Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BEX 231hp i 309NM by Gregor10


sambo

Rekomendowane odpowiedzi

Audi A4 B6 1.8T BEX:

- sztywny TIP

- stożek K&N

- wtryski Porsche 0 280 156 012

- DP owinięty bandażem

- usunięty SAI

- program by Gregor10

40f465ff6fe40b8b1aa0cad6f1cde079.jpg

W planach jakaś hybryda :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mało Nm.

Tyle Nm to na seryjnych wtryskach można dmuchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez myślałem ze będzie więcej Nm. Trzeba pakować nowe turbo, najlepiej hybrydę jakaś.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płaski niut jak w serii :) Góra dobra. Ja na seryjnym K03 dół mam mocniejszy ale za to góra cienka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz dolot? Ja zauwazylem ze po instalacji sztywnego TIP'a + stożka moment przed programem mi spadł.

5f9e300c43822b7fa474e0cb5b75a984.jpg

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot seryjny, tylko prawy IC z BEX-a dołożony. Więcej mocy nie planuję, stage 2 to będzie nowe auto :P

Edytowane przez audicoman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Jakiś pomysł dlaczego tak mało NM?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2016 o 16:59, czechcu napisał:

Masz może jakieś logi?

Może od tego zacznij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z czystej ciekawości - nie HEJTOWAĆ :guma:

Na ile serio można brać z logów g/s ? W sensie że g/s dzielimy przez 0.8 i "niby wychodzą kunie" Bo na przepływce to mam chyba 155g a setke robie w 6.7 sec ośką.

Dziwne to wszytsko:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logów narobiłem się swojego czasu co nie miara :)

niestety obecne logi mogą się trochę różnić od tego co było 2 lata temu. Szczególnie te związane z blokiem 32 i 33. Ponieważ pompa paliwa jest już powoli na wykończeniu a na LPG pod pełnym butem mam wartości w granicach 7-12 w bloku 33.

po programie te wartości były idealne, co świadczyło, że nieszczelności nie było.

oczywsicie zrobię niedługo nowe logi, bo stare już na stronie wygasły :(

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś na bank musi być nie tak bo ja na samym programie z bexa mam 325 nm:-)

Wstaw logi to może coś się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, WYSKUN napisał:

Pytanie z czystej ciekawości - nie HEJTOWAĆ :guma:

Na ile serio można brać z logów g/s ? W sensie że g/s dzielimy przez 0.8 i "niby wychodzą kunie" Bo na przepływce to mam chyba 155g a setke robie w 6.7 sec ośką.

Dziwne to wszytsko:)

 

Tak na serio to po samym przeplywie ten wzor to niestety tak baardzo srednio sie sprawdza, sam przeplyw to nie wszystko, liczy sie zaplon, afr itd. Mialem auto ktore przy nie calych 160 g generowalo 213 km. :)

Edytowane przez Łukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w seri już brakowało około 10NM.. jedyne co zauważyłem to mikro pęknięcie żeliwa przy turbinie w środku ale to podobno standard, czasem n75 daje z siebie jakiś dźwięk przy pełnym bucie.

LPG ( 30 stopni na zewnątrz)

http://vaglogi.pl/log-002_032_033_xw5WUR.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_sH67sG1.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_q53vO2.html

 

Edytowane przez sambo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbiny bym się nie czepiał jakoś, pompuje dobrze jak na temp. na zewnątrz. Korekty na lpg też do zaakceptowania, napewno nie mają wpływu na moc. Jedynie co można się doszukiwac to że troche słabo przyjmuje zapłon jak na lpg. Pewnie na pb jest dużo gorzej z cofaniem zapłonu? Może silniczek już w nie najlepszej kondycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na PB jest trochę gorzej, zrobię logi ale z tego co pamiętam to wartości 020 dochodzą do 6.0.

Jak Gregor mi stroił auto to mówił że sam motor bardzo ładnie przyjmuje moc i był naprawę w szoku, że taka jednostka się trafiła.. Zrobiliśmy nawet 241-243 kucy ale żeby było bezpiecznie to obniżyliśmy te 10 Km. Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo.

Autko naprawdę fajnie chodzi, 0-100 wiadomo problem z trakcją ale powyżej 100km/h naprawdę idzie ładnie. Samo motor nie kopci dolewam oleju góra 700 ml w ciągu 15000 km. Jedyne co muszę zrobić to sprzęgło.. i pewnie dwumase bo już jest końcówka.. Czy to może być problem NM ? Chyba raczej nie.

 

Dziękuje Łukasz13  za odp :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2018 o 17:12, Łukasz13 napisał:

Tak na serio to po samym przeplywie ten wzor to niestety tak baardzo srednio sie sprawdza, sam przeplyw to nie wszystko, liczy sie zaplon, afr itd. Mialem auto ktore przy nie calych 160 g generowalo 213 km. :)

 

Jak ja wstawiłem swoje lpgi to wszyscy orzekli, że auto ma jakieś 270 kunia....a z hamowni wyszło prawie 320....................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2018 o 18:00, sambo napisał:

Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo.

Ale co  z turbo skoro dmucha  zadane ciśnienie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...