pawelkrk23 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Witam Wszystkich serdecznie....przed chwilka w samochodzie pojawil mi sie problem a mianowicie.....po odpaleniu zaczal pracowac cholernie glosnie - przy dodaniu gazu glosny dzwiek znika ale pojawia sie komunikat "oil presure"....przy spuszczeniu nogi z gazu dziwek znowu sie pojawia i caly czas zapalony ten komunikat.......sorry jezeli napisalem chaotycznie ale niestety samochod jest mi strasznie potrzebny a tu zonk....dziekuje za wszelkie info....[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 18:23_________________________________________________czy nikt naprawde nie wie.....moze miec to zwiazek z pompa oleju....?????
letallec Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 Nie odpalaj go już, skoro pojawiło się oil pressure. W pierwszej kolejności sprawdź stan oleju. Jeśli będzie OK, to pewnie padła pompa lub mechanizm napędu pompy. Dalsze próby uruchomienia skończą się zatarciem silnika.
pawelkrk23 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 a czy moze ktos wie jaka moze byc tego przyczyna biorac pod uwage ze choc ma juz troche przejechane ale z grudnia 2005 - czyli nie takie stare, serwisowane, wymieniany regularnie olej....???????[br]Dopisany: 29 Listopad 2008, 20:35_________________________________________________heh....jeszcze jedno pytanko bo patrzylem przed chwilka pod maske i....z tylu silnika widac ze jest troche zachlapane olejem....a ten dieslowski dzwiek pojawil sie nagle tak jakby cos doslownie sie oderwalo (jakby jakis lancuch walil o cos)-tylko jak zwiekszam obroty silnika tak do 4-5 tys. dzwiek zanika i automatycznie pojawia sie "oil presure"....takze nie wiem czy pompa z calym mechanizmem znajduje sie gdzies tam z tylu...????
marcin1812 Opublikowano 29 Listopada 2008 Opublikowano 29 Listopada 2008 poszukaj roznych watkow z ostatniego tygodnia - silniki 2.0 TDI i sławetny "imbusik" pompy oleju. Pasuje do Twoich symptomów dość dobrze... Nie odpalaj silnika! Musi to już otworzyć warsztat
pawelkrk23 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Opublikowano 29 Listopada 2008 ok dzieki wielkie....poszukam....
marcin j Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 a ty masz diesla ??? bo opisie w profilu nie wynika?????
pawelkrk23 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 nie...nie diesla....2.0 T quattro s-line....
marcin j Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 poszukaj roznych watkow z ostatniego tygodnia - silniki 2.0 TDI i sławetny "imbusik" pompy oleju. Pasuje do Twoich symptomów dość dobrze... Nie odpalaj silnika! Musi to już otworzyć warsztat To ta diagnoza nijak się ma do twojego przypadku.
pawelkrk23 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 heh....no wlasnie wiem poniewaz czytalem kilka watkow wczoraj....takze nie mam zielonego pojecia co moglo walnac a juz tymbardziej dlaczego....wiem tylko ze dzwiek slychac bardziej z tylu sinika no i niektore kabelki sa zachlapane olejem + widac troche oleju na dole na plastikach....
marcin1812 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 sorki, fakt, imbusik pewnie tylko w tdi siedzi. Moja wina, nie czytam opisu silnika
kepasa Opublikowano 1 Grudnia 2008 Opublikowano 1 Grudnia 2008 sorki, fakt, imbusik pewnie tylko w tdi siedzi. Moja wina, nie czytam opisu silnika luzik, luzik... opisu silnika BRAK... można wywnioskować jedynie że to benz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się