Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bije kierownica i drgania przy 130 km/h wzwyz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam odkad zmienilem na letnie opony zauwazylem jadac 130 i wiecej mam drgania kierownicy a jadac jeszcze szybciej sie nasilaja. W tamtym roku na tych samych oponach tak nie bylo jak jechalem 190 tylko ze wymienilem przednie opony na tyl a tylne na przod, czy to wina opon ? czy moze jakichs przegubow- czesci zawieszenia? dodam ze wywazalem opony

Opublikowano

...ale zmieniałeś opony na felgach czy masz 2 komplety kół ?, jeśli masz 2 a letni komplet przeleżał ci w garażu to może wystarczy zwykłe wyważenie ?

Opublikowano

Obstawiam, że któraś opona jest walnięta.

Opublikowano

Ja jak kolega powyżej sugeruje opony sprawdzić. Mam ten sam problem, dopóki jeździłem na zimówkach było OK, założyłem letnie to się pociąć można :/ Letnie przód nówki, tył kwalifikujące się do wymiany. Miałem ten problem na jesień to wymieniłem dwie na nowe i przełożyłem stary przód na tył, ale problem pozostał. Zawieszenie mam OK, a felgi proste ... wyważałem te koła 2 razy i nadal jest lipa. Widziałem też u kolegi w A6C6 jak stare( 6 lat) opony robiły ten sam problem, więc chyba u mnie się skończy na zamianie/wymianie opon...

Opublikowano (edytowane)

...ale zmieniałeś opony na felgach czy masz 2 komplety kół ?, jeśli masz 2 a letni komplet przeleżał ci w garażu to może wystarczy zwykłe wyważenie ?

zimowki mam 16 felgi, przelozylem na 18- tez mam felgi tylko dalem odwrotnie tyl do przodu i przod na tyl, bo lepszy bieznik dalem teraz na przod, mam podjechac doo wulkanizatora ktory mi wywazal i ma sprawdzic jeszcze raz, 130 km/h i wzwyz nie jezdzi sei czesto ale nie powinno byc takiego objawu

zimowki niby ok bo nie jechalem nimi powyzej 130 km/h

a moga byc drgania jezeli jedna przednia opona ma zewnetrzny "slaczek" ku tyłu a drugi ku przodu czyli jedna opone zeby bieznik byl symetryczny trzeba obrocic na feldze

Edytowane przez mario1234321
Opublikowano

Potwierdzam, miałem podobnie myślałem że to łożysko bo miałem do zrobienia a jednak opony

Opublikowano

a czy opony moga byc przyczyna ze przy duzych predkosciach tzn od 140 wzwyz przy hamowaniu mam drgania? moze to byc wina felgi bo jedna przednia troche krzywa, dalem ja na tyl jest lepiej ale nie tak jak powinno byc chyba ze juz jestem przewrazliwiony.... dodam ze tarcze i klocki w wakacjhe tamte wymienialem

Opublikowano (edytowane)

a czy opony moga byc przyczyna ze przy duzych predkosciach tzn od 140 wzwyz przy hamowaniu mam drgania? moze to byc wina felgi bo jedna przednia troche krzywa, dalem ja na tyl jest lepiej ale nie tak jak powinno byc chyba ze juz jestem przewrazliwiony.... dodam ze tarcze i klocki w wakacjhe tamte wymienialem

Jak tylko przy hamowaniu przy dużej prędkości to najprędzej tarcze. Mogły się szybko skrzywić tym bardziej w rok, jeśli miałeś pecha. Zacznij od sprawdzenia czy są proste, wywaź też koła, a dopiero potem bierz się za jakąś wymianę ;)

Edytowane przez Bruuuum
Opublikowano

ja również wymieniłem opony na letnie - te same felgi co na zimowych przy około 120 km/h zaczyna grać kierownica :kwasny:

Opublikowano

dziwne pytania ludzie zadajecie :D to są pytania które zawierają w sobie odpowiedź. Zmieniłem opony na letnie i czuć bicie na kierownicy. Czy to wina opon? Zamiast wchodzić tutaj i pisać takie bezsensowne pytania to wez od znajomego inne koła załóż i odpowiedź w 30 minut

Opublikowano

kolego eryczku to po co na dziwne pytania odpowiadasz nic nie wnoszac do tematu, jezeli cie usatysfakcjonuje odpowiedz to kupilem nowe opony na przod i dalej bije , nawet i przy hamowaniu zaczelo tez ale to i na starych oponach, dzis rowniez wymienilem koncowki drazkow i laczniki stabilizatora bo luzy mialem i dalej to samo wiec co robic dalej?

Opublikowano

kolego eryczku to po co na dziwne pytania odpowiadasz nic nie wnoszac do tematu, jezeli cie usatysfakcjonuje odpowiedz to kupilem nowe opony na przod i dalej bije , nawet i przy hamowaniu zaczelo tez ale to i na starych oponach, dzis rowniez wymienilem koncowki drazkow i laczniki stabilizatora bo luzy mialem i dalej to samo wiec co robic dalej?

Sprawdziłeś te tarcze w końcu?

Opublikowano

nic nie wnoszac do tematu

Wnosząc, tylko trzeba pomyśleć, żeby zrozumieć. Zakładasz pewne koła - problem nadal pozostał - to już masz jeden element wyeliminowany. Następnie sprawdzasz tarcze. W 99% przypadków po takim zabiegu znaleziony jest winny.

napisałeś wcześniej:

a jadac jeszcze szybciej sie nasilaja

według mnie jeśli jedziesz szybciej po prostej drodze jak blat to zawieszenie nie działa inaczej jak przy jeździe 30km/h. Natomiast przy przyśpieszaniu zmienia się prędkość ruchu KÓŁ i TARCZ. Ewentualnie możesz sprawdzić na koniec piastę. Jak to nie pomoże to wtedy odezwij się dalej.

Mam nadzieję, że ten post wniesie coś do tego tematu :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...