pawelwor Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Przy przyciśnięciu tak do ok. 4000 obr/min i następnie zatrzymaniu np. na sygnalizacji strasznie trzęsie (jakby trzęsienie ziemi było), także jak ruszam to brakuje mu mocy - ruszając nadal strasznie trzęsie i szarpie i ma się wrażenie, że zaraz zgaśnie... Po dłuższej chwili już spokojnej jazdy to ustępuje i (chyba) wraca do normy. Oprócz tego że nie powinienem tak kręcić wysoko to jaka jest przyczyna tego? :gwizdanie:
seba1-2 Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 u mnie z takimi objawami daje znać zły stan pompy wtryskowej, czyli w moim wypadku wymiana, ale auto na początku zostało sprawdzone vagiem i tobie też polecam to zrobić
pawelwor Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 Coś mi walnęło w samochodzie... Po włączeniu silnika i dodaniu gazu silnik zaczął klekotać parę razy głośniej niż kiedykolwiek, kiedy ruszyłem okazało się, że nie ma mocy, ile obrotów by nie było to zawsze tak samo wolno się rozpędza... Do tego w czasie jazdy zapaliła się na chwilę kontrolka świec żarowych. Co się stało??? Spróbuję jeszcze zrobić logi vagiem za 80 zł...
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 a nie lepiej kupić VAGa za 100pln ? :gwizdanie:
pawelwor Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 No taki akurat mogłem kupić, koloru niebieskiego, coś tam się łączy, coś tam pokazuje, ale nie wszystko...[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 00:39_________________________________________________Podłączyłem pod komputer (polski vag) i wywalilo trochę błędów: 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy Do tego teraz ciągle miga kontrolka świec żarowych. Może mi ktoś napisać co poszło, żeby w warsztacie mechanik nie zrobił mnie w ciula, bo sie za bardzo nie znam na tym... A i jeśli się nie mylę, to przez zawór recylkulacji spalin mam trochę okopcone miejsce wokół, czy po wymianie tej części będzie już "czysto"??
arczi900819 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Przy przyciśnięciu tak do ok. 4000 obr/min i następnie zatrzymaniu np. na sygnalizacji strasznie trzęsie (jakby trzęsienie ziemi było), także jak ruszam to brakuje mu mocy - ruszając nadal strasznie trzęsie i szarpie i ma się wrażenie, że zaraz zgaśnie... Po dłuższej chwili już spokojnej jazdy to ustępuje i (chyba) wraca do normy. Oprócz tego że nie powinienem tak kręcić wysoko to jaka jest przyczyna tego? :gwizdanie: Z tego co się dowiedziałem to może to być to: Silnik jest zimny i turbina dostaje dawkę nie do przerobienia i stąd te drgania. (Taki sam problem ma duuużo osó. Ale to nic poważnego nie jest
konrad_A4 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 No taki akurat mogłem kupić, koloru niebieskiego, coś tam się łączy, coś tam pokazuje, ale nie wszystko...[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 00:39_________________________________________________Podłączyłem pod komputer (polski vag) i wywalilo trochę błędów: 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy Do tego teraz ciągle miga kontrolka świec żarowych. Może mi ktoś napisać co poszło, żeby w warsztacie mechanik nie zrobił mnie w ciula, bo sie za bardzo nie znam na tym... A i jeśli się nie mylę, to przez zawór recylkulacji spalin mam trochę okopcone miejsce wokół, czy po wymianie tej części będzie już "czysto"?? do wszystkich tych zaworow/czujnikow dochodzi jedno zasilanie (12V) z bocznej skrzynki bezpiecznikow, sprawdz czy na zaworach masz napiecie po zaplonie (15) oczywscie bezpieczniki masz sprawdzone
pawelwor Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 Nie sprawdzałem bezpieczników :gwizdanie: Jestem "trochę" zielony... Jak mogę te napięcia domowym sposobem sprawdzić?[br]Dopisany: 30 Listopad 2008, 13:03_________________________________________________konrad_A4, dziękuję Ci!! Taki banał... przepalił się bezpiecznik 15A w tej puszce w komorze silnika...
konrad_A4 Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 spoko, jezeli jeszcze raz sie przepali to dokladnie przesledz przewod czy sie czasem nigdzie do masy nie przyciera
Gość lepi Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja mam podobny problem panowie tylko że ja nie mam tego bezpiecznika i nie mam doładowanie czyli autko jedzie tylko 120 i nie więce i mało tego jak podpiąłem go pod vaga to wyskoczyły błędy n75, n18, n108 i nie idzie ich wykasować a jak włożę bezpiecznik to błędy znikają ale NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA!!! Może ktoś wie jak to zwalczyć???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się