Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z rozruchem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam silnik byl na obrotach zaczol dziwnie pracować jakby nie dostawal paliwa albo turbo nie pompowalo i zgasl.teraz rozrusznik żwawo kreci ale auto nie odpala. Przy przekręconym kluczyku zaczyna migać po jakimś czasie kontrolka swiec co to może byc? Pzdr

Opublikowano

Wygląda na kłopot ze sterownikiem pompy, jeżeli po podłączeniu komputera diagnostycznego ecu wyrzuci błąd 550 to właściwie usterka pompy potwierdzona. Doraźnie spróbuj poluzować nakrętkę metalowego przewodu wtryskowego przy wtryskiwaczu i zobacz czy paliwo tryska pod dużym ciśnieniem, czy tylko się sączy. Jeżeli się tylko sączy patrz jak wyżej-usterka pompy.

Opublikowano

Tylko pompa byla regenerowana w tamtym roku w boschu. Paliwa jest rezerwa możliwe ze to pompa w baku?

Nalalem ponad polowe baku s silnik zapala. Jak nazywa sie ta pompa z baku? Jaka kupić nowa czy używkę? Pzdr

Opublikowano

Pompa paliwa dziala Ci jak masz z ponizej 70% paliwka i ona przekazuje paliwo do komory spietrzajacej , kup nowa to nie jest majatek ;)

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zanim zaczniesz kupować sprawdź w output testach ecu czy ta pompa rzeczywiście nie chodzi, czy może wskaźnik paliwa przekłamuje i w baku susza. Jeżeli masz pół baku i silnik zapala to na moje pompa działa i przetacza paliwo do komory spiętrzającej. Tak na marginesie, skoro znasz klimaty związane z regeneracją pompy to trochę mnie dziwi, że dopuszczasz do jazdy na rezerwie? Kręcenie na sucho też tej pompie nie pomaga żyć dłużej.

Opublikowano

Jeśli w baku byla by susza to w wężyku przezroczystym od paliwa byla by pustka? Jak patrzylem to paliwo tam bylo.rezerwa co dopiero sie zapaliła i jechałem na stacje zawsze tak robię zaświeca sie rezerwa to zaraz do pelna. Majkel co proponujesz teraz zrobić?

Jeśli licznik przeklamuje to wyjac ta glowna pompę i tam cos wyczyścić czy jak?

Opublikowano

Ja bym to na razie zostawił tak jak jest i jeździł na kilometry tankując tuż przed rezerwą. Możesz jeszcze spróbować przeczyścić płytkę potencjometru pływaka poziomu paliwa i liczyć, że wskazania wrócą do normy. Pod kanapą tylną są dwa otwory rewizyjne, pod jedną klapką jest pompa, pod drugą pływak. Nie kojarzę teraz czy pływaków nie ma czasem dwóch, po jednym na komorę baku, w quatro bak jest podzielony wałem na dwie części. Może ktoś z etką/elsą podpowie jak to wygląda.

Do pompy na szczęście nie pójdzie samo powietrze, jest zabezpieczenie przed zapowietrzeniem, które przy krytycznie niskim stanie paliwa zgasi silnik.

Opublikowano

Cześć! Jak z autem, działa ?

Opublikowano

Na razie chodzi jest jeden problem przy wyższych obrotach auto przerywa delikatnie jakby paliwo nie dochodzili gdzie może buc przyczyna? Pzdr

Opublikowano

Łapie powietrze, objaw się powtarza? Jak wypracował paliwo do zgaśnięcia to mógł trochę pociągnąć, ale powinien się podczas pracy odpowietrzyć. Sprawdź czy podczas pracy w wężyku zasilającym nie idą bąbelki.

Opublikowano

Dzieje sie to tylko przy wysokich obrotach powyżej 3k. Możliwe ze pompa w baku jest poprostu brudna i stad te wszystkie problemy?

Opublikowano

Raczej nie szedłbym w kierunku zabrudzonego smoka pompy tylko zrobił najpierw porządną diagnostykę silnika.

Opublikowano

Silnik chodzi tip top wtryski pompa po regeneracji itd. Poprostu jest uczucie jakby mu troche paliwa brakowalo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...