Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Pacjent a4b7 3.0 tdi ASB [servotronic] poza piskami, wspomaganie też ciężko chodzi w niskich prędkościach. film:
grzegorz676 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Sprawdź czy masz płyn od wspomagania kierownicy, może masz jakiś wyciek. Ja tak miałem u siebie pompa wspomagania wyła jak nienormalna i okazało się że był to wyciek i już zużyty płyn wspomagania. uzupełnij płyn i sprawdź czy się coś poprawiło
Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 własnie sprawdziłem ... i jest go dużo za dużo powyżej MAX
grzegorz676 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 to teraz może być problem że jest go za dużo po coś na tych zbiornikach ustalają pewną norme weź sobie jakąś strzykawkę i odlej tego płynu ze zbiornika do odpowiedniego stanu i wtedy sprawdź... no chyba że już pompe zaczęło boleć co innego. Albo możesz mieć tak że kiedyś (albo Ty, albo poprzedni właściciel Audicy) miał mały stan płynu wspomagania i już pompa mogła się delikatnie zatrzeć płyn już za późno został dolany żeby uratować pompę. Długo masz tą dolegliwość ?
Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 od kupna, więc mogło być bardzo długo... nie wiem odessam trochę płynu nadstan i zobaczę
grzegorz676 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Tak jak Ci mówiłem ja miałem podobnie, tylko ja działałem od razu, spuściłem stary płyn bo był chyba jeszcze taki jak fabryka dała (kałuża) nalałem nowego odpowietrzyłem układ (skręt max w lewo i max w prawo pare razy) po tym jeszcze sobie troche wyło ale z czasem sie uspokoiło. Tobie też tego życzę. Chyba że się myle z diagnozą Najlepiej niech ktoś jeszcze się wypowie ;D ale tak czy siak wyreguluj poziom płynu
Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Jestem do końca wakacji w nowym miejscu gdzie nie znam mechaników, i objazdem byłem u 3 którzy kolejno twierdzą: 1. maglownica na 100% do wymiany/regeneracji 2. trzeba kupić krótszy pasek bo ten się poluzował 3. to tak już jest w tych samochodach - nie wolno do końca skręcać kół to jest jakaś paranoja, nie wiem już na kogo liczyć i gdzie się udać :/
grzegorz676 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 no podobno problemy z maglownicą w A4 to chleb powszedni. Ja wyraziłem swoją opinie, nie wiem czy słuszną a wiadomo lepiej zacząć od mało kosztownych diagnoz niż od razu magiel z Audicy wyciągać i regenerować. Trzymam kciuki żeby usterka nie była kosztowna
Virnik Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 no ale maglownica to bardziej puka niż piszczy :x jestem zmuszony jechać do stolicy 150km, brak ogarniętych mechaników w lubelskim - spartakiada województwo Dzięki Grzegorz!
grzegorz676 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 noł problem Lepszy zaufany mechanik niż Janusze w garażach a jak jest możliwość to najlepiej samemu problem rozwiązać Powodzenia !
Virnik Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Stanęło na tym, że jeden mechanik wskazał delikatnie luźny pasek na rolce (pierwsza z góry od strony pasa przedniego), mówił że roboty z tym pół dnia bo trzeba cały pas przedni zdejmować i zeby jeździć z tym
pksmlody Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Ok, u siebie miałem podobnie, aczkolwiek może trochę ciszej 'piszczało'. Diagnoza też jest taka, że te magle zużywając się, wytrącają malutkie opiłki metalu, które dostają się do układu. Układ wyczyścili i nalali nowego płynu - pomogło. Zabieg najlepiej powtórzyć przy wymianie/co dwie oleju. To normalne, nie stresuj się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się