Gość Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Siema auto kolegi,poprosil o pomoc,silnik avb 101,normalny blad przeladowania mowie ogarne to moment ale problem jest inny niz zwykle,po odpaleniu auta normale ze sztanga idzie na max doladowanie z tym ze juz nie wraca i jest przeladowanie,sprawdzilem przewody sa ok,geometria idealna,zaworki podmienione 3 sztuki,ja mysle ze chyba cos ze sterowaniem n75.zauwazylem ze sztanga nie opada nawet po zgaszeniu silnika,opada dopiero jak zdejme wezyk z gruszki jest sykniecie i opadnie,ogolnie podcisnienie ma slabe bo kruciec wyrobiony na vacum,no i zaslepil egr ale to chyba nie powinno miec zwiazku.zauwazylem tez ze slabo dziala zaworek klapy gaszacej.co za grom z tym n75 ma ktos jakis pomysl?
Radex121 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 A nie jest czasem węzyk od czegoś innego podpięty pod gruszke ?
Gość Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Wężyki są ok nawet dla pewności podgladalem U siebie.
nik23 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) Podmieniałeś n75 na inny? Log 011bs i obserwuj czy sztanga pracuje. Edytowane 26 Maja 2016 przez nik23
Gość Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Wlasnie loga nie zrobilem a szkoda,moze w weekend,zaworki podmienialem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się