Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Twardy pedał po 3 wciśnięciu


Califon

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj mam problem z hamulcami w a4b6. Pedał hamulca mi twardnieje po 3-4 wciśnięciu i jest problem z hamowaniem. Mm do wymiany klocki z tyłu + tarcze i będę to robić w czwartek. Poziom płynu sprawdzałem i jest dobry.

Ktoś mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu tej usterki?

Edytowane przez Califon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę również wymieniać przednie klocki bo zaczyna piszczeć.

Czytałem coś tam, że może to być pompa vacum? Może serwo?

Wąż w czerwonym "kółku" ma lekki luz

17042011470-1.jpg

Edytowane przez Califon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem, tylko w 1,9tdi. po 3-4 naciśnięciu hamulca samochód nie hamował. Przyczyną był gumowy łącznik na grodzi. Po wymianie hamulce jak nowe.

To samo co u mnie. Gdzie jest ten łącznik na grodzi?

Sorki za głupie pytania ale dopiero kupiłem ten samochód i uczę sie co i jak w nim:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zdjęciu, które dodałeś łącznik zakreślony jest na zielono.

Wielkie dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może byc układ od sprawdzenia bo wygląda troche jakby był zapowietrzony. Zaciski do sprawdzenia, może nie odbijać.

Na pewno nie zapowietrzony - efektem byłbym miękki hamulec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie łącznika i sklejeniu na pompie vacum hamulce jak nowe. Dodatkowo wymienione tył tarcze plus klocki na FERODO i przód na FERODO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem... U mnie pomogła wymiana dwóch przewodów podciśnienia... Idący do akumulatora podciśnienia i idący do serwa..

Może być też vacum pompa ale jej przyjżyj sie na końcu.

Najprostszy test na Vacum Pompe - odpal auto, naciśnij hamulec (trzymaj go cały czas) i dodaj gazu... Jak hamulec będzie się zapadał po dodaniu gazu znaczy to że pompa lepiej lub gożej ale jest sprawna

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem ze problem rozwiazany:)

Sprawdź czy masz kruciec na pompie vacum luźny jesli tak to go sklej. Sprawdź jeszcze gumę na grodzi. Czerwony i zielony okrąg na zdjęciu wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...