adrian242424 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam! Kupiłem auto, Audi A4 B6 1.8T BFB z instalacją gazową, ostatnio wywaliło mi parę błędów, m.in o zbyt ubogiej mieszance, więc postanowiłem sprawdzić jakie graty tam siedzą, a mianowicie: - parownik Tomassetto ALASKA AT-09 - wtryski Valtek typ 34 - sterownik Stag 4- ECO - wielozawór Tomassetto AT. 02 - czujnik ciśnienia AC autogaz PS-01 (klasy 2) Gdy sprawdziłem parametry doznałem szoku, wtryski ledwo obsługują 130KM, parownik ledwo 120KM, wiec odpowie mi jak to możliwe, że to auto jeździ i to całkiem nieźle? Powinnem jak najprędzej zmieniać graty na inne? Czy jeżeli chciałbym zmienić wtryski na Hana 2000 i reduktor na AC R01 250KM to musiał bym wymienić coś oprócz tych części? Jaka była by orientacyjna cena montażu z regulacją? W przyszłości planuje małe mody na 200-230KM i chciałbym, aby LPG na tym dawało radę. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Alaska w 1.8T... padłem Napisz proszę gdzie to było montowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 reduktor do wymiany i wtryskiwacze do wymiany koniecznie załóż sobie KME Gold lub Turka i herculesy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian242424 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Alaska w 1.8T... padłem Napisz proszę gdzie to było montowane Auto kupiłem z LPG, ale z kwitów wynika, że gaz montowany był w AUTO ARTMOT (http://www.autoartmot.pl), w okolicy ten zakład nie ma za dobrych opinii (no chyba, że trzeba zrobić przegląd na lewo..). Co najlepsze są autoryzowanym serwisem Staga, wiec ręce opadają... Postanowiłem, że wymienię reduktor i wtryski sam jednak jestem specjalistą od diesli, nie gazu. Chciałbym założyć reduktor AC R01 czerwony i wtryski Hana 2000 niebieskie w związku z tym mam parę pytań: 1. Czy zakładając wyżej wspomniany reduktor i wtryski będę musiał wymienić/ dołożyć coś oprócz węzy o innej średnicy np wielozawór, jakiś sterownik itp? 2. Czy LPG będę musiał stroić potem od podstaw czy wystarczy podregulować? 3. Kolega brzoza1234 poleca KME Gold i Herculesy, czy będą lepsze niż AC i Hanny? Dodam, że z auta nie chce wycisnąć więcej jak 220KM, a nie chce dopłacać do reduktora, z którego i tak nie wykorzystam pełnego potencjału. 4. Poleci ktoś dobry serwis LPG w okolicy Oświęcimia? Na koniec powielam pytanie jak to możliwe, że auto na tym reduktorze (alasca) ma niezłego kopa, nie przerywa na wysokich, a prędkość na LPG wyniosła 220km/h? Możliwe, że jest tam dotrysk benzyny? Zauważyłem, że checka wywala i auto słabnie przeważnie, gdy butla jest w 1/4 pełna (pewnie spadek ciśnienia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Tak trochę poza tym o co pytałem - zamiast Hanek zamontuj Baracudy 130nl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 a ja ci mówie weż herki bo są z nierdzewki i po roku nie będą wyglądały jak ze złomu. co do twego reduktora to bym go wymienił na KME Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) weż herki bo są z nierdzewki czy rodzaj materiału użytego do wykonania jest wyznacznikiem jakości?, może niech kolega poszuka jakichś pozłacanych ,to dopiero będą wtryski, do wymiany będzie też wielozawór na butli, na 100% powyżej przekroczenia jakiejś liczby obrotów ustawione jest podpieranie się pb, Edytowane 22 Czerwca 2016 przez darko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 zacznij od sprawdzenia czy masz przewód miedziany fi 6 czy 8mm (albo faro) bo jak będzie za mały to ci redek nie wiele pomoże , ale i tak zestaw do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 czy rodzaj materiału użytego do wykonania jest wyznacznikiem jakości?,może niech kolega poszuka jakichś pozłacanych ,to dopiero będą wtryski, wyobraż sobie że ma znaczenie. zadzwoń do producenta w Radomiu to ci pokażą druga sprawa widziałeś hany po 1,5 roku lub po 2 latach?? wielozawór zdecydowanie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 wyobraź Sobie,że od 17-tu lat zajmuje się montażem lpg i coś tam już widziałem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzoza1234 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 wyobraź Sobie,że od 17-tu lat zajmuje się montażem lpg i coś tam już widziałem, ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się