Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Wibracje silnika przy 1800-2000 tyś. obrotów


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

To znów ja ;( juz po prostu nie mam siły do tego auta.Odebrałem dziś auto po wymianie kola dwunawowego i bylem cały zadowolony ze w końcu auto zacznie jeździć tak jak powinno.......nic z tych rzeczy wibracje dalej zostały a ja juz nie mam pomysłów :wallbash:

silnik dostaje mocnych wibracji przy 1800 obr. jak stoimy na luzie i ok 2000 tys jak jest na 4 , 5, 6 biegu.Wibracje sa na tyle mocne ze ma sie wrzenie jak by cos mocno bilo lub było zwichrowane bo trzesie sie cala buda na boki , lewarek biegów i czuć to nawet na fotelach ( to na postoju ) a w czasie jazdy wrażenie jest takie jak by byle jajowate kola.Wciska sprzęgło i auto sunie bez wibracji.

Macie jakieś pomysły bo mnie juz zaczyna brakować.Blok silnika jest nowy razem z całym tym ustrojstwem walkow wyważających , głowica nowa kompletna , turbo nowe , kolo dwumasowe nowe.Jedyne co zostało ze starego silnika to osprzęt i PD.Może to te pompowtrzyskiwacze ale co ona by mialy do takich wibracji? czytam tu tez o jakiś ich korekcjach ale nie wiem co to jest i jak to sie robi?

Jak macie jakieś sugestie to błagam piszczcie bo jestem normalnie zrozpaczony ;([br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 18:51_________________________________________________cos gdzieś właśnie slyszalem ze lubialy sie krzywic tez kola pasowe ale nie wiem czy to jest prawda ? slyszal ktoś kiedyś o tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są pompowtryski ....koleś z forum miał to samo wymienił i jest rewelka(bujanie na postaoju minimalnie pozostało ten typ tak ma) ale jazda bez żadnych przerywań i wibracji...

wcześniej sprawdź szczelność PD ....

wysłał mi PW więc sprawdze i napisze Ci na PW kto to był bo teraz nnie pamiętam :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znów ja ;( juz po prostu nie mam siły do tego auta.Odebrałem dziś auto po wymianie kola dwunawowego i bylem cały zadowolony ze w końcu auto zacznie jeździć tak jak powinno.......nic z tych rzeczy wibracje dalej zostały a ja juz nie mam pomysłów :wallbash:

silnik dostaje mocnych wibracji przy 1800 obr. jak stoimy na luzie i ok 2000 tys jak jest na 4 , 5, 6 biegu.Wibracje sa na tyle mocne ze ma sie wrzenie jak by cos mocno bilo lub było zwichrowane bo trzesie sie cala buda na boki , lewarek biegów i czuć to nawet na fotelach ( to na postoju ) a w czasie jazdy wrażenie jest takie jak by byle jajowate kola.Wciska sprzęgło i auto sunie bez wibracji.

Macie jakieś pomysły bo mnie juz zaczyna brakować.Blok silnika jest nowy razem z całym tym ustrojstwem walkow wyważających , głowica nowa kompletna , turbo nowe , kolo dwumasowe nowe.Jedyne co zostało ze starego silnika to osprzęt i PD.Może to te pompowtrzyskiwacze ale co ona by mialy do takich wibracji? czytam tu tez o jakiś ich korekcjach ale nie wiem co to jest i jak to sie robi?

Jak macie jakieś sugestie to błagam piszczcie bo jestem normalnie zrozpaczony ;([br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 18:51_________________________________________________cos gdzieś właśnie slyszalem ze lubialy sie krzywic tez kola pasowe ale nie wiem czy to jest prawda ? slyszal ktoś kiedyś o tym ?

