ozzik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Witam, Oglądałem samochód Audi A4 B7 1.8T 163KM z 2005r. Dowiedziałem się, że w roku 2013 przy przebiegu 85 tys. była wymieniana uszczelka pod głowicą oraz uszczelka pod pokrywą zaworów. Czym mogła być spowodowana ta wymiana przy tak małym przebiegu? Czy warto kupić takie auto, czy po wymianie uszczelki mogą się pojawić jakieś problemy w przyszłości? Pozdrawiam.
AndrzejP4 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Trudno wydmuchać uszczelkę przy tak małym przebiegu. Silnik mógł zostać przegrzany (brak płynu, wadliwy termostat ?), stąd uszkodzenie uszczelki. W 1.8T uszczelki są odporne więc nie sposób zgadnąć dlaczego zaszła konieczność wymiany.
Binek1.8T Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Trudno wydmuchać uszczelkę przy tak małym przebiegu. Silnik mógł zostać przegrzany (brak płynu, wadliwy termostat ?), stąd uszkodzenie uszczelki. W 1.8T uszczelki są odporne więc nie sposób zgadnąć dlaczego zaszła konieczność wymiany. Wręcz przeciwnie, uszczelka pod pokrywa np w tych silnikach może i jest dobra ale pocenie sie z niej to standard..
rafal9119 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Sam jezdze autem z wymieniona uszczelka pod glowica. I nic zlego sie nie dzieje.
siwak Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jedynie co powinno cie interesować to dlaczego była zmieniana np. czy głowica uległa uszkodzeniu urwany pasek itp a ze była zmieniana i zrobione to fachowo nie ma wpływu na prace auta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się