Pan89 1 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Witam! Od niedawna jestem posiadaczem Bex'a po programie na 212KM i 320Nm. Wydawało mi sie ze jest za slaby jak na taka moc wiec pojechalem na hamownie zeby to sprawdzic i niestety moje podejrzenie okazalo sie prawdziwe. Wynik na hamowni to 175,7KM i 239Nm. Moje pytanie to od czego zaczac szukac co jest nie tak? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Od Vaga, zczytania bledów i zrobienia logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan89 1 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Wlasnie wrocilem od elektryka. Znaleziono 1 błąd naVCDS: 16395 - Z1; przestawienie walka rozrzadu w kier. później P0011 - 002 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 No to popraw rozrząd i zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy112 1 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Logi Log dynamiczny na LPG: Grupy: 011,002 Logi dynamiczne na PB: Grupy: 120,002 Grupy: 002,020 Grupy: 003,020 Grupy: 115,118 Logi statyczne LPG: Grupy: 003,004 Grupy: 001,002 Starcza czy jeszcze jakieś bloki mu zlogować do weryfikacji ? Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Chudy112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Logi na pb ok, na lpg zrób 002+033, dorzuć jeszcze log statyczny i dynamiczny 090+093. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy112 1 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Ok jutro to mu ogarne dzieki za podpowiedz:) Jutro się odezwę I podpowiecie koledze gdzie mu konie uciekły Witam logi dziś zrobione jeśli ktoś by mógł zerknąć na nie fachowym okiem 011, 002 003, 020 120, 002 115, 118 002, 003 090, 093 001, 002 002, 020 002, 033 003, 004 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 W aucie jest seryjny program, turbo późno wstaje, logi jakieś takie niestabilne, w jednym lepiej w drugim gorzej, w logach auto róznie jechało? Zapłony cofa, katalizator jest tam jeszcze? trzeba by było sprawdzić czy nie zapchany i przy okazji w jakim stanie strona gorąca turbiny. Rozrząd ustawiony tak na pograniczu normy (norma zdaje się od -3 do 6 cf). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy112 1 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Tak auto różnie jechało pod górkę i z górki wiem powinno się robić to na prostym ale nie było gdzie czyli z logów wychodzi ze jest ok? Tylko poprawiać to co napisałeś Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 12 Czerwca 2016 przez Chudy112 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 No dobrze jakoś nie jest, w aucie miał być program a jest seria i to jeszcze nie do końca sprawna, rozrząd trzeba sprawdzić czy nie przesunięty o jeden ząbek, no i to co wcześniej pisałem, plus takie podstawowe rzeczy jak szczelność dolotu, wymienić swiece jak dawno nie wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan89 1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Witam! Troche czasu minelo...auto bylo juz u nie jednego mechanika i nikt nie potrafi znalezc przyczyny. Twierdza ze zbyt mala usterka. Byla podmieniana przeplywka, zawór sterujacy turbiną i nic nie wykazalo. Brak bledow na Vagu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Czy było zrobione cokolwiek z tego co pisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Szczelność dolotu oraz stan turbiny by sie przydało sprawdzić Edytowane 4 Lipca 2016 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan89 1 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Panowie wszystko co pisaliście było sprawdzane. Obawiam się jednej rzeczy. Mozliwe ze gazownik podczas zakladania gazu zmienil program pod instalacje gazowa i tym samym zmniejszyl moc. Co o tym sadzicie? Za 4 tys km mam przeglad u tego gazownika i bede sie pytal czy to mozliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Przecież pisałem Ci już wcześniej że w aucie jest seryjny program co widać po logach, do tego do tej serii brakuje bo są jakieś usterki w aucie które bez porządnej diagnostyki ciężko wskazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan89 1 Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 To jak to mozliwe ze autko przyjechalo z niemiec i ma wbite w dowodzie 212 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 papier przyjmie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się