nethome1 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Witam, Takie pytanko jak sprawdzić VCDS-em który wtryskiwacz leje ? Znalazłem coś takiego w blokach pomiarowych "Injection Quantity" i przy zimnym silniku miałem na 3 cylindrze pomiar -1,21 mg/str czy to jest to i jakie wartości powinny być prawidłowe ? Pzdr
lukaszooo Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Dzieje sie cos z silnikiem czy tylko patrzysz na wskazania vaga ??
nethome1 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) Dzieje sie cos z silnikiem czy tylko patrzysz na wskazania vaga ?? Zauważyłem ze na dłuższym postoju na biegu jałowym trochę kopci i ktoś mi powiedział że to może być lejący wtrysk. Ogólnie nic nie zauważyłem żeby coś się działo miałem też ostatnio czyszczony egr,przepustnicę i dolot przy którym trzeba zdemontować szynę CR :-) i jestem trochę zaniepokojony czy coś sie przy okazji nie rozjechało. Edytowane 14 Maja 2016 przez nethome1
Kodzak33 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 W silniku wchodzisz w pomiary rozszerzone i wybierasz kanały 52,53,54,55 to są wtryski, a przy 191 masz położenie kąta wałka rozrządu.
nethome1 Opublikowano 15 Maja 2016 Autor Opublikowano 15 Maja 2016 W silniku wchodzisz w pomiary rozszerzone i wybierasz kanały 52,53,54,55 to są wtryski, a przy 191 masz położenie kąta wałka rozrządu. Sprawdzam to na zimnym silniku i po osiągnięciu temperatury czy podczas jazdy ? Bo zaraz po uruchomieniu mam takie wyniki: na 3 cylindrze dochodzi do -1,30 mg/stroke Tak sobie czytam inne fora i tematy i wcale nie jest powiedziane że jak na VCDS są dobre logi to wtryski są sprawne wyczytałem że trzeba obserwować auto czyli : Wtryski objawiają się Przycinaniem przy rozruchu - najbardziej charakterystyczne Przybieraniem oleju - na to może mieć też wpływ DPF Puszczaniem dymu przy oddaleniu po nocy - wtedy zalega paliwo na denkach tlokow Kopceniem na siwo jak chodzi dłużej na wolnych obrotach, a spaliny mają charakterystycznie gryzacy zapach Czasami na wolnych obrotach chodzi jakby nie palił na wszystkie cylindry, a przy dodaniu gazu powyżej 2000 tys. obr ładnie się wyrównuje. cytuję kolegę z tematu o silnikach 3.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się