Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dupowóz po bułki czyli S4


Pjotras

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

To może i ja pokaże swoje wozidło ale najpierw krótka historia. Były różne auta lepsze i gorsze, było a4b7 na ON ale to nie to. A że żona stwierdziła iż jestem już stary to jak przystało na kryzys wieku średniego trzeba było kupić coś męskiego i tak stałem się posiadaczem S4 z V8 pod maską.

Pokrótce o esie

Rok 2003

Silnik 4.2 V8 BBK

Napęd quattro

Skrzynia 6b manual

Z ciekawszego wyposażenia znajdziemy m.in.

Jasne Recaro

Xenony

RNS-D + zmieniarka 6cd

Dźwięk Bose

Czujnik Światła

Pełna elektryka oprócz składanych luster

Pakiet oświetlenia

Parktronik tył

Tempomat

Plany jak plany, każdy jakieś ma, można by dużo wypisywać. Bardziej kilka rzeczy które zrobiłem/zrobię.

Zrobione

Xenon został zastąpiony przez bixenon na projektorach z a6c7 - teraz świeci

Dokładeczka z przodu

Felgi 18" z A5

Talerzyki z b5 na przodzie

Do zrobienia

Na dniach będzie moduł DRL i będzie współpracował z czujnika światła

Przydałby się też bluetooth

Może jakieś inne końcówki wydechu

Póki co to wszystko, nie ma co wydziwiać tylko jeździć.

Dziś trochę "podetajlingowałem" więc jest co pokazać. Został mi jeszcze środek do ogarnięcia.

A o to i ona

c988198b2225.jpg

1ef67bf49d3a.jpg

cdf090bab67e.jpg

bb4c433892f7.jpg

a105c20c37af.jpg

9460bea022c6.jpg

958bfc90b98b.jpg b78e0fcf51e6.jpg

Autko od użytkownika forum, ale nie obeszło się bez drobnych problemów.

Poprzednik wymienił kompletny rozrząd i grzebał coś w głowicach na co mam faktury i wyciąg z aso. Ja natomiast musiałem zrobić klimatyzację gdyż sprężarka się zatarła. Jako, że po takim czymś należy wymienić kilka rzeczy, wpadła nowa sprężarka nissens, osuszacz, chłodnica i dławik, a reszta układu została dokładnie wypłukana. Teraz mam zimę w aucie i już stopy mi się nie gotują od silnika :D

Regeneracji został poddany również rozrusznik który czasami nie chciał zapalić potworka.

I to tyle, reszta chodzi bez zarzutu.

Dziękuję za uwagę :hi: Słowa krytyki mile widziane :P:hi:

Edytowane przez Pjotras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spoiler/lotka kaj?

Był lakierowany zad bo ma inne lampy na tyle?

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekory w oryginale były drewniane ale zostały oklejone przez poprzednika. A że taki wygląd mniej mnie wkurza niż drewno to zostaje.

Tył cały. A z tego co mi wiadomo w esie lotki nie było, chyba, że się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spoiler/lotka kaj?

Był lakierowany zad bo ma inne lampy na tyle?

Przeglądam mobile.de i inne tego typu portale i 99% eSek nie ma lotki na klapie.

Dźwięk Bose to nie jest nowość :D auto godne podziwu a ile pali?

Jak każde inne, spali tyle za ile wlejesz :)

Bezawaryjnej jazdy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotki w Esce nie było.. Miałem przez jakiś czas zanim jej nie straciłem a warto ja zamontować bo sylwetka robi się jakby niższa agresywniejsza ;) autko fajne pakuj RNS-E.

Jest go twoje autko do codziennej jazdy czy raczej weekendowe?

PS. Najważniejsze: witaj w gronie :)

Edytowane przez Binek1.8T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie :)

Co do spalania to ile sie wleje tyle weźmie, ale wg moich statystyk prowadzonych odkąd mam auto to średnio wychodzi mi 17/100 głównie po mieście. Eską jeżdżę codziennie do pracy i na zakupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk Bose to nie jest nowość :D auto godne podziwu a ile pali?

