sambo Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Audi A4 B6 1.8T BEX: - sztywny TIP - stożek K&N - wtryski Porsche 0 280 156 012 - DP owinięty bandażem - usunięty SAI - program by Gregor10 W planach jakaś hybryda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
szogun0 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Coś mało Nm. Tyle Nm to na seryjnych wtryskach można dmuchnąć.
sambo Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Tez myślałem ze będzie więcej Nm. Trzeba pakować nowe turbo, najlepiej hybrydę jakaś. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
audicoman Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Płaski niut jak w serii Góra dobra. Ja na seryjnym K03 dół mam mocniejszy ale za to góra cienka
sambo Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) A jaki masz dolot? Ja zauwazylem ze po instalacji sztywnego TIP'a + stożka moment przed programem mi spadł. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Maja 2016 przez sambo
audicoman Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) Dolot seryjny, tylko prawy IC z BEX-a dołożony. Więcej mocy nie planuję, stage 2 to będzie nowe auto Edytowane 17 Maja 2016 przez audicoman
sambo Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 Panowie, Jakiś pomysł dlaczego tak mało NM?
Łukasz13 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 W dniu 4.06.2016 o 16:59, czechcu napisał: Masz może jakieś logi? Może od tego zacznij.
WYSKUN Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Pytanie z czystej ciekawości - nie HEJTOWAĆ Na ile serio można brać z logów g/s ? W sensie że g/s dzielimy przez 0.8 i "niby wychodzą kunie" Bo na przepływce to mam chyba 155g a setke robie w 6.7 sec ośką. Dziwne to wszytsko
sambo Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Logów narobiłem się swojego czasu co nie miara niestety obecne logi mogą się trochę różnić od tego co było 2 lata temu. Szczególnie te związane z blokiem 32 i 33. Ponieważ pompa paliwa jest już powoli na wykończeniu a na LPG pod pełnym butem mam wartości w granicach 7-12 w bloku 33. po programie te wartości były idealne, co świadczyło, że nieszczelności nie było. oczywsicie zrobię niedługo nowe logi, bo stare już na stronie wygasły Edytowane 31 Maja 2018 przez sambo
bartez90 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Coś na bank musi być nie tak bo ja na samym programie z bexa mam 325 nm:-) Wstaw logi to może coś się wyjaśni.
Łukasz13 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) 17 minut temu, WYSKUN napisał: Pytanie z czystej ciekawości - nie HEJTOWAĆ Na ile serio można brać z logów g/s ? W sensie że g/s dzielimy przez 0.8 i "niby wychodzą kunie" Bo na przepływce to mam chyba 155g a setke robie w 6.7 sec ośką. Dziwne to wszytsko Tak na serio to po samym przeplywie ten wzor to niestety tak baardzo srednio sie sprawdza, sam przeplyw to nie wszystko, liczy sie zaplon, afr itd. Mialem auto ktore przy nie calych 160 g generowalo 213 km. Edytowane 31 Maja 2018 przez Łukasz13
sambo Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) U mnie w seri już brakowało około 10NM.. jedyne co zauważyłem to mikro pęknięcie żeliwa przy turbinie w środku ale to podobno standard, czasem n75 daje z siebie jakiś dźwięk przy pełnym bucie. LPG ( 30 stopni na zewnątrz) http://vaglogi.pl/log-002_032_033_xw5WUR.html http://vaglogi.pl/log-003_020_sH67sG1.html http://vaglogi.pl/log-115_118_q53vO2.html Edytowane 1 Czerwca 2018 przez sambo
Łukasz13 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Turbiny bym się nie czepiał jakoś, pompuje dobrze jak na temp. na zewnątrz. Korekty na lpg też do zaakceptowania, napewno nie mają wpływu na moc. Jedynie co można się doszukiwac to że troche słabo przyjmuje zapłon jak na lpg. Pewnie na pb jest dużo gorzej z cofaniem zapłonu? Może silniczek już w nie najlepszej kondycji?
sambo Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 No na PB jest trochę gorzej, zrobię logi ale z tego co pamiętam to wartości 020 dochodzą do 6.0. Jak Gregor mi stroił auto to mówił że sam motor bardzo ładnie przyjmuje moc i był naprawę w szoku, że taka jednostka się trafiła.. Zrobiliśmy nawet 241-243 kucy ale żeby było bezpiecznie to obniżyliśmy te 10 Km. Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo. Autko naprawdę fajnie chodzi, 0-100 wiadomo problem z trakcją ale powyżej 100km/h naprawdę idzie ładnie. Samo motor nie kopci dolewam oleju góra 700 ml w ciągu 15000 km. Jedyne co muszę zrobić to sprzęgło.. i pewnie dwumase bo już jest końcówka.. Czy to może być problem NM ? Chyba raczej nie. Dziękuje Łukasz13 za odp
Roboform550 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 17:12, Łukasz13 napisał: Tak na serio to po samym przeplywie ten wzor to niestety tak baardzo srednio sie sprawdza, sam przeplyw to nie wszystko, liczy sie zaplon, afr itd. Mialem auto ktore przy nie calych 160 g generowalo 213 km. Jak ja wstawiłem swoje lpgi to wszyscy orzekli, że auto ma jakieś 270 kunia....a z hamowni wyszło prawie 320....................
booolek Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 W dniu 1.06.2018 o 18:00, sambo napisał: Natomiast jeżeli chodzi o NM to zagadka i obstawiał że coś z turbo. Ale co z turbo skoro dmucha zadane ciśnienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się