Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AJM] Zaślepianie EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ?

Edytowane przez kalix94
Opublikowano

Klapa gasząca działa i check nie wyskoczył. Z tego co wiem to check pojawia się po zaślepieniu EGR-a w autach po 2002 roku więc dopiero w B6 i B7. Z resztą w kilku B6 z lat 2001 i 2002 też zaślepiałem i nigdy nie wyskoczył ;)

Opublikowano

Jakiej grubości zaślepki zastosowałeś? Sam dorabiałeś czy kupiłeś gotowca? Z uszczelkami raczej nie problem bo można sobie samemu wyciąć

Opublikowano

Ja kupiłem gotowca - 1,5mm pod egr i 4mm na kolektor.

Opublikowano

Krótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej?

?
Opublikowano

Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ?

Ja mam zanitowane. Dziala jak powinno nic nie cieknie

Krótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej?

Te otworki to odpowietrzenie dla tej membrany ktora rusza silownikiem. Niezbyt udane jak widać
Opublikowano

Ja raczej bym to zanitował tylko czy nit nie będzie przepuszczał ale nie powinien. Teraz pytanie czy przy takim zaślepieniu klapa gasząca będzie działała? I czy wyskoczy check ?

Ja mam zanitowane. Dziala jak powinno nic nie cieknie

Krótkie pytanie jaki jest powód że spod tego grzybka leci olej?

Te otworki to odpowietrzenie dla tej membrany ktora rusza silownikiem. Niezbyt udane jak widać
Czyli skoro leci tamtędy olej to oznacza że membrana jest pęknięta i albo wymiana egr ale zaślepienie? Dobrze kminie?
Opublikowano

Membrana dziala jak powinna. Prawdopodobnie konstruktorzy nie spodziewali sie takiej ilosci oleju w dolocie

Opublikowano

Membrana dziala jak powinna. Prawdopodobnie konstruktorzy nie spodziewali sie takiej ilosci oleju w dolocie

Tzn. że każdy AJM jest tak ochlapany?
Opublikowano

Dokładnie tak. Obejrzalem z 15 i 15 bylo uwalonych olejem. Kilka udalo mi sie ogarnąć u znajomych

Opublikowano

Dokładnie tak. Obejrzalem z 15 i 15 bylo uwalonych olejem. Kilka udalo mi sie ogarnąć u znajomych

Co masz na myśli mówiąc udało mi sie ogarnąć?
Opublikowano

Zaslepiony egr, podcisnienia i nity pod grzybek. U mnie jest suchutko juz z 2 lata :)

Opublikowano

Ok dzięki za info!

Opublikowano

Problem nie dotyczy wyłącznie AJM-ów. W AWX-ach i AVF-ach które spotkałem też wszystkie były uwalone olejem w tym miejscu.

Opublikowano

Zaslepiony egr, podcisnienia i nity pod grzybek. U mnie jest suchutko juz z 2 lata :)

Co prawda u mnie AVF ale to to samo. Mam wyłączony EGR programowo przy zmianie mapy, oczywiście z dziurek wydostaje się olej i chlapie na cały silnik. Próbowałem zanitować dziurki, lecz auto zaczęło głupieć, (tryb awaryjny, brak mocy, kopcił jak ciuchcia na dzikim zachodzie).

Co jeszcze trzeba zrobić oprócz zanitowania dziurek żeby nie było problemów ??

Opublikowano

Hmm a nie zepsules cos z klapą gaszącą?

Opublikowano (edytowane)

Wyjąłem nity i wszystko jest ok.

Edytowane przez silnik
Opublikowano

A zaslepiles wezyk od podcisnienia sterującego egr?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...