Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaz do 2.4 v6


sycuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatni i jedyny temat o tym jest z 2014 roku, w tym czasie pewnie sporo się zmieniło w tym temacie także zakładam nowy. Planuje założyć gaz do swojej v6 bo spalanie przy mojej jeździe 70% miasto/30% trasa na poziomie 15l/100km trochę mnie przeraża. Chciałbym aby mi ktoś polecił na jakich podzespołach najlepiej złożyć komplet. Jak ma się gaz do tych v6. I jeżeli ktoś jest z Radomia, Ostrowca Św. lub Lublina,(największe miasta z okolicy do których mam 60km max) i mogłby polecić jakiś dobry zakład? Ogólnie co mnie jeszcze ciekawi czy z całą robotą i częściami zamknę się w 3tyś przy tym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj znajdziesz jakiegoś dobrego gazownika http://lpg-forum.pl/mapa-warsztatow-polecanych-na-forum-t43272.html, który pomoże w doborze części ale Twoja kwota będzie niewystarczająca,

za 3 tysiące można założyć gaz ale będzie to na podzespołach z niższej półki,które mogą nie wydolić przy wyższym obciążeniu silnika lub silnik może się podpierać pb po przekroczeniu pewnych obrotów,

jest zasadą,że na lpg oszczędza się po montażu a nie na montażu,

Edytowane przez darko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka zasad :

1) dobry gaziarz .. najwazniejsze (chociaz audi nie jest wymagającym samochodem w porownaniu do np lanosa gdzie samochod jest zasilany na benzynie w penym zakersie jakoj sekwencja ale czasem polsekwencja)

2) wtryski : hanah 2000 o ile nic sie nei zmienilo )

3) odpowiednio dobrany reduktor (ja mam stag ac r01 ) ja mieszne opinie o nim ale to juz zdaj sie na gaziarza

4) filtry : upieraj sie na odstojnikowy fazy lotnej ... dobre sa Alex ultra

pozniej strojenie i jazda za grosze ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o Lublin chodzi to z czystym sumieniem polecam Warsztatownię (ul. Wojciechowska), autoryzowany serwis Staga zresztą. Widziałem parę ich montaży, szczególnie we właśnie V6 Audi, o paru sprawach rozmawiałem- chłopaki naprawdę znają się na rzeczy. Mi zależało na a)braku utraty mocy, b)porządnym montażu z dbałością o każdy szczegół- oba warunki spełnione. Najtaniej nie musiało być, więc wpadł Stag 300-6, zasilanie faro 8mm, ACR01 250 żeby był z rezerwą na tą moc, pojedyncze wtryski Hana na najkrótszych możliwych przewodach, butla 55l. Taka instalacja w kwietniu kosztowała 3800zł, aczkolwiek 2,4 ma nieco mniej mocy więc pare zł odpadnie na reduktorze, a i rezygnując z pojedynczych wtryskiwaczy na rzecz listw trochę zaoszczędzisz, wyjdzie bliżej 3tys zł (aczkolwiek z tego co pamiętam to była mowa o 3200-3300 jako minimum do V6) Terminy mają zwykle długie, ale wg mnie warto zaczekać.

Równie dobrą opinię w Lbn ma p. Adam Rogowski ze Snopkowa, ale u niego ceny jeszcze wyższe i terminy nie krótsze :D

P.S.

Jak darko pisze wyżej- słaba instalacja zagraża zdrowiu silnika, albo musi podpierać się benzyną- w Warsztatowni takiej nie założą ;)

edit:

Się naprodukowałem i dopiero teraz zauważyłem że temat był zaczęty 1,5m-ca temu, więc kolega już pewnie coś znalazł. Zostanie dla kolejnych zainteresowanych.

Edytowane przez wojtek_lbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś właśnie też sie orientowałem co do ceny instalacji do tego silnika to w okolicy mówili że 3000-3200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś właśnie też sie orientowałem co do ceny instalacji do tego silnika to w okolicy mówili że 3000-3200

podejrzewam że znajdziesz idąc po taniości że poniżej trzech.

