Bartek Zioło Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam wszystkich klubowiczów. Posiadam Audi a4 2.4 V6 2001 bez gazu. Wczoraj pojawił się u mnie problem. Mianowicie kiedy jechałem zapalila się kontrolka wtrysków, auto jechało bez zarzutów. Natomiast kiedy go zgasiłem i odpaliłem ponownie kontrolka ta zaczęła migać, samochód zaczął drżeć od silnika stracil moc na biegu 1 i 2 oraz czuć było w kabinie olej. Może ktoś spotkał się z takim czymś w swojej maszynie i podzieli się zdobytym doświadczeniem.
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 kontrolka wtrysków? chodzi ci o ten żółty silnik zwany chekem?
Bartek Zioło Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 kontrolka wtrysków? chodzi ci o ten żółty silnik zwany chekem?Tak dokladnie chodzi o check.
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) VAG lub VCDS podpinany aby sprawdzić co się stało? PS. tipa to pan nie masz jeśli motor 2.4 to tylko multi Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Kruk_89
Bartek Zioło Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 VAG lub VCDS podpinany aby sprawdzić co się stało? PS. tipa to pan nie masz jeśli motor 2.4 to tylko multi Posiadam to auto od poniedzialku, na początku nic sie nie działo i wczoraj się zaczęło. Niestety były to godziny wieczorne, obecnie przebywam na emigracji i mechanicy byli już na wolnym. Dopiero jutro odwiedzę i podepnę go pod komputer. Mam nadzieję że nic bardzo poważnego. PS.dzieki za info
Kruk_89 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 uwalona cewka zapewne lub kostka ma luzy tylko warsztat wybierz taki który ma VCDS lub VAG-a tylko one ci prawdę powiedzą
Bartek Zioło Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2016 uwalona cewka zapewne lub kostka ma luzy tylko warsztat wybierz taki który ma VCDS lub VAG-a tylko one ci prawdę powiedząDzięki za pomoc, jutro dam znać co mi wykryło.
Mario Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jak mruga check to zapłony wypadają hurtowo, stawiam na świece lub skoro śmierdzi olejem, to uszczelki pod pokrywami zaworów. Przy zalaniu świec olejem też wypadają.
Kruk_89 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 chyba grubsza sprawa że kolega nawet nie odp co mu tam wykryli
Bartek Zioło Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 chyba grubsza sprawa że kolega nawet nie odp co mu tam wykryli Czyli tak, pod VAGiem nie pokazało nic( sprawdzal koles z ADAC). Świece zalane olejem wymienione na nowe ngk, wymienione filtr silnika filtr kabiny, wężyki podcisnienia. Cewka sprawna, kostki przepatrzone przedmuchane wszystko pieknie. Problem nie rozwiazany jedynie mniej zalatuje olejem. Kontrolka checka zgasła po rozłączeniu aku. Pytanie z mojej strony czy w skrzyni automatycznej może świrowac czujnik skrzyni kiedy zalozone sa felgi 19' i opony 19' 235 35r i z tego takie skutki? Moze jednak pompa paliwowa? A moze cos innego? Jutro jade do innego mechanika i dalej szukamy. Najgorsze ze majowka tuz tuz a nie mam jak sie z Niemcow ruszyc jak narazie.
soul87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Skoro świecił się check to na bank musiał być jakiś błąd w ECU .... skasował się pewnie po odłączeniu akumulatora. Wiec tak naprawde diagnoza cewki moim zdaniem jest nie dokońca rozwiązana.
Kruk_89 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 czy odłączyłeś akumulator a potem pojechałeś na diagnozę? jeśli tak to klapa skasowałeś sam błąd który ECU wykryło poczekaj aż znowu chek zacznie migać musi sie zapisać w sterowniku. migający chek to po prostu wypadanie zapłonu. u mnie winowajco był otwarty obwód wtrysku na 1 garze. czyli błąd elektryczny słaby styk w kostce. skoro u ciebie daje olejem to prosi sie o sprawdzenie kompresji (to może być czarny scenariusz)
Bartek Zioło Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 czy odłączyłeś akumulator a potem pojechałeś na diagnozę? jeśli tak to klapa skasowałeś sam błąd który ECU wykryło poczekaj aż znowu chek zacznie migać musi sie zapisać w sterowniku. migający chek to po prostu wypadanie zapłonu. u mnie winowajco był otwarty obwód wtrysku na 1 garze. czyli błąd elektryczny słaby styk w kostce. skoro u ciebie daje olejem to prosi sie o sprawdzenie kompresji (to może być czarny scenariusz) Witam. Sorry ze tak pozno ale 0 czasu przez auto. Wymieniłem cewkę oraz uszczelki pod zaworami. Auto jeździ wyciek oleju usuniety, ale mam problem ze skrzynia i nie wiem czy w automacie możliwe jest wariowanie czujnika zmiany biegów jeżeli są założone opony 19''? Za szybko automat zmienia biegi na tronicu jest zawodowo.
Kruk_89 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 powiem tak skrzynia jest strasznie awaryjna jak mój silnik pewnie bez remontu się nie obejdzie może sterownik wariuje. koła raczej nic do tego nie maja o ile wszystkie gumy są takie same
Bartek Zioło Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 powiem tak skrzynia jest strasznie awaryjna jak mój silnik pewnie bez remontu się nie obejdzie może sterownik wariuje. koła raczej nic do tego nie maja o ile wszystkie gumy są takie sameDam znać co mi powie ale dopiero w czwartek.
Kruk_89 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 mówiąc gumy takie same nie miałem na myśli aby 4 miały ten sam bieżnik tylko ten sam rozmiar oby nic poważnego ale jak już mówiłem multi nie ma zbyt dobrej opinii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się