Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CR 170HP przyśpiesza od 2300rpm i ma podwyższone obroty


waldi1326

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem w moim drugim aucie, Passacie CC 2.0 TDI CR CBBB 170 HP, wygląda jak nasze CAHA.

Problem polega na tym, że gdy dodaję gazu do spodu np. na 2 biegu, jadąc od 1000rpm auto przyśpiesza mizernie, ale jak osiągnie ok. 2300rpm to rwie jak szalone. Jeszcze jednym objawem są podwyższone obroty na biegu jałowym do 1000 rpm, czasami spadają do 900 rpm.

Auto nie ma żadnego błędu.

Miał ktoś podobny problem i może coś doradzić ? Dodam, że DPF na pewno się nie wypala w czasie podwyższonych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam podobnie ale obroty 800 czyli norma..one sumie zauważyłem to dopiero po wymienie rozrządu..ale on napewno dobrze zrobiony sprawdzałem kat synchronizacji i jest 0.6-0.8stopnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak samo...tzn od 1000 do 2200 rpm srednio natomiast powyrzej ciagnie ostro.tak było przed i jest po wirusie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma się czego obawiać? Z tego co mi doradzono to muszę wyczyścić geometrię w turbinie :) Za tydzień się okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo musi zrobić ciśnienie i dopiero przy 2200 zaczyna dobrze ciągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to jest ogromna różnica... Wiem, że auto z turbo musi mieć tą dziurę ale tutaj to jest przepaść :D Odkręciłem sztangę i trochę poruszałem zmienną geometrią i kilka dni było o niebo lepiej, teraz dalej jest tak samo ;/


Panowie nic czyszczenie nie pomogło :(

Podpowie ktoś w których grupach zrobić logi dynamiczne i statyczne?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cudowales ze sztanga to oddaj turbo do zakladu ktory ustawi poprawnie geometrie i zbada przeplyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangi nie ruszałem jeśli chodzi o tą śrubę na niej :) Chce jeszcze zrobić logi ale nie wiem w których grupach ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem lekko rozczarowany elastycznością tego silnika poniżej 2000-2200 rpm. Ogromny krok w tył porównując np do AWX 130 na PD. Tamten rwał od dołu aż przód unosiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś coś zaradził na te "opóźnienia"? Wszelkie sugestie mile widziane, bo coraz częściej tęsknię za starym AWX:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...