BoskiEnrike Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Witam. Na wstępie zaznaczę że robiłem logi 1 raz więc jakbym coś pokręcił to proszę o wyrozumiałość. Problemy: Najważniejszy to przycinająca się turbina, błąd 17965, zgaszenie silnika i ponowne uruchomienie za drugim przycięciem pomogło - domyślam się, że kierownice do czyszczenia po lekturze forum. Inna sprawa, głośna praca silnika niczym ruski ciągnik: niepokoi mnie 2 pompka tylko zastanawiam się czy to nie jest zależne od tego co poprzestawiał mi swego czasu "elektro-magik", zwróćcie uwagę na dawkę paliwa i kąt synchronizacji bo przy tym grzebał rzekomo, jako laikowi w temacie wydaje mi się za duża dawka i kąt synchronizacji chyba jest poza zakresem normy. Mało tego trzepie całą budą na wolnych obrotach. Ratujcie bo już moja cierpliwość się kończy.P.S. Jeśli jest ktoś ze świętokrzyskiego to czy może polecić dobrego mechanika który poradziłby sobie z tymi usterkami? Z góry dzięki za wszelkie analizy i sugestie.Statyczne:001 - http://vaglog.com/log_264521.html 004 - http://vaglog.com/log_264530.html 007 - http://vaglog.com/log_264529.html 013 - http://vaglog.com/log_264524.html 018 - http://vaglog.com/log_264526.html 023 - http://vaglog.com/log_264527.html Basic Settings:000 - http://vaglog.com/log_264528.html 003 - http://vaglog.com/log_264522.html 011 - http://vaglog.com/log_264523.htmlDynamiczne:000 003 008 - http://vaglog.com/log_264532.html 008 010 011 - http://vaglog.com/log_264531.html
lukasz51237 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Kąt synchronizacji masz skopany na maxa, aż dziwne, że to auto odpala. Akurat 2 pompka wydaje się być w najlepszym stanie, ale nie sugerujmy się korekcjami w 13 grupie przy tak źle ustawionej synchronizacji. Geometria wydaje się być trochę zapieczona. Zrób tak, ustaw najpierw kąt synchronizacji jak najbliżej zera, a potem zrób logi dynamiczne 11 grupy, tylko 11 grupy, jak zapisujesz kilka logów dynamicznych w 1 pliku to nie jest to czytelne.
Jarol Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 (edytowane) "elektro-magik", zwróćcie uwagę na dawkę paliwa i kąt synchronizacji bo przy tym grzebał rzekomo, jako laikowi w temacie wydaje mi się za duża dawka i kąt synchronizacji chyba jest poza zakresem normy. Mało tego trzepie całą budą na wolnych obrotach. Ratujcie bo już moja cierpliwość się kończy. Ustaw kąt synchronizacji bo jest mocno po za zakresem. Dawka jest prawidłowa, po za tym to nie silnik na pompie i tu się dawki nie reguluje. Edytowane 31 Maja 2016 przez Jarol
BoskiEnrike Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 Dzięki Panowie, jak tylko wyreguluje kąt synchronizacji wstawię nowe logi.Jeszcze tylko pytanie w kwestii turbo: gdzie mogę je oddać do czyszczenia (sam rzecz jasna tego nie zrobię)? W tematyce turbin przewijają się serwisy m.in. w Mielcu, ale jest ich tam dosyć sporo do wyboru, ma ktoś jakieś doświadczenia z którymś z nich? "elektro-magik", zwróćcie uwagę na dawkę paliwa i kąt synchronizacji bo przy tym grzebał rzekomo, jako laikowi w temacie wydaje mi się za duża dawka i kąt synchronizacji chyba jest poza zakresem normy. Mało tego trzepie całą budą na wolnych obrotach. Ratujcie bo już moja cierpliwość się kończy. Ustaw kąt synchronizacji bo jest mocno po za zakresem.Dawka jest prawidłowa, po za tym to nie silnik na pompie i tu się dawki nie reguluje. Witajcie ponownie,Ustawiłem kąt synchronizacji na idealne 0,0 Wstawiam nowe logi:Statyczne 004 - http://vaglog.pl/log_264817.htmlDynamiczne 011 - http://vaglog.pl/log_264816.htmlStatyczne 013 z tym, że w jednym pliku są 3 pomiary: 1 na ustawieniu synchronizacji tym poza zakresem, 2 na postoju i 3 podczas jazdy.http://vaglog.pl/log_264818.htmlPoza tym, trzepie budą jeszcze gorzej niż na tym skopanym kącie synchronizacji. Głośna praca silnika (w okolicach filtra powietrza) pozostała - hydropopychacze?
