Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów 1.9 tdi 110km AFN - brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mój problem objawia się tym że auto jest strasznie słabe do ok 2tys obrotów, w zasadzie ledwo się ciągnie. Podmieniłem przepławkę, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, zawór n75, wyczyściłem nastawnik, zregenerowałem turbinę(zacinała się) i nic dalej to samo. Brak błędów w vagu.

Auto dostaje mocy dopiero przy ustawionej dawce paliwa 0.1-0.5mg/skok - strasznie nim trzęsie wtedy na wolnych obrotach ale podczas jazdy jest silne. Dawka 1.8mg/skok w górę wolne obroty się stabilizują ale auto zaczyna być strasznie słabe. Dodam jeszcze że auto w ogóle nie kopci nawet podczas "deptania". Wygląda to mniej więcej tak jakby dostawało za mało paliwa podczas przyśpieszania.

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260935.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260934.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260933.html

STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_260932.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260931.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260930.html

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260928.html
Grupa 011, 010: http://vaglog.pl/log_260927.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_260926.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_260925.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_260924.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_260923.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_260922.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260921.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_260920.html
Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_260919.html

Opublikowano

Problem masz z brakiem doładowania.

Do sprawdzenia podciśnienie wakuometrem jak będzie prawidłowe to do sprawdzenia długość sztangi od turbosprężarki

Opublikowano

Problem masz z brakiem doładowania.

Do sprawdzenia podciśnienie wakuometrem jak będzie prawidłowe to do sprawdzenia długość sztangi od turbosprężarki

Bardzo dziękuje za szybką i trafną odpowiedź, w zasadzie już wszystko co tylko było możliwe powymieniałem i nie mogłem się z autem dogadać. Problemem była prawdopodobnie długość sztangi - opiszę dokładniej - może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem i mu to pomoże.

Problem zaczął się po wymianie silnika z afn na ahu. Cały osprzęt został od afn-a. Przy takim remoncie zdecydowałem się też na regeneracje turbosprężarki (dodam że firma nie regenerowała mojej tylko od razu dali mi już zregenerowaną) - i to był błąd - za dużo rzeczy na raz wymienionych i później nie wiadomo było gdzie szukać przyczyny. Pierwsze podejrzenie padło jednak na turbosprężarkę, pojechałem więc do firmy która to robiła i tam stwierdzili że wszystko z nią jest ok ale dla pewności dali mi inna również po regeneracji. Problem jednak nie ustąpił - było dokładnie to samo, po czym podmieniłem wtryski, pompę paliwa, cały układ podciśnienia i nic. cały czas ten sam problem.

Dzisiaj zgodnie z radą Jarola postanowiłem zmienić długość sztangi, co prawda nie mogłem popuścić śruby bez wyciągania turbosprężarki i podłożyłem tylko podkładkę pod gruchę ale auto znacząco nabrało mocy.

Poniżej wklejam obecne logi grypy 011

http://vaglog.pl/log_261274.html

Co o nich myślicie ? Czy to możliwe że obydwie turbosprężarki były źle ustawione po regeneracji??

Jak ją wyjmę i ustawie tak jak należy wrzucę końcowe logi...

Opublikowano

Wygląda już prawie dobrze.

Sztanga powinna być jeszcze o około jeden obrót skrócona.

Na to wygląda że obie turbosprężarki były źle ustawione.

Opublikowano

W logach z pierwszego postu w 003 i 008 widać że przepływka zaniża wskazania i obcina paliwa trochę. Masz zaślepiony EGR? trzeba by sprawdzić czy się domyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...