Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1Z


fanthomas18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wrzucam logi do analizy bo mam wrażenie jakby auto "słabiej jechało". Motor 1Z, na wykresie 150km/350nm,

STATYCZNE:
DYNAMICZNE:
BS:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo, wtryski i pompa zrobiona ;) Turbo gt1549s, wtryski 216wzm i pompa AFN od Krzyśka z Nasielska


Aczkolwiek soft był robiony pod pompę ori 1Z, po wymianie pompy nie byłem na korekcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób twierdzi, że pompa 1Z i AFN niczym się nie różnią - nie wiem, nie rozbierałem, nie mierzyłem. Pytałem o graty, bo przestraszyłem się, że ktoś Cię chyba bardzo nie lubi, robiąc taki soft pod turbinę ori 1Z;) No ale skoro to gt1549s to inna rozmowa! Nie wiem tylko, czy tak wysokie doładowanie do samego końca też nie jest lekkim przegięciem, ale niech się wypowiedzą fachowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie nie jest jeszcze duże :) pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie nie jest jeszcze duże :) pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:)

Z korpusem i nastawnikiem racja, pomyliłem z ahu-tu są identyczne jak w afn. Jeśli chodzi o falę, to czytałem kilka dyskusji na forum golfa, gdzie spece co to rozbierają wstawiali zdjęcia i pomiary, udowadniając że różnica między falami to mit. Ale jak mówię:ja tego nie sprawdzałem, powtarzam tylko co wyczytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1z ma de 015 a afn 110 wydaje mi sie ze anfa jest wyższa ale musze zmierzyć, a widziałeś moze jakieś mocne auto na fali de015? wszyszcy wsadaja de110 czyli wsumie musi miec to znaczenie i jest inna charakterystyka fali co wpływa na ilosc paliwa, nie pamietam ale skok fali może sie różnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1z ma de 015 a afn 110 wydaje mi sie ze anfa jest wyższa ale musze zmierzyć, a widziałeś moze jakieś mocne auto na fali de015? wszyszcy wsadaja de110 czyli wsumie musi miec to znaczenie i jest inna charakterystyka fali co wpływa na ilosc paliwa, nie pamietam ale skok fali może sie różnić

A pompa ahu? Jaka tam jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a coś odnośnie softu? :D Nie ma nic niepokojącego? Dym stał się dla mnie trochę dokuczliwy, przy bucie jest go trochę za dużo wg mnie :P Muszę jechać na korektę i dogadać wszystko ze spanky'im

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahu ma taka sama jak 1z z tym ze nowsze ahu np 98r maja korpus żebrowany

dymu dużo bo paliwa dowalone:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego że program był pod pompe 1Z która była już wysłużona i to było wszystko na co było ją stać? Czy jakieś inne teorie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze Baca: zdecydowanie za duża dawka i tak jak mówisz, pewnie to ze względu na pompę jaką miałeś. No a może tez większe doładowanie by się przydało skoro Baca pisze, że 1,35b to na tę turbinę mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie nie jest jeszcze duże :) pompa sie rózni korpusem gdyż w afna masz żebrowany a 1z jest gładki co wpływa na temp. paliwa, fala w afn jest wyższa i o ile sie nie myle to nastawnik nowszy:)

Z korpusem i nastawnikiem racja, pomyliłem z ahu-tu są identyczne jak w afn.

ahu ma fale de 015 a afn de 110

kalego do tego setu to turbawka mala

Edytowane przez krzysiek1606
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety albo stety to turbo puki co zostaje, zobaczymy co Spanky'iemu uda się ugrać po korekcie i tak musi już zostać. Trzeba szykować jakiś nowy projekt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...