BoskiEnrike Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Witam. To znowu ja z moim nieszczęsnym AVF-em.W związku z powyższym problemem auto trafiło do polecanego tutaj na forum jednego ze świętokrzyskich mechaników/tunerów, został wymieniony wałek rozrządu, szklanki i uszczelniacze (chyba pompek - chyba bo sam właściciel i mechanik mają różne wersje wydarzeń o zgrozo...), poza tym na moje życzenie przy okazji kompletny rozrząd, olej i płyn chłodniczy. Efekt jest taki, że głośna praca silnika i powodujące to dudnienie ustało, natomiast trzepanie budą jest minimalne/akceptowalne - z tego co twierdzą panowie to kończący żywot dwumas.Żeby było śmieszniej to po włożonej kupie grosza okazało się, że auto rano odpala gorzej niż źle (na ciepłym wiadomo jest ok). Długo kręci, a jak odpali to z początku nierówno pracuje a z wydechu unosi się chmura dymu. Auto trafiło ponownie do tegoż mechanika na obserwację, po czym ku mojemu zdziwieniu stwierdzili, że z autem jest wszystko ok i chodzi jak igła i byćmoże ów problem spowodowany jest padającym akumulatorem lub rozrusznikiem (padł z dnia na dzień?). Akumulator miał 12 lat więc w sumie ok - kupiłem nowy. Problem jak był tak jest więc wychodzi na to, że nie w tym tkwi problem. Do mechanika już nie wróciłem bo po co się z koniem kopać.Wstawiam logi statyczne i liczę na Waszą pomoc, że być może coś tutaj jest skryte: 000 - http://vaglog.pl/log_274471.html 001 - http://vaglog.pl/log_274472.html 004 - http://vaglog.pl/log_274473.html 005 - http://vaglog.pl/log_274474.html 013 - http://vaglog.pl/log_274475.html 015 - http://vaglog.pl/log_274476.html 016 - http://vaglog.pl/log_274477.html 023 - http://vaglog.pl/log_274478.html
nik23 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zrób loga zaraz po odpaleniu gdy źle chodzi, albo odpalaj logując grupa 13 23 tylko w jednym logu Filtr paliwa kiedy wymieniany? Pompke w baku słychac? Vacum nie cieknie? Nalej więcej niż pół baku on i zostaw samochód na noc tak by tył był wyżej niż przód o jakieś 20 cm.
BoskiEnrike Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zrób loga zaraz po odpaleniu gdy źle chodzi, albo odpalaj logując grupa 13 23 tylko w jednym logu Filtr paliwa kiedy wymieniany? Pompke w baku słychac? Vacum nie cieknie? Nalej więcej niż pół baku on i zostaw samochód na noc tak by tył był wyżej niż przód o jakieś 20 cm. Ok spróbuję jeszcze w ten sposób go zlogować. Filtr paliwa zmieniany razem z rozrządem i olejem. Żadnych wycieków nie zaobserwowałem. Z ustawianiem tyłu wyżej też próbowałem, to nie to. Z pompką w baku - kto wie... Na poprzedniej wymianie fltra paliwa 15k km temu wiem że był problem z napełnieniem filtra paliwa poprzez pompowanie, nie wiem jak było tym razem ale ostatnie 15k nie było żadnych problemów z odpalaniem - palił na dotyk, dopiero po ingerencji w rozrząd problem powstał. Póki co doraźnie zmieniłem kąt synchronizacji z -0,6:1,1 na +0,6:1,1 bo poczytałem że i w tym może być pies pogrzebany z tym, że korekcje na 2 pompkach były podwyższone więc pewnie nie jest to optymalny kąt. Dziś rano odpalił jakby troszkę lepiej bez długiego kręcenia - zobaczymy jak będzie dalej. Zrób loga zaraz po odpaleniu gdy źle chodzi, albo odpalaj logując grupa 13 23 tylko w jednym logu Filtr paliwa kiedy wymieniany? Pompke w baku słychac? Vacum nie cieknie? Nalej więcej niż pół baku on i zostaw samochód na noc tak by tył był wyżej niż przód o jakieś 20 cm. Ok spróbuję jeszcze w ten sposób go zlogować. Filtr paliwa zmieniany razem z rozrządem i olejem. Żadnych wycieków nie zaobserwowałem. Z ustawianiem tyłu wyżej też próbowałem, to nie to. Z pompką w baku - kto wie... Na poprzedniej wymianie fltra paliwa 15k km temu wiem że był problem z napełnieniem filtra paliwa poprzez pompowanie, nie wiem jak było tym razem ale ostatnie 15k nie było żadnych problemów z odpalaniem - palił na dotyk, dopiero po ingerencji w rozrząd problem powstał. Póki co doraźnie zmieniłem kąt synchronizacji z -0,6:1,1 na +0,6:1,1 bo poczytałem że i w tym może być pies pogrzebany z tym, że korekcje na 2 pompkach były podwyższone więc pewnie nie jest to optymalny kąt. Dziś rano odpalił jakby troszkę lepiej bez długiego kręcenia - zobaczymy jak będzie dalej. Logi 013, 023 zrobione na zimnym i na ciepłym: http://vaglog.pl/log_274934.html
nik23 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Trzeba by uszczelnienia na pd wymienić i zamienić miejscami pompki 1 i 3 Jezeli problem zniknie to uszczelnienia a jezeli zostanie na tym cylindrze to w pierścieniach głowicy szukaç trzeba, a jeźeli pójdzie za pompką to w niej tkwi problem.
