PrzemekF Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Witam, A4 1,9 AFN, z dnia na dzień skończyła się moc na w obrotach poniżej 3 tys obr ... VAG nie wykazuje żadnych błędów. Wrażenia z jazdy jakby turbo pompowało na pół gwizdka. Na pierwszy rzut oka pod maską wszystko szczelne, przewody podciśnienia zmienione na nowe (wszystkie jakie pod maską szło znaleźć). Ramię od turbo niby się podnosi a "gazując" na luzie "podskakuje" kiedy mu się podoba - nie wiem jak się powinno zachowywać ... Z racji słabej baterii w laptopie zrobiłem tylko (wg. mnie) najważniejsze logi dynamiczne grupy 03 i 11. Trzeba więcej to jestem w stanie dorzucać ... Prośba o opinię bo nie znając się, już widzę, że coś tam jest nie halo Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262990.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262991.html
lukasz51237 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Po odpaleniu auta sztanga powinna zostać wciągnięta, nie powinna skakać jak chce. Posprawdzaj podcisnienia. Dolot szczelny? Zrób loga 11bs i przypatrz się jak sztanga pracuje.
PrzemekF Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Opublikowano 23 Maja 2016 Przełączyłem N18 i N75 ... Auto wtedy w ogólne nie jechało ... Podczas podłączania z powrotem okazało się, że trójnik przy N18, który łączy wężyki podłączone do dolnego wloty/wylotu w zaworku N18 - był pęknięty ... Podczas grzebania zapewne zruszyłem go i poleciał całkiem dlatego auto nie chciało jechać awaria została usunięta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się