kalix94 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez kalix94
Animal Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Klapa gasząca działa i check nie wyskoczył. Z tego co wiem to check pojawia się po zaślepieniu EGR-a w autach po 2002 roku więc dopiero w B6 i B7. Z resztą w kilku B6 z lat 2001 i 2002 też zaślepiałem i nigdy nie wyskoczył
kalix94 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jakiej grubości zaślepki zastosowałeś? Sam dorabiałeś czy kupiłeś gotowca? Z uszczelkami raczej nie problem bo można sobie samemu wyciąć
siwcio3 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ja kupiłem gotowca - 1,5mm pod egr i 4mm na kolektor.
Romeck Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Krótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej??
kalix94 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ten zestaw będzie odpowiedni? http://allegro.pl/55-zestaw-zaslepek-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i4860006840.html
syra86 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dołączę się do tematu. Też zabieram się za zaslepienia tego badziewia. Dzisiaj zamówiłem taki zestaw. Trochę tańszy. http://allegro.pl/show_item.php?item=6113157815
misiek95 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ? Ja mam zanitowane. Dziala jak powinno nic nie cieknieKrótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej?Te otworki to odpowietrzenie dla tej membrany ktora rusza silownikiem. Niezbyt udane jak widać
Romeck Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ? Ja mam zanitowane. Dziala jak powinno nic nie cieknieKrótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej?Te otworki to odpowietrzenie dla tej membrany ktora rusza silownikiem. Niezbyt udane jak widaćCzyli skoro leci tamtędy olej to oznacza że membrana jest pęknięta i albo wymiana egr ale zaślepienie? Dobrze kminie?
misiek95 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Membrana dziala jak powinna. Prawdopodobnie konstruktorzy nie spodziewali sie takiej ilosci oleju w dolocie
Romeck Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Membrana dziala jak powinna. Prawdopodobnie konstruktorzy nie spodziewali sie takiej ilosci oleju w dolocieTzn. że każdy AJM jest tak ochlapany?
misiek95 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dokładnie tak. Obejrzalem z 15 i 15 bylo uwalonych olejem. Kilka udalo mi sie ogarnąć u znajomych
Romeck Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Dokładnie tak. Obejrzalem z 15 i 15 bylo uwalonych olejem. Kilka udalo mi sie ogarnąć u znajomychCo masz na myśli mówiąc udało mi sie ogarnąć?
misiek95 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zaslepiony egr, podcisnienia i nity pod grzybek. U mnie jest suchutko juz z 2 lata
Animal Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Problem nie dotyczy wyłącznie AJM-ów. W AWX-ach i AVF-ach które spotkałem też wszystkie były uwalone olejem w tym miejscu.
silnik Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zaslepiony egr, podcisnienia i nity pod grzybek. U mnie jest suchutko juz z 2 lata Co prawda u mnie AVF ale to to samo. Mam wyłączony EGR programowo przy zmianie mapy, oczywiście z dziurek wydostaje się olej i chlapie na cały silnik. Próbowałem zanitować dziurki, lecz auto zaczęło głupieć, (tryb awaryjny, brak mocy, kopcił jak ciuchcia na dzikim zachodzie). Co jeszcze trzeba zrobić oprócz zanitowania dziurek żeby nie było problemów ??
misiek95 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Hmm a nie zepsules cos z klapą gaszącą?
silnik Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Wyjąłem nity i wszystko jest ok. Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez silnik
misiek95 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 A zaslepiles wezyk od podcisnienia sterującego egr?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się