Pawel88ST Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Aktualizacja Przy współpracy ProfiVAG i VAGTUNE W samochodzie od poprzedniej modyfikacji minął ponad rok i ponad 30 tyś km, po tym czasie zmierzyłem 308 Km i 610 Nm, turbo było sterowane awaryjnym nastawnikiem VDO z oryginalnej turbiny KKK z silnika ASB a u mnie siedziała GTB2260, nie była już w idealnym stanie więc postanowiłem iść krok dalej - Adaptacja Turbiny GTB2260VK z nastawnikiem Helli do pracy ze oryginalnym sterownikiem EDC16 z ASB - ProfiVAG - Modyfikacja turbiny Stage 1 by Perun turbo - Strojenie by VAGTUNE - Wrócił seryjny układ wydechowy (bez DPF i bez Katalizatora) - Seryjny układ dolotowy wyczyszczony z oleju Wynik 344 Km /620 Nm Dodatkowo zderzak został w końcu polakierowany, blenda rejestracji na piano black Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Pawel88ST
michałswd Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Jest gRUBO ! , w poprzednim setupie auto fajnie jezdzilo to teraz musi byc baja : )
Pawel88ST Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 Jest gRUBO ! , w poprzednim setupie auto fajnie jezdzilo to teraz musi byc baja : ) No jest różnica:) może nie ma kosmosu ale jedzie teraz lepiej:)A co z twoim czerwonym ? Sprzedal sie ? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
FroS-t Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Fajnie to musi jechać, zazdroszcze mocy, przydało by się niżej i jakies dobre spowalnaicze wrzucić ale za to rolka słuszna
Pawel88ST Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2017 1 minutę temu, FroS-t napisał: Fajnie to musi jechać, zazdroszcze mocy, przydało by się niżej i jakies dobre spowalnaicze wrzucić ale za to rolka słuszna No cóż, przynam się że to właśnie Twoje auto było dla mnie inspiracją do zakupu rotorów Heble mam 320 zimmermann/ferodo i szczerze powiem że wystarczją, 345 z przodu dużo nie daje, może kpl 345/300 były lepszy Zawias jest eibach, co prawda tył mógłby iść niżej ale... pomyślimy na teraz mam do montażu dwururki od kolegi Blade tylko muszę dokupić dokładkę
FroS-t Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Fajnie że pomogłem wybrac koło heh baaaardzo fajnie tu wyglądają Rotory i Moim zdaniem pasują do całości idealnie, myślę że nie ma co kombinowac odkładaj złotówki i gwintuj !!! Co do spowalniaczy to zdecydowanie auto zyskałoby tez wizualnie, tak czy inaczej mocy i alcantary zdecydowanie zazdroszcze hehe
Adam.S Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Witam ja też osobiście widziałem furkę przy okazji odstawienia mojej do lekarza
pksmlody Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Paweł dobre kreski! Patrzę i stwierdzam, że żona będzie musiała przecierpieć PERUN
blade13 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Moc jest to i dwururki mozna juz pakowac Mega mi sie podoba ta B7...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się