Skocz do zawartości
IGNOROWANY

PRINS robi 6 generacje


griga-st

Rekomendowane odpowiedzi

...Ale tylko do 3 generacji EA888.Czyli w 2.0 będzie to silnik CNCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież to juz jest a VSI DI 2.0 to nie jest 6 generacja tylko wtrysk fazy lotnej przeznaczony dla samochodow z bezposrednim wtryskiem... czyli to co ma juz tez Polska np STAG 400 DPI

tu masz liste obslugiwanych aut i silnikow

https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http://www.prinsautogaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/Prins-DI-available-list-21042015-importer.pdf

6 gen u Prinsa to Prins Direct LiquiMax-2.0 czyli wtrysk bezposrednio przez wtryski benzynowe , ale lista obslugiwanych silnikow jest malutka

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG jest lepszym paliwem jak benzyna do silników z DI. Ogranicza jedyna wadę gazu: skutki wyższej temperatury spalania. O przewadze LPG do benzyny jako paliwa nie trzeba chyba tu pisać :wink: W EA888 trochę problemów stwarzają wtryski Boscha zrobione po taniości. Trzeba pewnie liczyć ze co 100 tys trzeba je będzie wymieniać przy eksploatacji na gazie...

W B8 jeszcze dochodzi problem z aku umieszczonym w zapasie. W dobrze wypasionych sztukach niemal nie do przeskoczenia. Zeby Prins zrobił dobry interes, to ta instalka wraz z montażem powinna być skalkulowana na ok. 6 koła pewnie. Wydaje się to możliwe bo nie trzeba tu żadnych dodatkowych wtrysków, parowników, sterowników, itp.

To ze polscy producenci ciągle śpią jakoś mnie niestety przestało dziwić :(



Ale przecież to juz jest a VSI DI 2.0 to nie jest 6 generacja

Chyba masz racje :kwasny:


Na jednej liście umieścili WSZYSTKIE instalki i to mnie zmylilo...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też troche temat rozkminiałem bo czasem można wyrwać ladną sztuke z USA i przerobić na junkersa, ale największy jak dla mnie problem to ten nieszczęsny zbiornik :/ Zabili LPG w nowych Audicach na amen! Wszystko można znieść ale nie bagażnik z jakims jebuckim zbiornikiem bo przeciez nie wywalę aku do bagażnika!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cholernie kiepska sprawa z tym aku... Widzalem projekt A4 1.8 z przełożoną bateria(sporo mniejsza) na lewe nadkole. ale to był golas.

206081947-w988-h556.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz dać jeszcze jeden z drugiej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:co:k6eek4im.jpg

Jak juz zdjęcie pokazujesz to zrobiłbys sobie porządek w kablach :P Przesłać Ci trytki? :D W lewym nadkolu może źle nie wygląda ale tak jak piszecie, maleństwo tam wejdzie i w dodatku żadnej jednostki nie może tam być albo konkretne rezanko. W A6 też to tak źle nie wygląda, tyle że butla mała. ale aku dalej we wnęce koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trytytki :) To konstruktywny chaos :decayed: A z reklamacjami to do Laguny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tutaj A5, może by coś z tego było :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wlasnie instalka z tytułu tematu. Silnik trzeciej gen. CJEB (chyba) z LiqiMax 2.0


Laguna jeden wie ile zapasu jest w kablach do radia, tv czy wzmaka żeby gdzieś z tymi sterownikami uciec. Mniejsza bateria to nie jakiś wielki problem.

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, tylko była rozkmina co z AKU, jakoś to upchali,ale jak narazie to troche paździerzem leci od tego. Muszą sie bardziej postarać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A5 nadkole jest chyba pojemniejsze. Dlatego większe (ori?) aku się zmieściło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie dzisiaj sobie tak delikatnie looknąłem i co najwyżej weszły by tam 3 paluszki AA a nie akumulator. nie wiem jak w sedanie ale Avant licho :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam.

Instalacje LPG do aut z bezpośrednim wtryskiem są cały czas zbyt drogie i zbyt skomplikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem ostatnio z moim gazownikiem na temat 2.0 tfsi ( dla mnie melodia przyszłości ). On sam zrobił 3 takie samochody z czego jeden przejechał już ponad 50.000 km. Mówi, że robota do ogarnięcia u niego na przyzwoitych gratach to koszt ok. 4500-5000 zł. Sam jednak mówi, że interes średnio opłacalny, żeby całość się zwróciła trzeba dużo jeździć, na każde 100 km auto pali też ok. 3-4 litrów benzyny. Jeżeli chodzi o ceny całej instalacji, to sam twierdzi, że jeszcze przez jakiś czas utrzyma się na obecnym poziomie.

Wniosek, jeżeli naprawdę dużo się jeździ temat warty ogarnięcia.

Edytowane przez impackt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w temacie ten gazownik, tu wszyscy piszą o next genie a Ty i Twój gazownik mówicie o dotrysku

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...