Oszczędzasz podczas jazdy na LPG a nie na montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.davanti.com.pl/

http://eautogaz.republika.pl/

osobiscie montowałem u Krzysztofa Slabonia ale popelnił błąd bo za bardzo podkręcił reduktor Davantii sa OK :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Bielska - Białej masz niedaleko do Tych - zakład Gazmobil lub już całkiem na bogato SilesiaCars Katowice, ale tam tanio to nie będzie za to na pewno bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki system brc czy stag 300 prenium do 2,4 v6 bo różnica koło 1 tys zł i pytanie czy jest taka różnica jakościowa na poziomie 25%

Edytowane przez KrzysztofSM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcji różniących Qmaxa od 300-6 i tak nie da się wykorzystać w B5 bo nie ma CANu- a żeby było ciekawiej, w takim wypadku 300-6 ma nawet przewagę nad nowszym modelem. Co do cen to podejrzewam że podobnie jak i w Lublinie, 3300 to minimum za Staga na przyzwoitych gratach i z dobrym montażem, a max zapewne powyżej 4000 w niektórych firmach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcji różniących Qmaxa od 300-6 i tak nie da się wykorzystać w B5 bo nie ma CANu- a żeby było ciekawiej, w takim wypadku 300-6 ma nawet przewagę nad nowszym modelem. Co do cen to podejrzewam że podobnie jak i w Lublinie, 3300 to minimum za Staga na przyzwoitych gratach i z dobrym montażem, a max zapewne powyżej 4000 w niektórych firmach.

Nie chodzi o opcje a całokształt... rozumiem że masz odpowiednią wiedzę na ten temat... i wiesz nawet czym różni się obsługa "Zimnego VAG'a" w stagu 300-6 i w stagu qmax ktora często wystepuje w tych silnikach ?

po drugie, nie mówie już o opcji OBD to ta nie potrzebuja CANa i bez problemu mozna Qmaxowe OBD podlaczyc do kompa ECU pb nawet w b5 ale zazwyczaj tego nie robie.

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcji różniących Qmaxa od 300-6 i tak nie da się wykorzystać w B5 bo nie ma CANu- a żeby było ciekawiej, w takim wypadku 300-6 ma nawet przewagę nad nowszym modelem. Co do cen to podejrzewam że podobnie jak i w Lublinie, 3300 to minimum za Staga na przyzwoitych gratach i z dobrym montażem, a max zapewne powyżej 4000 w niektórych firmach.

Nie chodzi o opcje a całokształt... rozumiem że masz odpowiednią wiedzę na ten temat... i wiesz nawet czym różni się obsługa "Zimnego VAG'a" w stagu 300-6 i w stagu qmax ktora często wystepuje w tych silnikach ?

po drugie, nie mówie już o opcji OBD to ta nie potrzebuja CANa i bez problemu mozna Qmaxowe OBD podlaczyc do kompa ECU pb nawet w b5 ale zazwyczaj tego nie robie.

Jeśli zajmujesz się montażem- nie będę się wykłócał, bo aż takiej wiedzy nie mam, bazuję na tym czego dowiedziałem się od znajomego gazownika. Aczkolwiek temat "zimnego VAGa" znam. Wg mnie mimo wszystko pakowanie Qmaxa do B5 mija się z celem, ale nikomu tego nie zabronię ;)

P.S.

Za szybko chciałem napisać i pochrzaniłem CANa z ogólnym OBD- miałem na myśli to, że CANa brak, a i z OBD wiele się nie uzyska więc raczej nikt tego nie robi, tak jak Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jaka jest róznica cenowa miedzy 300-6 a Qmaxem na 6 cylindrów ? około nie więcej niż 100 zł ... Jakbyś miał kupować B5 za 14500 albo b6 za 15500 to co byś wybrał, zakladając że oba są w tym samym stanie technicznym?

Nie mówiąc już ze zaproponowano staga 300-6 premium co jest absurdem juz kompletnym...

A chociazby potem kolega kupi sobie interfejs na bluetooth i zechce zainstalować ogólnie dostepne aplikacje na androida od firmy AC pozwalajace na ciekawy sposob obserwacje pracy instalacji , i co... nie warto doplacic do nowszej technologi?

Zastanawiam się też jaka 300-6 ma przewage wg Ciebie nad qmaxem ?

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - bratu za założenie gazu powiedział gość 3600 do takiego silnika. Czy aby nie za dużo? Owszem, gość jest fachowiec 1-klasa, tylko nie jest to trochę jednak za dużo? Czy mieści się w normie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...