Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem brak mocy


jacekbalcerzak

Rekomendowane odpowiedzi

siema, mam problem od wczoraj z moją audi, silnik 1.9tdi 130km, otóż jechalem wczoraj w trasie i nagle samochód złapał muła, nie reagował na gaz tzn przyspieszał bardzo powoli, stracił moc, zatrzymalem sie, zgasiłem, odpaliłem bez problemu i wszystko wrociło do normy, dziś sytuacja się powtórzyła, znow zgasilem i przeszło, ma ktoś jakieś pomysły? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.

Edytowane przez bobersky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.

prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi

a nie powinno mi nic wyskoczyć na komputerze? Bo nic sie nie wyświetla żadna kontrolka ani nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer i wszystko Ci wyjaśni :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na FISie samochodu nic nie zobaczysz.
Zobaczysz dopiero błędy na VAGu po podłączeniu auta pod komputer. Koledzy dobrze prawią, najprawdopodobniej geometria turbo do wyczyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na desce wyskakuje błąd dopiero od 2004 roku jak dobrze pamiętam. Tak jak koledzy wyżej piszą złapałeś notlaufa, musisz posprawdzać wężyki podciśnieniowe, czy nie są przetarte, poniszczone, może któryś spadł. Jeśli masz dojście do kompa to wstaw logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na desce wyskakuje błąd dopiero od 2004 roku jak dobrze pamiętam. Tak jak koledzy wyżej piszą złapałeś notlaufa, musisz posprawdzać wężyki podciśnieniowe, czy nie są przetarte, poniszczone, może któryś spadł. Jeśli masz dojście do kompa to wstaw logi.

Na FISie samochodu nic nie zobaczysz.

Zobaczysz dopiero błędy na VAGu po podłączeniu auta pod komputer. Koledzy dobrze prawią, najprawdopodobniej geometria turbo do wyczyszczenia.

Komputer i wszystko Ci wyjaśni :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.

prawdopodobnie zapieczona geometria ,turbo do czyszczenia ,najlepiej zrób logi

sprawdzilem pod komputerem dziś samochód i wyskoczyły takie błędy

3 Faults Found:
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
P1586 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent

ten drugi błąd jest chyba od zamontowanej blokady zapłonu? 1 błąd od poduszki, wiem ze jest do wymiany ale to nie od tego sie tak dzieje no i 3 błąd chyba z tym całym notlaufem? co sądzicie? Czy ma wpływ na to to, że jeszcze nie wymianialem rozrządu po kupnie samochodu a przydałoby sie go juz wymienic? Pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd nie ma tutaj nic do rzeczy. Ostatni błąd to przeładowanie turbiny czyli notlauf. Zrób logi 11 grupy i wstaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne 11 gr oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedał hamulca nie twardnieje?

Kruciec na vacum nie luźny?

Sztanga turbiny porusza sie?

LOG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...