Jak wyciagną Ci pompowtryski niech sprawdza ci uszczelniacze na korpusie. Jak będą wywalone to mogą dziać się dziwne rzeczy. Ja tez obstawiam za walniętą conajmniej jedna pompką. Włącz klimę i zaobserwuj czy jest tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten człowiek to Smite wymienił wszystkie wtryski i napisał że jest cacy....napisz do niego na PW na pewno coś więcej Ci opowie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz klimę i zaobserwuj czy jest tak samo.

a co ona ma do PD ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś już opisywał to powiązanie z klimą że jak jest włączona na maxa to wibracje ustają czy coś takiego.....to właśnie smite ktos tak napisal ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy a mozecie mi pwiedziec jak sie sprawdza te PD i jak to moga zrobic w ASO ?[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 22:32_________________________________________________czytalem tez watek Smite i wiem ze u niego rpzerywalo u mnie nic nie przerywa podczas przyspieszania sa tylko te nieszczesne wibracje.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie wiem czy wtryski są odpowiedzialne za Twoje wibracje ...koniecznie sprawdź jednak szczelność i same wtryski....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie moze jak oni sprawdzajate wtryski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniaczy nie sprawdzisz bo po wyjęciu PD i tak się zmienia na nowe a PD sprawdzasz w grupie 013 z tego co wiem od kolegi z forum :mysli:

uderz z tym do Musashiego na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyciagną Ci pompowtryski niech sprawdza ci uszczelniacze na korpusie. Jak będą wywalone to mogą dziać się dziwne rzeczy. Ja tez obstawiam za walniętą conajmniej jedna pompką. Włącz klimę i zaobserwuj czy jest tak samo.

uszczelniacze wymienia sie kazdorazowo przy demontazu PD.

mozna sprawdzic konektory PD, czy nie sa luzne. ew. je delikatnie podociskac

byc moze to problem z walkami wyrownazajacymi, one sa odpowiedzialne za eliminacje wibracji :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. a czy ktos w tami razie moze mi powiedziec co obejmuje wg. ASO shortblock ? bo dla mnie jest to blok z walem korbami i tlokami ( to jest nr czesci 03G 100 103 KX - czy da sie to sprawdzic co on obejmuje i czy obejmuje tez ten uklad walkow ? )

Mam tez cos co jest opisane jako miska olejowa ale nie weim czy ona obejmuje uklad tych walkow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przejechałem z 5 tys od wymiany PD jak na razie wszystko ok z jazda ale na jałowym ciągle są delikatne wahania czasem. Jadę jutro na wymianę oleju i sprawdzenie dlaczego napinacz alternatowa skacze. na pewno nie jest to wina łożyska alternatora. Mam nadzieje ze to ma co wspólnego z tym bujaniem na jałowym. W czasie jazdy nie ma żadnych wibracji u mnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może te wibracje to nic zlego skoro wszyscy je mamy i nic się nie dzieje....cieszę się Smite że śmigasz z uśmiechem bez szarpań żadnych :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no tak zdecydowanie nie powinno byc :no:

U mnie czegoś takiego niema, bujanie też ustało od kiedy V-power tankuje i silnik zdecydowanie ciszej chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tankuje V power i świetnie się jeździ ale minimalne bujanie czuje ....lecz już się przyzwyczaiłem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak po zatankowaniu V power buja minimalnie do zaakceptowania. Gorzej, bo mi ostatnio pzerywa od 2,8 do 3,0 tys, a nastepnie od 3,2.Jak przerywa to go gasze na 10minut i czasem przechodzi. Pojechalem do mechanika a tu wszystko gra :gwizdanie:, musze wyczekac moment az znowu zacznie.Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezli silnika nie wyrywa z poduch, skoro zuzycie paliwa w normie, przyspieszenia sa w normie a pomiar korekcji nie wykazuje koszmarnych odchylow nie staralbym sie walczyc z wiatrakami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Kolego. Gdyby te objawy wystepowaly raz w miesiacu to dal bym sobie spokoj, ale czasem jest to uciazliwe np.od 140km/h nawet przy rownej jezdzie zdarza sie takie szarpanie, ze musze zwolnic, bo nie idzie jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...