Orleando Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Jak w temacie jakiś czas temu robiłem logi z zakładki silnika nie ogarniam zbytnio tego dlatego zwracam się z prośbą do was co tam jest niepokojącego oraz czy dobrze to zrobiłem. http://vaglog.pl/log_234977.html Jak w temacie jakiś czas temu robiłem logi z zakładki silnika nie ogarniam zbytnio tego dlatego zwracam się z prośbą do was co tam jest niepokojącego oraz czy dobrze to zrobiłem. http://vaglog.pl/log_234977.html A oto błędy jakie udało mi się znaleźć : VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8E - Audi A4 B6Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 C Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0004 Coding: 02015 Shop #: WSC 63351 00003059 130 106LC150_1.V77647717190No fault code found.Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 1726 Coding: 04455 Shop #: WSC 064351 Fault Found:65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 632511 Fault Found:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No VoltageAddress 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 633511 Fault Found:01493 - Bulb for Blinkers: Front Left (M5) 57-00 - Electric Circuit FailureSkipping Address 15-AirbagsAddress 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63251No fault code found.Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 01100 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8EX2A171205 AUZ6Z0A03086572 Faults Found:00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - IntermittentAddress 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0504 Coding: 00001 Shop #: WSC 000001 Fault Found:01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System 43-00 - ClosedAddress 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AH Component: Komfortgerát T9F 0619 Coding: 06986 Shop #: WSC 014649 Faults Found:01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - -01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - -01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent01559 - Drivers Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-SafeAddress 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 152 Component: chorus II GRO 0007 Coding: 00002 Shop #: WSC 633512 Faults Found:01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal to Low - IntermittentEnd -------------------------------------------------------
ExeQtoR Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Nie jestem specem od TDIków ;-) Ale na temat błędów mogę coś podpowiedzieć: 1. Zapisz sobie tego loga na kompie - lub nawet wydrukuj - jest on "święty" - log z historii auta zanim go kupiłeś i dotychczas do momentu zrobienia loga ;-))) 2. Wchodzisz w każdy kontroler np. 1-Engine i dalej do błędów i je TAM kasujesz. - jak wydrukujesz lub zapiszesz, to wiesz do którego masz wejść - jest szybciej;-) -> przez auto scana NIE skasujesz wszystkich błędów (przynajmniej w tej wersji VAG'a - mam tą samą). Polecenie Clear na AutoScanie czyści tylko okno, a nie błędy ;-) 3. Zrób z 10km lub więcej i zrób znowu autoscana - daj wynik testu I dopiero teraz wiemy co w trawie piszczy ;-)) Bo niektóre błędy widzę odnoszące się do ABS'u - czyli skoro nic nie piszesz o nim to zakładam że już był regenerowany, a błędy zostały, tak samo z alarmem - u mnie piszczał jak był brak komunikacji... ;-) 4. Zaczekaj na innych forumowiczów, podadzą Ci numery kanałów do logów dynamicznych, które powiedzą coś więcej o stanie silnika - ja z TDIkami nie miałem do czynienia ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się