maroxan Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. W mojej A4 B5 ADP, mam problem dotyczący samoczynnego opuszczania szyb przednich . Występuje to nieregularnie po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu auta. Np. wracam na parking a tu pięknie jak zagranicą ...szyby otwarte, auto się wietrzy Problem występuje nieregularnie, raz przy niskiej raz przy wyższej temperaturze. Macie jakieś sugestie? Wysłane z mojego Che2-L11 Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez maroxan
piter-eg Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Pierwsze co,przekaznik. Cos przy szybach albo centralnym zamku robiles?Masz jakies "automatyczne" domykanie? Jak nie przekaznik to moze pompka centralnego?
jospethe Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Zobacz czy się zamek nie blokuje tam gdzie wkładasz kluczyk. Może po przekręceniu zostaje w pozycji otwartej. Wtedy jak się dłużej przytrzyma to szyby idą w dół. Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez jospethe
piter-eg Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Zobacz czy się zamek nie blokuje tam gdzie wkładasz kluczyk. Może po przekręceniu zostaje w pozycji otwartej. Wtedy jak się dłużej przytrzyma to szyby idą w dół.Tyle,ze koledze sie otwieraja po zamknieciu - wraca a oka otwarte,to raczej zamek odpada
Romeck Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Wracasz i szyby otwarte a rygle zamkniete czy tez otwarte?
maroxan Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Hej, po długim weekendzie. Dzięki za podpowiedzi . Okna jak się opuszczą,to same rygle są zamknięte. W sumie odpukać kilka tygodni już usterka się nie pojawia, jednak to nie jest przyjemna sytuacja? Może jakieś okresowe zwarcie? Nie wiem czy tak powinno być,ale czasem gdy otwieram kluczykiem auto, to tyle rygle otwierają się dopiero po fizycznym otwarciu drzwi klamką. Może nieprawidlowe działanie centralnego ma jakiś wpływ na to...? Wysłane z mojego Che2-L11 Edytowane 4 Maja 2016 przez maroxan
piter-eg Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Szczelnosc przewodow podcisnienia do sprawdzenia - jezeli sa ok to przekaznik pod kierownica albo nasza "kochana" pompka centralnego - bagaznik po prawej stronie - jak dodatkowo problemy z centralnym to do pompki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się