Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapaljący się ABS przy dużych prędkościach??!!


bushi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie już kolejny raz wracam autostradą i jak osiągam 190 km/h zapala się kontrolka od ABS ??!!! byłem po tym na VAG-u i podobno jakiś bład czujnika prędkości ale nie jestem pewnien co o tym sądzicie ??( Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

A ja myślałem że to jest związane z brudnymi tarczkami ABS-u i nieprawidłowo ustawionym czujnikiem ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nic nie świeciło przy 200 km/h, w B4 przy 180 też kontrolka się nie zapaliła, no ale to są moje przypuszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mialem to samo, przy predkosciach powyzej 160km/h, zapalal sie ABS. Mechanik podlaczyl pod kompa, program wskazal blad tylniego prawego czujnika...odkrecil kolo, cos tam poprawil (pewnie wyczyscil, lub przysunal blizej zebatki, :biggrin: i jest ok. Koszt 40 pln/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjac czujnik (da sie reka zrobic) oczyscic z brudow, wsadzic go na maksa spowrotem. Ja to obstawiam. Przy wiekszych predkosciach lekko zabrudzony lub wysuniety czujnik nie generuje sygnalu o dostatecznej sile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od ABS, zacząłem grzebać przy przednim prawym kole gdyż niedawno wymieniałem gumę na przegubie i pomyślałem, że może coś uszkodziłem. Na pierwszy rzut oka wszystko było ok., wyczyściłem czujnik, ale problem dalej był. Po ponownych oględzinach i włożeniu palca w miejsce czujnika zauważyłem, że siateczka na przegubie lata, co mi się wydało podejrzane. Odkręciłem drugie koło i sprawdziłem jak jest na nim. Okazało się, że siateczka ma się kręcić wraz z przegubem, czyli ma być na nim zaciśnięta a nie latać jak się jej podoba. Poluzowałem śrubę na piaście (klucz 24) i wybiłem lekko przegub tak, że siateczkę miałem prawie na wierzchu. Dokładnie wyczyściłem ja ze smaru i przykleiłem. Potem wszystko złożyłem i ABS działa poprawnie.:)

Czujnik źle z czytywał prędkość, koła dlatego był błąd ABS. Sprawdzacie to u siebie, prawdopodobnie macie ten sam problem.

:a4fan:

[ Komentarz dodany przez: Iceman: 29-04-2007, 10:30 ]

kolego regulamin i dział Newbie zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...