woj-o Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Wiem ze pomiędzy 1Z a AHU sa "kosmetyczne różnice". Wiem tez że AFN "dostał" mocniejszy wał korbowy i same korby (inne średnice czopów głownych na wale na przykład). I tutaj pojawia się pytanie. Czy w ramach tych "kosmetycznych" zman AHU oprócz koła dwumasowego dostał również zmieniony wał i korby od AFN'a ? czy to zostało z 1Z? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Wiem ze pomiędzy 1Z a AHU sa "kosmetyczne różnice".Wiem tez że AFN "dostał" mocniejszy wał korbowy i same korby (inne średnice czopów głownych na wale na przykład). I tutaj pojawia się pytanie. Czy w ramach tych "kosmetycznych" zman AHU oprócz koła dwumasowego dostał również zmieniony wał i korby od AFN'a ? czy to zostało z 1Z? 1Z i AHU to "prawie" identyczne motory ..... i z tego co wiem flaki tez maja takie same .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 No właśnie powiedzcie mi jak to jest: AHU ma dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o Opublikowano 15 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 no własnie z tego co czytam na forum to niestety ma. A czy ktoś potrafi mi wskazać w takim razie jakeiś przewagi AHU nad AFN? palą tyle samo - katalogowo afn nawet o 0,1 mniej. afn jeździ zdecydowanie lepiej - brak dziury do 2 tys obr i ciągnie wyzej. koszty utrzymania - czesci - chyba praktycznie te same - kola dwumas jest, roznica zostaje wtryski i turbina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 no własnie z tego co czytam na forum to niestety ma.A czy ktoś potrafi mi wskazać w takim razie jakeiś przewagi AHU nad AFN? nie ma .... p.s ale na odwrót mogę Ci napisać :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Qrcze, to jak to w końcu jest. Jeden pisze, że dwumas w AHU jest inni piszą inaczej. Spanky jesteś pewien, że nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Czytaj kolego ze zrozumieniem "nie ma... przewagi AHU nad AFN". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Czytaj kolego ze zrozumieniem "nie ma... przewagi AHU nad AFN". rzeczywiście, nie zauważyłem, że to nie do mnie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o Opublikowano 16 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 hehe spanky w tą drugą stronę to we wtorek już porównywałem. Co prawda AFN był na nie polskiej ropie i jeździł znacznie lepiej niż na polskiej to jednak mimo wszystko nie ma co porównywać . Ciągnie z nizszych i kończy na wyższych przy okazji szybciej się wkręcając. Jedyne minusy to jak widze przejściowe problemy z kierownicami spalin. Jeszcze coś zapytam. Kiedyś gdzieś czytałem że 1Z/AHU na autostradzie na dużej prędkości spali znacznie więcej niż AFN. Czy ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Jeszcze coś zapytam. Kiedyś gdzieś czytałemże 1Z/AHU na autostradzie na dużej prędkości spali znacznie więcej niż AFN. Czy ktoś może to potwierdzić/zaprzeczyć?? co rozumiesz znacznie wiecej .... moze i sa jakies roznice ale mozna je zaakceptowac .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Keżor Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 mój AFN na 4900 obrotów kończy :twisted: Damianus ma chyba AHU bo 90KM po drugim lifcie :smile: no i mu spala 5,5l :eek: a mnie przed cipem poniżej 6 nigdy nie zszedł :exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Damianus ma chyba AHU bo 90KM po drugim lifcie jezeli po drugim lifcie to bedzie juz 90 kucowrów ale AHH .... a temu to juz bardzo blisko do AFN/AVG .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianus Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Damianus ma chyba AHU bo 90KM po drugim lifcie jezeli po drugim lifcie to bedzie juz 90 kucowrów ale AHH .... a temu to juz bardzo blisko do AFN/AVG .... Mam po drugim lifcie i silnik AHU, spala mi 5,5l. a nie jeżdżę oszczędnie. Te silniczki wychodziły do 06.2000r. według Etki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Damianus ma chyba AHU bo 90KM po drugim lifcie jezeli po drugim lifcie to bedzie juz 90 kucowrów ale AHH .... a temu to juz bardzo blisko do AFN/AVG .... Mam po drugim lifcie i silnik AHU, spala mi 5,5l. a nie jeżdżę oszczędnie. Te silniczki wychodziły do 06.2000r. według Etki masz racje ... AHH wychodziły po 06.2000 roku ... wtedy juz zminieono cala wiazke i ECU .... p.s az sie nie chce wierzyc ze stare kondony AHU (czyli 1Z ) wsadzali do 2000 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianus Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Ale jak patrze ile palą AFN-y to ciesze się że mam AHU, może i 90ps ale i tak lepiej jak 1.6 hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 masz racje ... AHH wychodziły po 06.2000 roku ... wtedy juz zminieono cala wiazke i ECU .... Chyba coś nie tak bo ja mam z AHH i rok produkcji 1999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianus Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 AHH wychodziły od 04/97 do 09/01 info z Etki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 AHH wychodziły od 04/97 do 09/01 info z Etki to ja juz sam nie wiem ... kiedys czytałem ze byly od 1999 roku,potem ze razem z wymiana wiazki i ECU, ETKA mowi jeszcze inaczej.... w kazdym badz razie jest to 90 konne TDI "prawie" takie same jak AFN/AVG .... (turbulum sterowane podcisnieniem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 już pisze - nie siedziałem przy kompie przez weekend. Dużo więcej jest że 1Z/AHU przy jeździe pod Vmax podobno potrafi zjeść 9-10 l a AFN przy podobnej prędkości jest liter 1.5 oszczędniejszy. Ale jak mówie takie opinie słyszałem tylko i nie iwem czy to w ogóle ma potwierdzenie. A w sobotę mój AHU przy powrocie do domu dymił jak ruski czołg na 500m zasłonę dymną robił. Moc dopiero od 3 rpm ponizej nie jedzie w ogole. Przez weekend nie ruszałem trupa. Jutro musze go ruszyć - zobaczę czy mu przejdzie czy nie. Nic więcej nie potrafie powiedziec - nie zaglądałem do niego. Przy okazji - gdzie we Wrocku poleciacie (i za ile) robic wymiane pasków wszelkich i rolek ?? RS-serwis ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 A w sobotę mój AHU przy powrocie do domu dymił jak ruski czołg na 500m zasłonę dymną robił. Moc dopiero od 3 rpm ponizej nie jedzie w ogole. Przez weekend nie ruszałem trupa. Jutro musze go ruszyć - zobaczę czy mu przejdzie czy nie. samo chyba nie przejdzie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się