Califon Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Od wczoraj mam problem z hamulcami w a4b6. Pedał hamulca mi twardnieje po 3-4 wciśnięciu i jest problem z hamowaniem. Mm do wymiany klocki z tyłu + tarcze i będę to robić w czwartek. Poziom płynu sprawdzałem i jest dobry. Ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu tej usterki? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Califon
edraven Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać.
Califon Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Będę również wymieniać przednie klocki bo zaczyna piszczeć. Czytałem coś tam, że może to być pompa vacum? Może serwo? Wąż w czerwonym "kółku" ma lekki luz Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Califon
muzin Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe.
Califon Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe. To samo co u mnie. Gdzie jest ten łącznik na grodzi? Sorki za głupie pytania ale dopiero kupiłem ten samochód i uczę sie co i jak w nim:)
muzin Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono.
Califon Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono. Wielkie dzięki:)
muzin Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 tutaj jest wszystko opisane http://a4-klub.pl/index.php?/topic/229374-dzialanie-montaz-wymiana-vacum-pompy/ pozdrawiam
Jakoob Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać. Na pewno nie zapowietrzony - efektem byłbym miękki hamulec.
Califon Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Po wymianie łącznika i sklejeniu na pompie vacum hamulce jak nowe. Dodatkowo wymienione tył tarcze plus klocki na FERODO i przód na FERODO.
muzin Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Brawo Ty;) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Miałem podobny problem... U mnie pomogła wymiana dwóch przewodów podciśnienia... Idący do akumulatora podciśnienia i idący do serwa.. Może być też vacum pompa ale jej przyjżyj sie na końcu. Najprostszy test na Vacum Pompe - odpal auto, naciśnij hamulec (trzymaj go cały czas) i dodaj gazu... Jak hamulec będzie się zapadał po dodaniu gazu znaczy to że pompa lepiej lub gożej ale jest sprawna Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez cabanmat
akwarium Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 witam podepne sie pod kolege bo mamy podobny problem,szukam schematu wezy od pompy wakum do poszczegulnych zaworow bo wymienialem wezyki i chyba cos pomieszalem
Califon Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Już pisałem ze problem rozwiazany:) Sprawdź czy masz kruciec na pompie vacum luźny jesli tak to go sklej. Sprawdź jeszcze gumę na grodzi. Czerwony i zielony okrąg na zdjęciu wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się