Ale, że o co Ci chodzi z tym wpisem o Bose? Chciałeś nam przekazać jakąś prawdę ludową czy coś? ☺

Tragedii ze spalaniem nie ma:) ja tam się nie znam, bo na gnojowę jeżdżę, ale wolałbym spalanie 17 w s4 niż 15 w 1.8T :P

Edytowane przez evil_71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna eska. Powodzenia i szerokości żeby służył bez awaryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś trochę pobawiłem się z colourlock'iem bo trzeba się w końcu zająć recarosami. Zacząłem od tylnego siedziska zobaczyć jak to pójdzie. Efekt świetny. Z takiego zżółkniętego zrobił się ładny kremowy kolorek. Zostawiam na noc niech to troche odparuje,wyschnie, a jutro impregnat. Efekty pierwszego czyszczenie poniżej.

69a5b6c5b518.jpg e611320fd357.jpg

Edytowane przez Pjotras
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie to uczucie mieć taki traktorek pod maską? :D

Jestem pełen podziwu tych Panów co mają takie czołgi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie to uczucie mieć taki traktorek pod maską? :D

Jestem pełen podziwu tych Panów co mają takie czołgi :P

To trzeba sie samemu przekonać :) polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę :) i kolejna siostra bliźniaczka :) ostatnio same czarne avanty w S4 się pojawiają :)

Widać ładna, zadbana sztuka, pod maską wręcz idealnie to wygląda.

Gratulacje i bezawaryjności życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Dzięki

Tak jak już pisałem w innym temacie, zastanawiam się nad przerobieniem tylnych tłumików. Na tą chwile klapki są odłączone i całkiem przyjemnie to brzmi na niskich jak i na wysokich obrotach, ale brakuje tego czegoś jeszcze. Ludzie zamiast tylnych tłumików dają zwykłe rury, ale mnie to się nie podoba, jest zbyt ordynarnie, a i wole jak wygląda jak najbardziej ori.

Pytanie teraz. Czy jak połączę rury tak jak na foto w zielonym i zaślepię rurę w czerwonym to nie będzie zbyt głośno? dbc336d24f43.jpg

Uzyskam efekt tak jak by samej rury bez tłumików ale zamykając ją w puszcze tłumika coś tam delikatnie powinno wytłumić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka konfiguracja na pewno będzie bardziej cicha od samej rury. Masz 2 rozwiązania:

1. zrób jak narysowałeś na zielono, ale zostaw tą perforację albo wstaw rurkę perforowaną po calości i wypchaj wełną tą środkową komorę.

2. ewentualnie obetnij perforację i skieruj rury na przeciwko siebie, nie łącz ich "na stałe", niech komora rezonansowa dalej pracuje.

No i tą zagiętą zaślep, ale już od zewnątrz, taka zagięta rura zatkana na końcu dobrze tłumi "buczenie" i może się przydać. ewentualnie zostaw ja jak jest, nie zaszkodzi ;-)

W punkcie 2 masz tą zaletę, że jeśli będzie za głosno to zawsze możesz zamknąć seryjną klapkę (jeśli nie zaślepisz czerwonej rury)

Z doświadczenia w moim poprzednim aucie mogę powiedzieć, że całkowicie przelotowy wydech (rura perforowana na przelot, duze puszki i dobre wypełnienie z wełny) może być zaskakująco cichy :)

Wydech wyglądał tak:

http://www.fotosik.pl/u/pawelosinski83/album/2290996

A brzmiał tak:

Edytowane przez pawelosinski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie wiem czy ktorys z was pamieta moja eske, jak wygladala lotka z tylu, niestety cena robi swoje i nie wszyscy to montuja... :):)

http://i60.tinypic.com/2gtc500.jpg

Do porownania moja eska i Macieja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż zmiana planów zawodowych i życiowych doprowadza mnie do jednego. Trzeba sprzedać eskę. Póki co nie będzie żadnego ogłoszenia na portalach, chciałbym aby została w rodzinie na forum. Samochód będzie dostępny gdzieś za około tydzień, ale jeśli byłby ktoś zainteresowany można pisać na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...