Qattros Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Pomocy,niewiem co się dzieje,jak dzisiaj odpaliłem auto to silnik zaczął dziwnie pracowac jakby nie chodził na wszystkie gary.Po krótkiej chwili zgasł,ale jak go znowu odpaliłem to wszystko było ok.Jeżeli ktoś wie co to może byc,to plis pomocy bo boje się żeby nie rozklekotał mi się gdzieś w trasie.
Gornano Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Sprawdź, swiece, fajki, cewki, moze tez byc modul zaplonowy (ten co jest na obudowie filtra powietrza), cholipa wie co jeszcze. najlepiej zapnij vag i sprawdz bledy
wesz82 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Podstawa to tak jak pisze kolega wyżej świece,oraz przewody wysokiego napięcia które idą z cewki do świecy.Vag też nie zaszkodzi Moduł odpada bo autko przez cały czas chodziłoby kiczowato.Obstawiam bardziej ze albo masz zapowietrzony bak,albo zaworek powrotny paliwowy już pada,albo nieszczelny układ ciśnieniowy. A jak autko zachowuje się po rozgrzaniu???
Gornano Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 pisze o module bo mialem podobny przypadek u siebie ze raz chodzil na 3 a raz na 4 gary i okazało sie że to własnie moduł zapłonowy, po wymianie jak ręką odjął. Nie ma przewodów miedzy cewką a świeca tylko jest fajka gumowa( sprawdz czy nie jest sparciała). Zeby sie przekonac czy chodza wszystkie gary to na włączonym silniku odłączaj po kolei każdą z cewek. Tzn. Odepnij najpierw pierwszą i jeżeli silnik zacznie inaczej pracowac tzn ze z jest ok. Podepnij z powrotem potem kolejna cewka... Jezeli nie bedzie zadnej zmiany po odłączeniu którejś z cewek to znaczy ze jest nie halo. Wtedy albo cewka walnieta albo swieca albo modul.
wesz82 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 pisze o module bo mialem podobny przypadek u siebie ze raz chodzil na 3 a raz na 4 gary i okazało sie że to własnie moduł zapłonowy, po wymianie jak ręką odjął. Nie ma przewodów miedzy cewką a świeca tylko jest fajka gumowa( sprawdz czy nie jest sparciała). Zeby sie przekonac czy chodza wszystkie gary to na włączonym silniku odłączaj po kolei każdą z cewek. Tzn. Odepnij najpierw pierwszą i jeżeli silnik zacznie inaczej pracowac tzn ze z jest ok. Podepnij z powrotem potem kolejna cewka... Jezeli nie bedzie zadnej zmiany po odłączeniu którejś z cewek to znaczy ze jest nie halo. Wtedy albo cewka walnieta albo swieca albo modul. Widzisz a jak mi poszedł moduł to nie było mowy o tym że raz chodził a raz nie... Mówisz nie ma przewodów ale dla mnie to jest właśnie przewód i często on jest powodem przebicia,ale nie ma znaczenia jak kto to nazywa Jeżeli auto kuleje na rozgrzanym silniku i Vag nic nie łapie to ja bym jeszcze sprawdził ciśnienie w układzie paliwowym .
Qattros Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam,tak jak mówicie najpierw sprawdze przewody,świece,itd.Zobaczymy czy to coś z tego.Na rozgrzanym chodzi dobrze.Dzięki
Arthur_tt Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Mialem podobnie, jak niunia postała cala noc to z rana miałem problem z odpalaniem. Odpalało po dłuższym kręceniu i chodziło nie równo. dopiero jak nabrało choć malej temperatury to odpalało bez problemu. A wina był czujnik temperatury wody który znajduje sie kolo przepustnicy (w silnku ADR) i teraz odpala bez problemu. Pozdrawiam
ra-v Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Szwankuje cos w ukl. zaplonowym, u mnie przy tych samych objawach pomogla wymiana modułu, 500zl mniej w kieszeni ale audi uleczone
combat Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 czy uszkodzony/wadliwy modul wzmocnienia zaplonu daje jakies konkretne bledy na vag-u?auto ciezko odpala ,uklad zasilania paliwem sprawny.
szogun0 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 czy uszkodzony/wadliwy modul wzmocnienia zaplonu daje jakies konkretne bledy na vag-u?auto ciezko odpala ,uklad zasilania paliwem sprawny. W przypadku silnika AEB nie ma diagnostyki układu wysokiego napięcia, więc uszkodzony moduł nie powoduje zapisania błędów w sterowniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się