GraVi Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam, mój problem objawia się tym że auto jest strasznie słabe do ok 2tys obrotów, w zasadzie ledwo się ciągnie. Podmieniłem przepławkę, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, zawór n75, wyczyściłem nastawnik, zregenerowałem turbinę(zacinała się) i nic dalej to samo. Brak błędów w vagu. Auto dostaje mocy dopiero przy ustawionej dawce paliwa 0.1-0.5mg/skok - strasznie nim trzęsie wtedy na wolnych obrotach ale podczas jazdy jest silne. Dawka 1.8mg/skok w górę wolne obroty się stabilizują ale auto zaczyna być strasznie słabe. Dodam jeszcze że auto w ogóle nie kopci nawet podczas "deptania". Wygląda to mniej więcej tak jakby dostawało za mało paliwa podczas przyśpieszania. Będę wdzięczny za każdą pomoc. BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260935.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_260934.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_260933.htmlSTATYCZNE:Grupa 013: http://vaglog.pl/log_260932.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_260931.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_260930.htmlDYNAMICZNE:Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260928.htmlGrupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_260927.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_260926.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_260925.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_260924.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_260923.htmlGrupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_260922.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_260921.htmlGrupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_260920.htmlGrupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_260919.html
Jarol Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Problem masz z brakiem doładowania. Do sprawdzenia podciśnienie wakuometrem jak będzie prawidłowe to do sprawdzenia długość sztangi od turbosprężarki
GraVi Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Opublikowano 4 Maja 2016 Problem masz z brakiem doładowania. Do sprawdzenia podciśnienie wakuometrem jak będzie prawidłowe to do sprawdzenia długość sztangi od turbosprężarki Bardzo dziękuje za szybką i trafną odpowiedź, w zasadzie już wszystko co tylko było możliwe powymieniałem i nie mogłem się z autem dogadać. Problemem była prawdopodobnie długość sztangi - opiszę dokładniej - może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem i mu to pomoże. Problem zaczął się po wymianie silnika z afn na ahu. Cały osprzęt został od afn-a. Przy takim remoncie zdecydowałem się też na regeneracje turbosprężarki (dodam że firma nie regenerowała mojej tylko od razu dali mi już zregenerowaną) - i to był błąd - za dużo rzeczy na raz wymienionych i później nie wiadomo było gdzie szukać przyczyny. Pierwsze podejrzenie padło jednak na turbosprężarkę, pojechałem więc do firmy która to robiła i tam stwierdzili że wszystko z nią jest ok ale dla pewności dali mi inna również po regeneracji. Problem jednak nie ustąpił - było dokładnie to samo, po czym podmieniłem wtryski, pompę paliwa, cały układ podciśnienia i nic. cały czas ten sam problem. Dzisiaj zgodnie z radą Jarola postanowiłem zmienić długość sztangi, co prawda nie mogłem popuścić śruby bez wyciągania turbosprężarki i podłożyłem tylko podkładkę pod gruchę ale auto znacząco nabrało mocy. Poniżej wklejam obecne logi grypy 011 http://vaglog.pl/log_261274.html Co o nich myślicie ? Czy to możliwe że obydwie turbosprężarki były źle ustawione po regeneracji?? Jak ją wyjmę i ustawie tak jak należy wrzucę końcowe logi...
Jarol Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 Wygląda już prawie dobrze. Sztanga powinna być jeszcze o około jeden obrót skrócona. Na to wygląda że obie turbosprężarki były źle ustawione.
Tobike Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 W logach z pierwszego postu w 003 i 008 widać że przepływka zaniża wskazania i obcina paliwa trochę. Masz zaślepiony EGR? trzeba by sprawdzić czy się domyka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się