok

była za uboga mieszanka podawana

spalanie spadło , check sie nie swieci i jestem cały w kwiatach :):good:

Napisz dokładnie co robili jeśli wiesz. Bo ja mam ten sam silnik i ten sam problem! Zapala się check i są te same błędy za uboga mieszanka. Po wykasowaniu błędów check włącza się po jakimś casie ponownie. Co gazownicy zrobili i ile zapłaciłeś. Będe się musiał do nich szybko wybrać bo mnie ten check kłuje w oczy!

Opublikowano

jezeli mapy są zgrane idealnie a dalej wywala ten błąd i check-a zazwyczaj wystarczy rozwiercić nieco dysze by zejsc niżej z mnoznikiem (nawet poniżej 1) , lub nieco podkręcić ciśnienie na reduktorze aby na niskich obrotach i dużych obciążeniach silnik nie przechodził w ubogą mieszankę. jest to niestety przypadłośc wiekszosci audiczek, ze są wrażliwe na wahania mieszanki ,ale za to mamy zazwyczaj bardzo dobrze doregulowane instalacje :evil: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...