tony84 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 witam. muszę wymienić klocki z przodu i teraz moje pytanie czy klocki od pasują do ośki?? bo znalazłem dość dobrą ofertę Green stuff ale podobno do quattro i nie wiem czy to takie same jak u mnie.
lukaszek13ns Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 jesli chodzi o przednia oś, to jest to samo tylko musisz popatrzec jakie ,masz tarcze czy 280mm czy 288m bo do 280 ida mniejsze klocki a do tarcz 288 wieksze ale raczej na 99,9% masz tarcze 288 wiec klocki wieksze, jesli chodzi o tyl to na stowe sa takie same
carfit Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 witam. muszę wymienić klocki z przodu i teraz moje pytanie czy klocki od pasują do ośki?? bo znalazłem dość dobrą ofertę Green stuff ale podobno do quattro i nie wiem czy to takie same jak u mnie. Po co chcesz to gówno zakładać ?
tony84 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 czyli klocki takie same. dzięki. gówno?? dlaczego?? myślałem że green stuff to dobre klocki, przynajmniej według znajomków którzy je mają w swoich autach.
jozin Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 greenstuffy to padaka. kup ferodo DSy albo Pagidy.
carfit Opublikowano 6 Grudnia 2008 Opublikowano 6 Grudnia 2008 przynajmniej według znajomków którzy je mają w swoich autach. zmień znajomków
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 przynajmniej według znajomków którzy je mają w swoich autach. zmień znajomków :polew: :polew: :polew: :polew: masz racje Kolego, ja jego miejscu też bym zmienił :polew:
tony84 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 no to teraz się wypowiedzcie jeszcze dlaczego to takie gówno. jakoś to uzasadnijcie.
carfit Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 no to teraz się wypowiedzcie jeszcze dlaczego to takie gówno. jakoś to uzasadnijcie. Po pierwsze klocki do zastosowań sportowych nie mają homologacji drogowej !, i nie jest do bezzasadne , montując klocki wyczynowe przeznaczone do sportu montując do seryjnej tarczy , grozi konsekwencjami w postaci przegrzania tarczy i jej pęknięcia. I jestem tego żywym przykładem. Rok temu załozyłem klocki FERODO DS3000 , do Subaru Impreza STI do seryjnej tarczy BREMBO. Wszystko pięknie ładnie, po rozgrzaniu hamowało rewelacyjnie, ale pojechałem na lotnisko do Ułęza trochę potrenować, i po 4 kółku podczas hamowania z ok. 160km/h tarcza pękła, zacisk się zblokował z felgą i zaczeło mnie obracac, na szczęści wypadłem w trawe i nic sie nie stało, nie wyobrażam sobie jak by to się stało na drodze publicznej Jeżeli ktoś chce koniecznie założyć sportowy klocek to koniecznie musi wymienić na tarcze hamulcowe przeznaczone do sportu, oraz płyn hamulcowy o podwyższonej temp. wrzenia. Sportowe klocki są napewno lepsze, mają większy współczynnik tarcia, co za tym idzie wydziela się większość ilość ciepła, przejmuje to ciepło w najwięlszym stopniu tarcza, zacisk, płyn , łożysko itd. Jesli nie używacie samochodu w celach sportowych , to moim zdaniem nie ma sensu zakłądania Bóg wie jakich hamulców, po pierwsze nie wykorzystacie ich potencjału, po drugie klocki hamulcowe sportowe gorzej hamują na zimno, one potrzebują temp. czasami powyżej 300st. żeby zaczeły wogóle hamowac. Uważam tak , jesli komuś z Was choć raz udało się przegrzać hamulce , w sensie że klocki się paliły, szedł z nich dym, wpadł hamulec w podłoge to oznacza że potrzebuje lepszych klocków, jeśli nie to zostac na seryjnych i nie kombinować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się