Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B6 1.8T BFB konfiguracja gazu?


adrian242424

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kupiłem auto, Audi A4 B6 1.8T BFB z instalacją gazową, ostatnio wywaliło mi parę błędów, m.in o zbyt ubogiej mieszance, więc postanowiłem sprawdzić jakie graty tam siedzą, a mianowicie:

- parownik Tomassetto ALASKA AT-09

- wtryski Valtek typ 34

- sterownik Stag 4- ECO

- wielozawór Tomassetto AT. 02

- czujnik ciśnienia AC autogaz PS-01 (klasy 2)

Gdy sprawdziłem parametry doznałem szoku, wtryski ledwo obsługują 130KM, parownik ledwo 120KM, wiec odpowie mi jak to możliwe, że to auto jeździ i to całkiem nieźle? Powinnem jak najprędzej zmieniać graty na inne? Czy jeżeli chciałbym zmienić wtryski na Hana 2000 i reduktor na AC R01 250KM to musiał bym wymienić coś oprócz tych części? Jaka była by orientacyjna cena montażu z regulacją? W przyszłości planuje małe mody na 200-230KM i chciałbym, aby LPG na tym dawało radę. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaska w 1.8T... padłem :grin::grin::grin::grin::grin:

Napisz proszę gdzie to było montowane :)

Auto kupiłem z LPG, ale z kwitów wynika, że gaz montowany był w AUTO ARTMOT (http://www.autoartmot.pl), w okolicy ten zakład nie ma za dobrych opinii (no chyba, że trzeba zrobić przegląd na lewo..). Co najlepsze są autoryzowanym serwisem Staga, wiec ręce opadają...

Postanowiłem, że wymienię reduktor i wtryski sam jednak jestem specjalistą od diesli, nie gazu. Chciałbym założyć reduktor AC R01 czerwony i wtryski Hana 2000 niebieskie w związku z tym mam parę pytań:

1. Czy zakładając wyżej wspomniany reduktor i wtryski będę musiał wymienić/ dołożyć coś oprócz węzy o innej średnicy np wielozawór, jakiś sterownik itp?

2. Czy LPG będę musiał stroić potem od podstaw czy wystarczy podregulować?
3. Kolega brzoza1234 poleca KME Gold i Herculesy, czy będą lepsze niż AC i Hanny? Dodam, że z auta nie chce wycisnąć więcej jak 220KM, a nie chce dopłacać do reduktora, z którego i tak nie wykorzystam pełnego potencjału.
4. Poleci ktoś dobry serwis LPG w okolicy Oświęcimia?
Na koniec powielam pytanie jak to możliwe, że auto na tym reduktorze (alasca) ma niezłego kopa, nie przerywa na wysokich, a prędkość na LPG wyniosła 220km/h? Możliwe, że jest tam dotrysk benzyny? Zauważyłem, że checka wywala i auto słabnie przeważnie, gdy butla jest w 1/4 pełna (pewnie spadek ciśnienia).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę poza tym o co pytałem - zamiast Hanek zamontuj Baracudy 130nl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ci mówie weż herki bo są z nierdzewki i po roku nie będą wyglądały jak ze złomu. co do twego reduktora to bym go wymienił na KME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weż herki bo są z nierdzewki

czy rodzaj materiału użytego do wykonania jest wyznacznikiem jakości?,

może niech kolega poszuka jakichś pozłacanych :grin: ,to dopiero będą wtryski,

do wymiany będzie też wielozawór na butli,

na 100% powyżej przekroczenia jakiejś liczby obrotów ustawione jest podpieranie się pb,

Edytowane przez darko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia czy masz przewód miedziany fi 6 czy 8mm (albo faro) bo jak będzie za mały to ci redek nie wiele pomoże :wink:, ale i tak zestaw do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czy rodzaj materiału użytego do wykonania jest wyznacznikiem jakości?,
może niech kolega poszuka jakichś pozłacanych ,to dopiero będą wtryski,

wyobraż sobie że ma znaczenie. zadzwoń do producenta w Radomiu to ci pokażą

druga sprawa widziałeś hany po 1,5 roku lub po 2 latach??

wielozawór zdecydowanie do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...