BoskiEnrike Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Ok w takim razie umówię się z mechanikiem, niech podziała z tymi uszczelnieniami. Oby to było to
nik23 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Tylko niezapomnij napisać jak poszło i logi po robocie porobić.
BoskiEnrike Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Tylko niezapomnij napisać jak poszło i logi po robocie porobić. Minęło szmat czasu a ja w zasadzie niewiele podziałałem w temacie bo dopadła mnie robota w delegacji. Co udało mi się zrobić? Wymieniłem uszczelnienia na pompkach i niestety problem porannego odpału pozostał. Zrobiłem jeszcze pomiar kompresji na cylindrach i tu jest pies pogrzebany... Kolejno: 22, 26, 25, 26. Pomiar robiony na zimnym silniku. Pierścienie poszły czy jeszcze coś innego to może być? Logi: 13:http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html 23:http://vaglog.pl/log-023_Fn0OY.html
michcio1985 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 zawory nieszczelne albo pierścienie, próba olejowa pokaże co to.
BoskiEnrike Opublikowano 1 Listopada 2016 Autor Opublikowano 1 Listopada 2016 zawory nieszczelne albo pierścienie, próba olejowa pokaże co to. Mechanik co wykonywał pomiar mówił że 1 cylinder strasznie wolno pompował w porównaniu do pozostałych. Myślisz, że próba olejowa coś zmieni w tym temacie czy nie ma sensu się szczypać tylko zdejmować głowicę?
michcio1985 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 coś masz skopane, próba olejowa pokazuje co czy zawór czy pierścienie puszczają, na ślepo jednak obstawiłbym zawór, może nadpalony itp...
BoskiEnrike Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 coś masz skopane, próba olejowa pokazuje co czy zawór czy pierścienie puszczają, na ślepo jednak obstawiłbym zawór, może nadpalony itp... Racja taki test pokaże co konkretnie (doczytałem co to jest próba olejowa). Szkoda, że wykonujący pomiar na to nie wpadł, ale ja widocznie takich mam mechaników że trzeba im mówić co mają zrobić a sami nie dołożą nic od siebie.
michcio1985 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 tego kwiatu pół swiatu a 3/4te h..ja warte, mowa o mechanikach
Jarol Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Tylko niezapomnij napisać jak poszło i logi po robocie porobić. Minęło szmat czasu a ja w zasadzie niewiele podziałałem w temacie bo dopadła mnie robota w delegacji. Co udało mi się zrobić? Wymieniłem uszczelnienia na pompkach i niestety problem porannego odpału pozostał. Zrobiłem jeszcze pomiar kompresji na cylindrach i tu jest pies pogrzebany... Kolejno: 22, 26, 25, 26. Pomiar robiony na zimnym silniku. Pierścienie poszły czy jeszcze coś innego to może być? Logi: 13:http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html 23:http://vaglog.pl/log-023_Fn0OY.html Przy takiej słabej kompresji na pierwszym cylindrze w porównaniu do innych to aż dziwne że nie masz korekcji na + na kanale 13 Edytowane 3 Listopada 2016 przez Jarol
BoskiEnrike Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Opublikowano 3 Listopada 2016 Tylko niezapomnij napisać jak poszło i logi po robocie porobić. Minęło szmat czasu a ja w zasadzie niewiele podziałałem w temacie bo dopadła mnie robota w delegacji. Co udało mi się zrobić? Wymieniłem uszczelnienia na pompkach i niestety problem porannego odpału pozostał. Zrobiłem jeszcze pomiar kompresji na cylindrach i tu jest pies pogrzebany... Kolejno: 22, 26, 25, 26. Pomiar robiony na zimnym silniku. Pierścienie poszły czy jeszcze coś innego to może być? Logi: 13:http://vaglog.pl/log-013_6LNaejR.html 23:http://vaglog.pl/log-023_Fn0OY.html Przy takiej słabej kompresji na pierwszym cylindrze w porównaniu do innych to aż dziwne że nie masz korekcji na + na kanale 13 Słuchajcie a mozliwe to jest ze moze zalozony wałek rozrzadu pomimo ze jest dedykowany zgodnie z numerem seryjnym do tego silnika jest wadliwie wykonany i on jest przyczyna calego problemu? bo dostalem tez i taka sugestie.
RumJanek Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Witajcie Mogę prosić o komentarz na temat moich logów? Z góry dziękuje http://vaglog.pl/log-008_7u7u5u.htm http://vaglog.pl/log-011_l9Yyw.html http://vaglog.pl/log-010_9hEOuU6.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się