www.12 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Witam.Niedawno podczas wyprzedzania na 3 biegu obrotomierz zatrzymał się około 3000 obr./min i auto osłabło. Po podpięciu do kompa odczytałem następujący błąd:17958 - Charge Pressure: Control DeviationP1550 - 35-10 - - - IntermittentSkasowałem błąd, silnikowi wróciła moc i zrobiłem log dynamiczny na kanale 011. Po dojściu do 4000 obr./min znów to samo, autko nie idzie. Poniżej wrzucam log:http://vaglog.pl/log_261579.html Zwracam się z prośbą o analizę i podanie prawdopodobnej przyczyny, bo nie mam pojęcia co się dokładnie dzieje (wiem tylko, że coś z doładowaniem ).
baca2309 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) jak możesz to podmień od kogoś n75, by to wyeliminować mozesz jeszcze połączyć gruszkę z turbo omijając zawór bd małe niedoładowanie ale nie powinno przeładować aa i najpierw sprawdz przed tym wszystkim węzyki Edytowane 8 Maja 2016 przez baca2309
www.12 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Niestety na podmiankę nie mam szansy. Sprawdziłem za to węże (kompresorem, są szczelne) i zmostkowałem turbo i gruszkę z pominięciem zaworu (dla pewności nowym wężykiem). I faktycznie na całym zakresie mam lekkie niedoładowanie ale autko ładnie ciągnie bez wpadania w awaryjny. Poniżej log:http://vaglog.pl/log_261830.html W takim razie do wymiany n75 i po problemie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się