Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRAK MOCY 2.0 tdi BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A masz wrażenie że czasami auto jeździ normalnie -jest dół nie ma tej turbodziury....? Zazwyczaj tak jest bynajmniej u mnie a jak nie ma skwaru na dworze to auto fajnie sobie radzi.... - Sądzę że poprostu za dupe trzyma Dpf...stąd te turbo dziur, słaby dół itd...silnik własnymi spalinami się dusi

Jadąc na 5-6 biegu róznice ćisnienia doładowania w zakresie obrotów 2000-2500 są minimalne i można prawie stwierdzić że co co jest wymagane pokrywa się z wartością rzeczywistą doładowania, czyli np dla 2000 obr wartość zadana 2500 mbar rzeczywista 2450 mbar. Faktem jest że tutaj są toche inne warunki - silnik jedzie na pół gwizdka i ma już obroty 2000, te 2450 mbar pojawia się momentalnie jak wcisnę pedał do końca. Próbowałem jeszcze bardziej skrócić szatngę ale to nic nie dało a nawet trochę pogorszyło więc wróciłem do porzednich ustawień.

Zastanawiam się więc nad wymianą DPF-a na zamiennik z JMJ ale chciałbym być pewny że to rozwiąże problem

Opublikowano (edytowane)

Dpf jak ci wypala co 200km to już jest lipa, u mnie tez wypalanie co chwila i wiem że Dpf jest już kiepski.u mnie np jak deptam to podkapca tak jakby dpfu nie miał już wogle...

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

JMJ sprawdzone w Mercedesie = nie dają rady. Błędy non-stop. Auto po 5kkm w trybie serwisowym. Zaprzyjaźniony serwis Mercedesa potwierdza, maja to samo.

W Audi pewnie podobnie ale nie robiłem więc nie będę się wypowiadał.

Jak sama firma JMJ są to monolity metalowe = "0" ceramiki.

Opublikowano

JMJ sprawdzone w Mercedesie = nie dają rady. Błędy non-stop. Auto po 5kkm w trybie serwisowym. Zaprzyjaźniony serwis Mercedesa potwierdza, maja to samo.

W Audi pewnie podobnie ale nie robiłem więc nie będę się wypowiadał.

Jak sama firma JMJ są to monolity metalowe = "0" ceramiki.

Tutaj w tym wątku piszą inaczej - raczej użytkownicy są zadowoleni.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/297518-zamiennik-dpf/page-3

JMJ sprawdzone w Mercedesie = nie dają rady. Błędy non-stop. Auto po 5kkm w trybie serwisowym. Zaprzyjaźniony serwis Mercedesa potwierdza, maja to samo.

W Audi pewnie podobnie ale nie robiłem więc nie będę się wypowiadał.

Jak sama firma JMJ są to monolity metalowe = "0" ceramiki.

Tutaj w tym wątku piszą inaczej - raczej użytkownicy są zadowoleni.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/297518-zamiennik-dpf/page-3

Wymieniłem na zamiennik i póki co wszysto wygląda ok. Silnik wyraźnie odżył, widać że cegła mu ciążyła. Zrobiłem póki co 700 km i obserwuję jak się często regeneruje i jak się zmienia zapełnienie sadzą. W mieście kika procent, po trasie spada do zera. Auto nie kopci, zamiennik który kupiłem ma na wlocie katalizator a później ceramiczny wkład jak ori.

Opublikowano

Czy ktokolwiek z was robił logi z grupy 43 dla turbiny BRD ? Jest tam pomiar Charge Press, Act,(Duty cycle  %) oraz wartość rzeczywista Charge Press, Act, pos(Duty cycle  %) czyli rzeczywiste położenie sztangi odczytane z w czujniku gruszki.Ten pierwszy parametr jest ten sam co w gr. 11 U mnie objaw taki że turbo działa z opóźnieniem, co też widać na wykresie że pozycja sztangi nie podąża za wartością oczekiwaną. Czy ktoś kto ma zdrowe BRD może wrzucić log z tej grupy aby można było porównać ? Podejrzewam że gruszka jest problemem, bo na niskich biegach pełne ładowanie jest przy 2500 obr a na wyższych gdy obroty wolno rosną już jest przy 1900-2000 (1,6bar). Turbo po regeneracji, cała reszta zdrowa, N75 wymieniony na oryginał wiec to też wykluczam. Nowa gruszka ok 500zł (Borg Warner 58301106018 nie chinczyk) wiec chciałbym mięć pewność przed wymianą. Regulacja samej sztangi nie przyniosła pożądanego efektu, kierownice chodzą bez oporu.

 
   
 
   
Opublikowano
10 godzin temu, maro2574 napisał:

Czy ktokolwiek z was robił logi z grupy 43 dla turbiny BRD ? Jest tam pomiar Charge Press, Act,(Duty cycle  %) oraz wartość rzeczywista Charge Press, Act, pos(Duty cycle  %) czyli rzeczywiste położenie sztangi odczytane z w czujniku gruszki.Ten pierwszy parametr jest ten sam co w gr. 11 U mnie objaw taki że turbo działa z opóźnieniem, co też widać na wykresie że pozycja sztangi nie podąża za wartością oczekiwaną. Czy ktoś kto ma zdrowe BRD może wrzucić log z tej grupy aby można było porównać ? Podejrzewam że gruszka jest problemem, bo na niskich biegach pełne ładowanie jest przy 2500 obr a na wyższych gdy obroty wolno rosną już jest przy 1900-2000 (1,6bar). Turbo po regeneracji, cała reszta zdrowa, N75 wymieniony na oryginał wiec to też wykluczam. Nowa gruszka ok 500zł (Borg Warner 58301106018 nie chinczyk) wiec chciałbym mięć pewność przed wymianą. Regulacja samej sztangi nie przyniosła pożądanego efektu, kierownice chodzą bez oporu.

 
   
 
   

Sprawdź sobie gruszke strzykawka, zamiast wydawać pieniądze na lewo i prawo.

Opublikowano
Dnia 7/21/2017 o 09:28, scania1213 napisał:
Cytuj

Sprawdziłem strzykawką, ale trudno to ocenić. Na pewno jest szczelna, ale czy chodzi płynnie ciężko stwierdzić tym bardziej że w brd jest odwrotne sterowanie.  Ruch sztangi idzie zgodnie z oczekiwaniem od ok 2500 obr ,  poniżej duża różnica. Logi w kolejności 2,3 i 5 bieg. Stąd zależy mi na logach w zdrowym aucie, być może gruszka się zacina i nie chodzi płynnie, w końcu ma prawie 9 lat :)

 

Log 11 43.JPG

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...