Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Resetowanie sterownika LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko

Przy każdym odpalaniu wskakuje mi reset sterownika LPG, czy ktos wie gdzie szukac przyczyny? Aku 14v pokazuje na włączonym silniku, chyba że cewka cos szwankuje? Czy ktos mial kiedys taka sytuacje i może pomoc? ?

Edytowane przez k232
Opublikowano

Tak nagle sie to stalo ? Moze sterownik zle podlaczony? Zamieniony staly Plus z plusem po stacyjce

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Od zalozenia nowej instalacji lpg, wiec pewnie gdzieś musieli sie walnąć, możesz mi to bardziej wytlumaczyc? ?

Opublikowano

Jaki sterownik ? Plus staly ma za zadanie podtrzymac pamiec sterownika tzn. Ustawienia zazwyczaj podciaga sie go z akumulatora natomiast plus po stacyjce daje zasilanie w chwili rozruchu przelacznikowi b\g musisz znalezc schemat sterownika i sprawdzic po kolorach kabli czy jest dobrze podlaczone. Plus po stacyjce zazwyczaj bierze sie sygnal z cewki

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Zazwyczaj sa dwa kable czerwony i czerwony z czarnym paskiem jeden wlasnie to staly plus drugi jest po stacyjce popatrz na schemat sterownika ktory jest ktory i czy dobrze podlaczone

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

To to juz będzie zadanie gazownika, dzieki wielki za zainteresowanie sie tematem i za pomoc

metju czyli chodzi o to, żeby ten czerwony kabel szedł do plsua a ten drugi do minusa, tak jak na schemacie tak? :)

http://speedy.sh/qa6TJ/lpg.bmp

Edytowane przez k232
Opublikowano (edytowane)

Nie. Masz dwa plusy o ile jest tak jak kolega wyżej napisał. Jeden jest cały czas, a drugi pojawia się w momencie włączenia zapłonu.

nie umiem zmusić tego obrazka żeby był duży :(

Edytowane przez japycz1
Opublikowano (edytowane)

Wgram później większe zdjęcie to ogarniemy


Większe zdjęcie, możesz mi teraz wytłumaczyć o co chodzi i pokazać na zdjęciu?

Edytowane przez k232
Opublikowano

Według tego schematu masz czerwono-biały jako plus, czarno biały jako minus , oraz plus po zapłonie jako czerwono-zielony, czyli ten ktory pojawia się w momencie przekręcenia kluczyka. Zobacz czy te dwa plusy sa prawidłowo podłączone. Najprościej multimetrem na pomiarze napięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...