k232 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) Siemanko Przy każdym odpalaniu wskakuje mi reset sterownika LPG, czy ktos wie gdzie szukac przyczyny? Aku 14v pokazuje na włączonym silniku, chyba że cewka cos szwankuje? Czy ktos mial kiedys taka sytuacje i może pomoc? ? Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez k232
metju87s Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Tak nagle sie to stalo ? Moze sterownik zle podlaczony? Zamieniony staly Plus z plusem po stacyjce Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Od zalozenia nowej instalacji lpg, wiec pewnie gdzieś musieli sie walnąć, możesz mi to bardziej wytlumaczyc? ?
metju87s Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Jaki sterownik ? Plus staly ma za zadanie podtrzymac pamiec sterownika tzn. Ustawienia zazwyczaj podciaga sie go z akumulatora natomiast plus po stacyjce daje zasilanie w chwili rozruchu przelacznikowi b\g musisz znalezc schemat sterownika i sprawdzic po kolorach kabli czy jest dobrze podlaczone. Plus po stacyjce zazwyczaj bierze sie sygnal z cewki Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Zazwyczaj sa dwa kable czerwony i czerwony z czarnym paskiem jeden wlasnie to staly plus drugi jest po stacyjce popatrz na schemat sterownika ktory jest ktory i czy dobrze podlaczone Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) To to juz będzie zadanie gazownika, dzieki wielki za zainteresowanie sie tematem i za pomoc metju czyli chodzi o to, żeby ten czerwony kabel szedł do plsua a ten drugi do minusa, tak jak na schemacie tak? http://speedy.sh/qa6TJ/lpg.bmp Edytowane 5 Maja 2016 przez k232
japycz1 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Nie. Masz dwa plusy o ile jest tak jak kolega wyżej napisał. Jeden jest cały czas, a drugi pojawia się w momencie włączenia zapłonu. nie umiem zmusić tego obrazka żeby był duży Edytowane 4 Maja 2016 przez japycz1
k232 Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Wgram później większe zdjęcie to ogarniemy Większe zdjęcie, możesz mi teraz wytłumaczyć o co chodzi i pokazać na zdjęciu? Edytowane 5 Maja 2016 przez k232
japycz1 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Według tego schematu masz czerwono-biały jako plus, czarno biały jako minus , oraz plus po zapłonie jako czerwono-zielony, czyli ten ktory pojawia się w momencie przekręcenia kluczyka. Zobacz czy te dwa plusy sa prawidłowo podłączone. Najprościej multimetrem na pomiarze napięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się