Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zawór DV 1.8T


DarePB

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie, zaworek dv wsadzić taki jak jest czy jest jakiś "lepszy"? Coś słyszałem, że w 1.8T wkładają DV'ki z s3..? Ktoś ogarnia temat ?

A4 b6 1.8T avj 150km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach AMK, BAM, BEX były montowane DV z końcówką 710N. Były one deko lepsze. Obecnie na rynku dostępne są tylko te z końcówką 710P. Podchodzą do każdego 1.8T. Jeśli chcesz 710N to albo szrot albo jakiś łud szczęścia że komuś został leżak na magazynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a możesz mi powiedzieć w czym ten 710N jest lepszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodaj wzmocnioną sprężynę miał i szybszą reakcję. Ale jak to się przekłada na realne odczucia na drodze to ci nie powiem ;-) jeszcze nie miałem potrzeby zeby przejsc z N na P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa, oki, bo w moim dv tłoczek sie nie trzyma po wciśnięciu i zatkaniu palcem króćca od podciśnienia. Jakie ogólnie mogą być przez to objawy ? Po prostu nie upuszcza nadmiaru ciśnienia, tak ? A jakieś ubytki w doładowaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie upuszcza nadmiaru ciśnienia, a rozpedzony wirnik dostaje nim w nos i turbo może w takich warunkach krócej po żyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...