Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Twardy pedał po 3 wciśnięciu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od wczoraj mam problem z hamulcami w a4b6. Pedał hamulca mi twardnieje po 3-4 wciśnięciu i jest problem z hamowaniem. Mm do wymiany klocki z tyłu + tarcze i będę to robić w czwartek. Poziom płynu sprawdzałem i jest dobry.

Ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu tej usterki?

Edytowane przez Califon
Opublikowano

Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać.

Opublikowano (edytowane)

Będę również wymieniać przednie klocki bo zaczyna piszczeć.

Czytałem coś tam, że może to być pompa vacum? Może serwo?

Wąż w czerwonym "kółku" ma lekki luz

17042011470-1.jpg

Edytowane przez Califon
Opublikowano

ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe.

Opublikowano

ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe.

To samo co u mnie. Gdzie jest ten łącznik na grodzi?

Sorki za głupie pytania ale dopiero kupiłem ten samochód i uczę sie co i jak w nim:)

Opublikowano

na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono.

Opublikowano

na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono.

Wielkie dzięki:)

Opublikowano

Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać.

Na pewno nie zapowietrzony - efektem byłbym miękki hamulec.

Opublikowano

Po wymianie łącznika i sklejeniu na pompie vacum hamulce jak nowe. Dodatkowo wymienione tył tarcze plus klocki na FERODO i przód na FERODO.

Opublikowano

Brawo Ty;)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Miałem podobny problem... U mnie pomogła wymiana dwóch przewodów podciśnienia... Idący do akumulatora podciśnienia i idący do serwa..

Może być też vacum pompa ale jej przyjżyj sie na końcu.

Najprostszy test na Vacum Pompe - odpal auto, naciśnij hamulec (trzymaj go cały czas) i dodaj gazu... Jak hamulec będzie się zapadał po dodaniu gazu znaczy to że pompa lepiej lub gożej ale jest sprawna

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

witam podepne sie pod kolege bo mamy podobny problem,szukam schematu wezy od pompy wakum do poszczegulnych zaworow bo wymienialem wezyki i chyba cos pomieszalem

Opublikowano

Już pisałem ze problem rozwiazany:)

Sprawdź czy masz kruciec na pompie vacum luźny jesli tak to go sklej. Sprawdź jeszcze gumę na grodzi. Czerwony i zielony okrąg na zdjęciu wyżej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...