radoslaw.cwiok Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 (nie wiem czy dobry prefix dałem) Mam do Was pytanie. Niedawno kupiłem Audi A4 19,9 TDi z 2000 roku Avanti. Niedługo po zakupie okazało się, iż najprawdopodobniej a teraz już raczej na pewno, samochód był "bity". Problem jest z jego prowadzeniem, byłem na ustawieniu zbieżności w stacji kontroli pojazdów, co się dało ustalili, tam okazało się, iż jest nieśladowy, pojechałem do mechanika "samouka" ten ustawił mi kont kół, w jaki sposób nie wiem nie znam się Ale jaki mam problem, samochów zachowuje się jakby pływał po drodze, na wgłębieniach drogi lub wybrzuszeniach zachowuje się jakby był na łóżku wodnym. Nie jest to problem związany z tym, żecały samochów wedruje z jednej strony na drugą, ale nadwozie w ten sposób się zachowuje. Stąd mam do Was pytanie z czego to może wynikać, czy to problem tej nieśladowości, czy tak zachowują się te podwójne wahacze w Audi, czy może problem jest w amortyzatorach czy tez w czymś innym? Będę bardzo wdzieczny za pomoc:)
slaweq Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Sprawdz stan wahaczy i amortyzatorów
Kocky Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 Wg mnie zużyte amortyzatory. Ps. kod silnika jest niezgodny z tym jak masz uzupełniony profil
kepasa Opublikowano 30 Listopada 2008 Opublikowano 30 Listopada 2008 ciężko powiedzieć tak z opisu... jak miałem walnięty łącznik stabilizatora auto też biegało w koleinach na boki... ale najpierw zacznij od poprawienia geometrii... niektórzy mechanicy potrafią cofnąć jedno koło, tak aby auto trzymało geometrię, ale kosztem tak jakby skrócenia rozstawu osi, skutkiem ubocznym jest nieodbijająca kierownica np. lepiej zabierz się do tego uczciwie, bo na śliskiej nawierzchni Ci odda z nawiązką
radoslaw.cwiok Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Opublikowano 30 Listopada 2008 Dzięki za info:) Sprawdze, amorki i wahacze:) Napisze jak zadziałało. Pozdrawiam