Mjetek Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Próbuje odpalic a auto nic kreci i nie załapuje. Podłaczyłem vaga i synchro było na -8.8 (wcześniej miałem 0.0) wziąlem klucz i próbuje ustawić synchro. Po wielu wielu próbach udało sie ustawić na 0.6/1 ale silnik dalej po mimo dlugiego krecenia ( 2razy rozładowałem aku) nie odpala. Czy mógł przeskoczyć pasek? Czy gdy przeskoczy pasek da sie ustawic wogóle synchro? Dodam ze teraz koło pasowe na tuch otworach fasolkowych jest praktycznie na max przy stronie lewej(kierowcy). Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Mjetek
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem.
bercik2 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 I na pewno układ po wymianie oringow pd jest zapowietrzony. Wróć do takiego ustawienia jak miałeś przed wymianą uszczelnień jeśli to możliwe. Winą za nieodpłatnie jest zapowietrzony układ musisz się uzbroić cierpliwie mój chyba po 20 krotnym kręceniu dopiero załapał Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Już zdążył się odpowietrzyc teraz trzeba prawidłowo ustawić rozrzad
Mjetek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Niemoge trafić na 0.0 nawet przy naprawde minimalnych ruchach -3 miałem najblizej alenie odpalił, pompka z baku na filtr paliwa podaje bardzo male ilości paliwa około 1-2mililitry, to tak ma być? A moge go spróbować na plaka odpalić? Czy to sie moze zle skonczyć? Albo odpiąćwtyczke g40?
CzarekJ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie, ale istnieje możliwość że zerwałeś gumowe sprzęgło lub nie dokręciłeś dobrze centralnej części koła. https://www.google.pl/search?q=ko%C5%82o+rozrz%C4%85du+awx&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjBi6XVnafMAhXnJJoKHQYFA2UQ_AUIBygB&biw=1366&bih=657#imgrc=w_JhWgyzzuZh_M%3A Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez CzarekJ
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Niemoge trafić na 0.0 nawet przy naprawde minimalnych ruchach -3 miałem najblizej alenie odpalił, pompka z baku na filtr paliwa podaje bardzo male ilości paliwa około 1-2mililitry, to tak ma być? A moge go spróbować na plaka odpalić? Czy to sie moze zle skonczyć? Albo odpiąćwtyczke g40? Co Ty cudujesz ? Rozbieraj rozrząd.
Mjetek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Co Ty cudujesz ? Rozbieraj rozrząd.Panie Dev co mi da rozebranie? Pasek przeskoczył? Mam ustawić jakoś samo koło? Jak to zrobić?Niejestem jakiś mechanikiem tylko amatorem. Koło jest chyba na klinie to chyba niemogło sie przesunąć wzgledem wałka, czy mogło? Ono ma tylko regulacje na tych 3 śrubach na klucz13. Tylko czemu sunchronizacja mi szaleje?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu
Mjetek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem. Pokazujemi 0.0 ale jak troche poreguluje to do -5.2 doszedłem. Tylko ze po zakreceniu i pokreceniu rozrusznikiem synchro znów odbiega na wiekszy minus albo poza zakres.a Kapnęła mi tež kropla ropy z pompowtrysku na czujnik g40 niewiem jakim cudem ona trafila miedzy paseka a obudowe prosto na czujnik jak tam jest 2mm luzu ale trafiła moze to robi problemy Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu Do ustawienia rozrządu musze mieć bloki bo inaczej nic nie zrobie, i przód trzeba by rozebrać?
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-blokady-tdi-sdi-vw-audi-skoda-3el-i5713325281.html Musisz zwalić przod
Mjetek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Miałem nadzieje ze pokitrało sie cos na kole, to musze sie za mechanikiem rozejrzeć, dzieki Dev.
CzarekJ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Musisz teraz zdjąć rozrząd, jeżeli pokazuje Ci 0.0 znakiem tego koło wałka jest poza zakresem. Pokazujemi 0.0 ale jak troche poreguluje to do -5.2 doszedłem. Tylko ze po zakreceniu i pokreceniu rozrusznikiem synchro znów odbiega na wiekszy minus albo poza zakres.a Kapnęła mi tež kropla ropy z pompowtrysku na czujnik g40 niewiem jakim cudem ona trafila miedzy paseka a obudowe prosto na czujnik jak tam jest 2mm luzu ale trafiła moze to robi problemy Nie wiem co się tam stało ale najpierw musisz sprawdzić ustawienie rozrzadu Do ustawienia rozrządu musze mieć bloki bo inaczej nic nie zrobie, i przód trzeba by rozebrać? Aby sprawdzić ustawienie rozrządu nie trzeba wcale zdejmować przedniego pasa. Trzeba sprawdzić ustawienie znaku na kole zamachowym oraz ustawienie koła od rozrządu.
Mjetek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 a więc ustawiłem synchro na 1.1/0.6 wyszło to praktycznie na samym końcu oczka ale się udało. jednak samochód mimo wielu prób nie odpala chechła chechła i nic. co teraz? A tu log z próbyhttp://vaglog.com/log_259932.htmlCzy moze być tak ze vacum jest slaba i nie odpowietrzy kanału w głowicy i pd?
CzarekJ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Niestety musisz odpowietrzyć układ. Wszystko zależy od tego jakie elementy układu paliwowego odkręcałeś. Jak tylko wymieniałeś oringi na 3 i 4 cylindrze to powinien przy kilku podejściach zapalić bez problemu. No chyba że przy zakładaniu oringów mocno uszkodziłeś ten środkowy, to raczej motor nie zapali.
Mjetek Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Jezeli pasek by przeskoczył o jeden chociażby ząbek to da rade ustawić synchro? Podłaczyłem vaga i synchro było na -8.8 (wcześniej miałem 0.0) wziąlem klucz i próbuje ustawić synchro. Po wielu wielu próbach udało sie ustawić na 0.6/1 ale silnik dalej po mimo dlugiego krecenia ( 2razy rozładowałem aku) nie odpala. Czy mógł przeskoczyć pasek? Czy gdy przeskoczy pasek da sie ustawic wogóle synchro? Dodam ze teraz koło pasowe na tych otworach fasolkowych jest praktycznie na max przy stronie lewej(kierowcy). Czy z przeskoczonym o tyle paskiem samochod nieodpali juz? Próbowałem odpalić na plaka ale nie odpali załapuje i gaśnie. Tu log, dwa ostatnie od dołu http://vaglog.com/log_260108.html Byłem u mechanika twierdzi ze raczej przeskoczył pasek i ze jak nieodpala na plaka to po głowicy. Ze wszystko sie okaże jak ustawi rozrząd na znaki i potem zmierzy ciśnienie. Ale to dopiero za dwa tyg bo przed majówką ma wszystkie terminy zajęte. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Mjetek
CzarekJ Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Rzadko się zdarza by przy kręceniu kołem rozrządu przeskoczył pasek, ale wszystko możliwe. Policzmy! Koło rozrządu ma chyba 42 ząbki. Gdyby przeskoczył o jeden ząbek wtedy 360/42= 8 stopni. Czyli tyle ile ci brakuje. Policz dla pewności ząbki na kole. Może się mylę. Chyba jednak przeskoczył. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez CzarekJ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się