kasd22 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Witam! Stan na dzień dzisiejszy wygląda tak: Program na 200kuni, większość seria jedynie zrobiony wydech i filrt k&n. Cały program jest dobrze zrobiony przez niemiecka firmę ale jest jedno ale, chodzi o to że na klapie od wlewu paliwa mam ostrzeżenie aby na pb98 nie przekraczać 5,5 tyś obrotów. (To jak zatankuje 95 to mogę lecieć więcej? trochę nie ogarniam) prawdopodobnie przy bytowaniu nie wytrzymają wtryski (nie próbowałem bo się cykam) chciałbym zmienić na większe wszystko super znalazłem od saaba 2.0t które pasują p&p. No i teraz mam 2 bardzo istotne pytania: Czy przy takim wirusie mogę wtryski wrzucić P&P czy jednak będzie potrzebna dodatkowa wizyta na hamowni? Czy warto kupić wtryski używane np. z demontażu? nowe kosztują 490 zł sztuka a za taka cenę można dostać komplet używki. Z góry dzięki za pomoc.
booolek Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Kup wtryski od bex zrób korektę softa i gra.
krzysiekml Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Kup wtryski od bex zrób korektę softa i gra. dodaj jeszcze że listwe trzeba skracać szukaj wtrysków sabowskich lub z volvo 350cc są P&P pod aeb
qba_lle Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Dokładnie to jest AEB więc wtryski z nowszych 1.8t nie będą pasowały. Po zmianie wtryskiwaczy potrzebne jest przewymiarowanie wtryskiwaczy. Swoją drogą ten soft chyba nie jest jakiś super skoro napakowali Ci tyle koksu na pętlących wtryskiwaczach. Podjedź do kogoś kumatego chociaż na pomiar afr wtedy będzie wszystko wiadomo. W AEB masz dosyć ubogi sterownik więc strojenie nie jest takie super przyjemne jak w nowych 1.8t czyli tych po 2001. na ME 7.5
hunter91 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Kto ci to nakleil ze powyżej 5 tys masz nie przekraczać? Ta firma?
kasd22 Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Opublikowano 1 Lipca 2016 Kto ci to nakleil ze powyżej 5 tys masz nie przekraczać? Ta firma? Śmieszna sytuacja bo okazało się owszem nie przekraczać 5tyś RPM tylko jeżeli zalane jest 95 a nie 98 (nie wiem czemu dojcze tak robią) wtrysków na razie nie zmieniam bo te jeszcze dają rade.
krzysiekml Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 jak masz prawdziwe 200KM to nie myśl,że te seryjne wtryski jeszcze dają radę w ajl są czasy ponad 21ms przy 180KM 95 czy 98 nie zmieni wiele,spalanie stukowe to nie to samo co brak paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się