Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekko falujące obroty podczas jazdy multitronic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jakiś czas temu zakupiłem audi C5 2004 rok 2.5 TDi V6 Kod BDG ze skrzynia multitronic (wersja z S) auto przy zakupie miało uszkodzoną skrzynie i wiedziałem o tym, chciałem na początek przełożyć na manualna ale pomyślałem że może da się jakoś tą skrzynie ogarnąć. Objawy przy zakupie : Auto zimne to rusza i jedzie w miare ok czasem lekko szarpnie podczas dodawania gazu lub podjechaniu pod górkę, po rozgrzaniu miga prnds i ruszenie tym autem to jedno wielkie szarpniecie i potem jedzie ale czasem jak by lekko szarpnęło, z vagowałem skrzynie i poczytałem trochę i padło na sterownik skrzyni, spuściłem olej wyjąłem sterownik (oryginał z datą 12.2003 rok) rozebrałem go i okazało się ze 3 piny były zerwane polutowałem to solidnie zakleiłem i z powrotem do auta zalałem olejem do skrzyni cvt i weszło ok 4,3l. Teraz skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny nawet po 1h jazdy, rusza normalnie do przodu i do tyłu i nawet adaptacja poszła adp ok i sterownik bez błędów ale no właśnie i te ale podczas jazdy przy stałej prędkości np jak jadę 50km/h i mam ok 1200 obrotów to obroty skaczą do np 1250 -1300 i wracają i wtedy czuje się szarpnięcie takie lekkie a czasami mocniejsze a przy wzniesieniu zawsze mocniejsze, gdy jadę szybciej np 90-100km/h nie ma tego problemu jest płynnie i nic nie szarpie i nie faluje, jak przełączę w tryb S to też jest dużo lepiej (pewnie temu że obroty ponad 2000) jak przełączę w tryb manualny to lekko faluje ale nie szarpie autem i da się tym jechać. i teraz moje pytanie brzmi co poszło nie tak ? wina oleju ? ( nie wiem kiedy był zmieniany jak zlewałem na pewno przebijało złoty żółty kolor ale bym już ciemny) czy może już skrzynia za mocno dostała w d.. przez te szarpanie przy ruszaniu czy jakieś inne cuda. Na pewno mam zerwaną jedną poduchę silnika i lewy przegub się odzywa przy skręcaniu. Proszę o pomoc bo nie wiem co mam z tą skrzynią robić, serwisy w mojej okolicy to po 5 tyś chcą za naprawę to już wole manuala se zamontować.

Edytowane przez czteryrazy
Opublikowano

pisz do Bart-s

Opublikowano

Odswieże nieco wątek. Co było przyczyną zachowania z falowaniem obrotów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...